Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Nezbývá než doufat že na starší konzole to paradoxně bude příští rok řádně odladěné a bez kiksů.
    • PreidaQ
      Hodně lidí se shoduje na tom, že tahle hra je neopravitelná.
      • Jack1947
        On nebyl dokonalý ani ten původní pro skater a přesto to mnoho lidí má jako jeden z nej TH her vůbec.
  • CRYPT
    Novy dil nedaval vubec zadnou nadeji. - Hra nevysla ani na pc (proc asi? Vzhledem k tomu, ze THPS HD na pc vyslo (sam jsem vlastnikem a to vcetne toho JEDINNEHO DLC, co se nakonec rozhodli vydat - TRAGEDIE)). Grafika (a ano, porad je GRAFIKA podstatnou casti hry!) je plivnutim do tvare vsech hracu co maji radi TH serii. Hratelnost nevim, ja si kvuli teto hre kupovat konzoli nebudu, takze to musi vedet hlavne konzolisti. Navrat ke korenum? Hahaha, s laskou vzpominam na 1ni dil Tonyho - to byla smazba, 2ka byla jeste lepsi - dokonce i tak dlouhe dobe si nemuzu pomoci, ale 2ka mela podle meho nazoru nejlepsi grafiku ze vsech dilu - nebyla takova extremne barevna, nebyla kreslena, bylo tak, jestli to tak mohu nazvat, "realna" atmosfera. Btw 2 dny po tom, co tento dil Tonyho vysel, jsem se na YT uz dival na bug/glitch/fest a musel jsem fakt nevericne kroutit hlavou. Robomodo nebo jak se ti tragedi jmenuji by to fakt meli zabalit. A nebo pouzit jiny engine, kdyz s timto ocividne neumi delat. Jak jsem psal vyse, THPS HD bylo to same
  • je to už teda hratelný a bez bugů?
  • Tilwaen
    Proč to vůbec opravují? Já měla za to, že Tony Hawk's skater hry jsou takovým Goat simulátorem, který sám sebe bere moc vážně.
    • Tak to jste slečno s prominutím mimo mísu a neměla by jste zvedat zadnici od plotny, když neznáte starší díly evidentně *11* *11* Jelikož jste asi nehrála dvojku,trojku,čtyřku případně ještě ty nový celkem šly,za mě třeba Underground 2. Od dvojky až do čtyřky to rozhodně žádnej bug fest nebyl, ale festovní zábava na dlouhé odpoledne či večery *5* *3*
  • njn, potvrzuje to, že by se recenze měly dělat 2. Hned po vydání a pak "revisited" po půl roce...
    • Mart9
      To je blbost, protože by se tím ustoupilo idiotským studiím, co vydávají rozbité hry.
      • Je to fakt, nicméně na druhou stranu, já hry kupuju z 99,5% dlouho po vydání a horko těžko se někde doberu toho, v jakém stavu hra aktuálně je. Takže bych bral s odstupem času nějakou rekapitulaci, co se s hrou později dělo, co se spravilo, přidalo případně i rozbilo (přidané mikrotransakce apod.).
        • asi tak. Payday 2 teď rozbili. Ale je spousta her, kterým čas pomohl - patche, modifikace (např. 7.62 HC - již základ je tu silně podhodnocený, nicméně už i do stemu integrovali oba velké mody a již se to směle může měřit s jagged alliance - a ty nové to strčí do kapsy)
  • OK, takze ta hra mela po vydani 4,5GB, pak vydali patch 1.02 a ten mel 6,5GB, ale kdo by to cekal, ze dalsi verze zaplaty bude jeste vetsi :D
  • 8gb update ? to musi byt historicky najvacsci update podla mna :)
    • spíš udělali celou hru z gruntu
      • no spis krom toho ze neumej udelat hru neumej udelat ani patch co stahne jen rozdily, ale kazdej to musel tahat cely komplet znovu a protoze tam neco i pridaly bylo to zase vetsi...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit