Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sosnul, nainstalovat, zahrál, odinstalovat. Kdo souhlasí, like.
  • Mne sa v tej hre najviac pacila ta dvojlava cow meste, stale som nanu klikal :D,, pisem cow zato lebo sa neda napisat krav,nedovoli mi to
  • Neviete niekto, či krabicová verzia od TopCD bude vyžadovať Steam, alebo bude mať iné DRM?
  • Docela dobrá hra. Jako RPG to funguje docela dobře, hudba dobrá, ale jedna věc to kazí, a to jsou animace. Když sekám mečem, tak si ani nepřipadám že něco biju, jenom vidím létat ve vzduchu ty čísla. Tohle je asi tak jediná vážnější věc.
    • tohle bohužel zatím umí pořádně jen Diablo... ten pocit, že fakt tneš do masa :D naštěstí u toho Van Helsinga to zlepšuje, když hraješ s pistolkama/puškou, máš hodně vysokou šanci na critical a ještě nějakej dobrej skill, co nejlíp vybuchuje při zásahu, pak se při každým větším zásahu zatřese obraz a ten pocit je mnohem lepší... (s mečem jsem běhal jen chvíli, abych odemknul všechny ability Excaliburu ;)
  • michaliuz18
    hodne slaba hra , uz zo zaciatku co som hral, kludne aj na 6 bodov, ale kazdy mame iny styl hrania, mna nikdy tieto stereotypne hry nebavili, kde len chodim a sekam vsetko co pride, ziskam novy mec a znova zas to iste.. dost onicom spravena hra
    mam jedine dobre spomienky na dungeon siege 1 ... co som hral ako krpec vtedy som bol fascinovany tym skilovanim , pribehom, atmosferou ...skusal som to aj nedavno po rokoch a tiez super.. no tento van helsing je slabota.. aj diablo 3 je u mna slabota no stale ma nieco , take svoje čaro co sa mi na tom paci a ma o bod viac, no nehral by som to ani kebyze to rozdavaju na ulici zadara... *4* ale nic v zlom je to len moj nazor , som radsej na ine hry tak peace:)
    • Hodne slaba hra a 6 bodů? *1* *1* *1*
      6 bodů z 10 znamená lehce nadprůměrná hra.
    • holt akční "rpgčka" nebudou tvůj šálek čaje (a toho Dungeon Siege chápu, to je prostě nostalgie, pustíš, vybaví se ti ty pocity, jak tě to bavilo jako malýho, a je vymalováno :o)

      znovuhratelnost tam je fakt nulová, ale na to jedno proběhnutí parádní, navíc za tu směšnou cenu!
      • Musím souhlasit s předřečníkem, akční RPG jsou můj šálek čaje v případě, že nejsou úplně děsně repetivní (jistá repetivnost se u tohoto subžánru dá očekávat). Ale jak jsem psal už na DH:

        1) Špatná kamera, nikdy není možné oddálit na rozumnou vzdálenost (velký problém zejména za střeleckou postavu), v posledním aktu tak nepřátelé útočí zhusta mimo obraz.
        2) Absurdní počty nepřátel, díky kterým začne hra smrtelně nudit po první půlhodině hraní. Není možné (opět zejména v posledním aktu) ujít pár metrů, aniž by se na člověka nevyřítily další desítky monster. Ubíjející, autoři pro jistotu tuto vlastnost dále vyšroubovali naprosto zbytečnými tower defence vložkami.
        3) Naprosto nevyvážená obtížnost, první dva akty na normal směšně jednoduché (bez používání schopností/lektvarů/čehokoli podobného), ve třetím aktu člověk díky absurdním počtům nepřátel a útokům mimo obraz natahuje brka poměrně pravidelně. Na druhou stranu není za smrt v podstatě žádná penalizace, celé to tak trochu dost ztrácí smysl.
        4) Obchodníci, u kterých není co kupovat, protože téměř nikdy nemají v nabídce lepší předměty než jaké vypadávají z nepřátel.
        5) Chyby (osmisekundové zpomalování času vydrží tři vteřiny, nejde střílet přes některé deset čísel vysoké předměty, vysoká HW náročnost).

        3/10, hezká grafika (ovšem vykoupená neúměrně vysokou HW náročností) ještě neznamená, že hra má kvalitní herní mechanismy a tedy se dobře hraje. Nehledě na to, že hodně toho tvůrci vykradli z Chosen Well of Souls. Třebaže spousta ARPG jsou nenápadité unavující vymaštěnosti, tak rozhodně existují i poměrně kvalitní kusy, nedávno jsem hrál Blade and Sword 2 a bavil jsem se stokrát lépe.
        • vidíš, máš pravdu, kamera mě často taky štvala (snažil jsem se brát levely odspodu, abych viděl co nejdál), taky jsem na začátku hry hrál s prstem v nose a ke konci se už fakt musel snažit, ale i tak mě to bavilo hrozně moc! jinak že u obchodníků není co kupovat, to má takhle každý arpg (diablo 3 s aukcí neberu), tuny nepřátel jsou přece to, o co v těchhle hrách jde především, navíc nerespawnujou jako třeba v diablu, takže to taky není takovej problém...
          • Rozhodně bych neřekl, že jsou obchodníci v každém ARPG k ničemu, už v prvním Diablu fungovali více než dobře (už jenom díky nákupu knih kvůli vylepšování úrovně kouzel), v obou Torchlightech jsem také průběžně nakupoval lepší a lepší vybavení. Tady to fungovalo tak, že mi obchodníci neustále nabízeli řádově horší vybavení, než jsem měl na sobě.

            Rozhodně v ARPG nejde o to, aby byly nepřátel tuny, ale aby bylo proti nim zábavné bojovat. Což tady neplatí. To, že se nerespawnují, je právě chyba, protože pak není kde trénovat a člověk si naopak nemůže dovolit některými levely proběhnout (ať už z důvodu přílišné jednoduchosti bojů nebo naopak proto, že od daných nepřátel dostává kvůli stylu hry větší sadu než od jiných v následujících levelech).
        • Ono to tak extrémě těžké není, spíš otravné, ale musíš pro pohyb postavy začít používat klávesnici. Někdy jsem měl pocit, že by se to hrálo lépe s gamepadem.
          Také je důležité, se důkladně prohrabávat lootem, dbát na vylepšování postavy a v té změti možností si vybrat nějaké 2-3 schopnosti, které budeš hodně rozvíjet.
          Taky si u té obtížnosti nejsem jist, jestli jsme si na to už náhodou neodvykli *3*, ale uznávám, že hordy nepřátel byli opravdu obrovské a kazili zábavu.
          • - S postavou jsem se pohyboval na klávesnici. Souhlasím s tím, že je hra dělaná spíše na gamepad. Takže další minus, ARPG se fakt gamepadem nehrají.
            - Lootem jsem se prohrabával, schopnosti jsem měl namaxované. Pár desítek ARPG už jsem dohrál, tady jsem používal z aktivních výbušnou střelu, nic jiného díky počtům nepřátel nebylo příliš použitelné. Stejně to bylo na kočku, obtížnost fakt dost nedoladili. Nevadí mi, když je hra těžká, vadí mi, když je do dvou třetin směšně jednoduchá i přes ignoraci většiny možností které nabízí a následně člověk chcípá jako na běžícím pásu přes to, že je používat začne. Může to být vybranými schopnostmi ze stromu, může to být náhodně padajícím/nepadajícím lootem, ale každopádně je to špatně. BTW V ostatních ARPG bych se v případě problémů prostě vrátil trénovat jinam na respawnovaných monstrech, tady to hra neumožňuje (jednou zabitá monstra se už neobjeví znovu ani při dalším vstupu do dané lokace, v rámci žánru další minus).
            • Konec vlákna, takže takhle.

              - Proč bych se proboha při singleplyer hraní měl někam připojovat a zase odpojovat kvůli tak běžné ARPG vlastnosti jako je respawn nepřátel?. Dnešní fúzování single a multi opravdu mírně řečeno nemusím (viz hraní mulťáku u Mass Effect 3 kvůli lepšímu konci singleplayer, kteroužto kravinu samozřejmě místo vydavatele opravili jako první piráti).
              - Katarina je jistě zábavná, grafika hezká, hudba výborná. ARPG ovšem nehraju kvůli zábavnosti sidekicka, kráse grafiky (která je vykoupena neúměrnými HW nároky) ani kvalitě hudby.
              - Deset éček dnes stojí kde co, to není žádný argument.
              - Obtížnost je těžce nevyvážená, nevím, čemu na tom mám nebo nemám rozumět.
            • Tak tohle je dalsi adept na.....
              Monstra se da respawnovat.Staci se pripojit na nekoho hru pres COOP a pak se odpojit a pokracovat v hrani.Monstra budou respawnovane.A to jsem jeste nemusel brouzdat zadna fora proste si treba hru poradne vyskouset a ne na ni nadavat. Problem na HC ani normal jsem nemel vubec, asi jses si sve skilly blbe upgradeoval (katarinu nebo postavu). Hra ma prijemnou atmosku , katerina je vtipna a zabavna. Looot je paradni. Grafika taky dobra. Nevim co cekate od hry za 10 ecek ale u mne tohle bylo spis prekvapeni. A to jsem se s postavou hybal pomoci mysi, staci dobrej gear , rozumne skilly a slusne rozdelenei bodiku do postavy.Kdyz o necem nevys tak to nekritizuj a nedavej hre minusy za to ze neco nevys nebo necemu nerozumis....delas jen ze sebe "b*bce"
  • Taky sem se u toho krasne bavil, ale jen do doby nez prisel konec a lvl 30. Nejak me tam oproti Torchlightu 2 chybi new game + nebo treba ty random dungy. Tech per (5+-) map scenaria to moc neprodlouzi a po lvl 30 uz xp nejdou tak neni ani duvod pokracovat... skoda
  • No, na to, jak neuvěřitelně blbě vypadal první teaser, to dopadlo celkem dobře
  • Rubačka do pohody, zmínil bych ještě fakt výbornou hudbu.
    • Keyz
      Navíc je to i graficky na dobré úrovni. Je jasně poznat co je co a textury nemají nejmenší rozlišní co tam šlo dát.
    • holec89
      jj hudba je fakt paradni, jinak se uz dela pokracovani
  • BoB.2
    Největší sranda byly ty inzeráty na sloupech ,jinak trochu krátké ale dobré.
    • Trisska
      ups, ty inzeráty byl*Y*... ale jinak dobrý BoBišku, každej přeci občas uděláme chibu *4* *4* *4*
      • Však právě proto neustále shání češtiny, jednou se to z překladů snad naučí.
        • Poukazovat na chyby druhých, to je velká frajeřina, co? *10*
          • je to spis vtipne, kdyz udela takovou chybu nekdo, kdo neustale shani cestiny *5* vic bych v tom nehledal
            • páč si to opravil, ty trubko :D :D :D
            • Co to placáte... má to dobře trubky :D :D
            • tak o našem BoBíkovi se ví, že má s češtinou problémy (na svým profilu má, že je dIsgrafik, zřejmě aby to řádně podtrhl ;), takže tohle bylo spíš pošťouchnutí přátelské od Trissky...
          • není to lepší, než si až do smrti myslet, že "byli inzeráty" je dobře?
    • Wow, jsem nevěděl že už je čeština ! :)
      • BoB.2
        Je. *3*
  • lady Katarina je super - už když si v základním menu rovnala ten korzet, bylo mi jasný, že s ní bude prča :D
    • Ty hlášky když ji vyšleš do obchodu, to bylo nej z celé hry. A nebo když jsi dával almužny somrákům :-D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit