Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zatial im budem tzv. "bezvyhradne verit". To, co spominaju (v zasade vsetko dava maximalny zmysel, tym skor sa na celom projekte toho da sakra vela posr4t), k tomu niekolko skutocne sugestivnych zaberov priamo z hry... hmmmmm, ZATIAL to skratka vyzera pomaly ako najslubnejsi herni titul z prostredia Votrelca. Vravim -- ZATIAL.
    Teraz uz len pevne dufat, ze to totalne nepos3ru... *13*
  • Držím jim palce, na druhou stranu mě docela děsí, když se studio, které tak neuvěřitelným způsobem podělalo umělou inteligenci v Total War: Rome II, chlubí, že jejich nová hra má úžasnou umělou inteligenci. I když je to jiný tým, pořád patří pod stejné studio, takže mám obavy.

    Uvidíme po recenzích. Kdyby něco, tak mám přichystanou Alien Quadrilogy.
    • Black_Hand
      tak ono to vzniklo prave na zaklade te AI. to nevypada na zas tak extra slibovani veci, ktere by si jen prali (*hepcik* Colonial Marines *hepcik* Killzone 2)
  • mam rad alieni strilecky,alien ressurection nebo trilogy,to byly pecky,ale survival horor bez zbrane? to bude teda dost nuda,kdyz me bude moc zabit a je jeho ne
    • Black_Hand
      ty bys asi nemohl hrat amnesii :).
    • Pokud svou zábavu v herním světe stavíš na zabíjení protivníků, pak tahle hra prostě nebude pro tebe a nemá ani smysl, abys psal podobně přihlouplý komentáře ;)

      Sestimsmiř!
    • wenceslaus
      V Alien 3 taky nikdo neměl zbraně, co si pamtuju.
      Jako nudu to rozhodně nevidím. Naopak vítám odklon od zběsilých, ale monotóních akcí s tunou vystřelené munice.
  • victor
    A pro úspěch mise budete muset dopravit do záchranného modulu klec s kočkou ..... počkat , nebylo to už tady ?
  • tak nejak se obavam, ze budto bude Alien naprosty hlupak nebo nabusena masina, pac programovat AI, ktera pokryje hafo moznosti reakci/chovani hrace je docela vyzva.....neco na zpusob Amazonu podstrkujicimu uzivateli zbozi jeste predtim, nez si on vlastne rozhodne, ze neco vubec chce koupit ....
    • Ono ani tak nejde o to tu AI nakódovat. To neni problém. Problém je ji nakódovat tak, aby libovolnej herní stroj zvládal ještě něco jinýho než jen vyhodnocovat tu AI :). Dovedu si představit, že u jednoho-dvou protivníků v celý hře jejich AI bude moct být tak obsáhlá, že by šlo dostát slibům ve videu. Uvidíme, ono velkou zásluhu bude mít taky atmosféra, ne jen to, že někde štrachaj vetřelčí drápky ve ventilaci :)
  • Aby to nedopadlo jak jistá nejmenovaná hra s vetřelci která vyšla nedávno...
  • Mart9
    Moc atmosféry, moc strachu. Tohle hrát nebudu. *4*
  • KingOfWorms
    bude to fail už z podstaty, ten alien je retardovanej, neni mozny aby o mě nevěděl, kyž je o místnost vedle, to se muzu plizit jak chci, škoda slov, vyčkat, 6-7/10 a je klid...
    • Už je to tedy dávno co jsem viděl jedničku, ale ona s ním byla taky v jedný místnosti a soukala se optarně do skafandru
      • C-BEAM
        ja som to pochopil tak, že Alien sa v záchranom module jednoducho zašil aby unikol deštrukcii lode, takisto sa chcel na lodi prepravit na miesto kde by mohol znovu "pôsobiť" a na to všetko potreboval Ripley živú.
        • Viděl jsem nedávno, osobně mi přišlo, že záchranném modulu se vetřelec uložil do nějakého stavu hibernace, proto snížené reakce na okolí. Jinak byl po celý film bystý a ostražitý až až.
          • C-BEAM
            áno bol v nejakom ľahkom stave hibernácie ale to je vpodstate jedno, dôvod prečo ju Alien v záchrannom module ani neplánoval zabiť je ten, že mu mala poslúžiť ako pilot.

            Napokon už pred tým v lodi bola od neho možno na meter - alien bol za rohom a už vtedy bola spustená autodeštrukcia, takže podľa mňa o nej v tú chvílu vedel ale radšej takticky nazaútočil a následne vnikol do modulu.
    • tiez sa mi nepaci, ze ma nevidi/neciti ked som schovany 1m od neho za stolom ale niekde v gameplay-i musia polavit , inak by si nemal ani tu najmensiu sancu hru prejst/prezit.
      ja cakam tak 9/10 lebo minus bude asi to, ze to bude podla mna narocnejsie na normalnej obtiaznosti nez je bezne u vacsiny hier.
    • Takovéto rozsudky ještě předtím než si tu hru člověk nebo vůbec někdo zahraje jsou nejlepší. *7*
  • Blue.Shark
    Moc se mi líbí ukázané prostředí. Vyloženě z něj dýchá první Vetřelec. Jsem zvědav :)
    • C-BEAM
      Prostredie je super a už nepôsobí ani tak hrozne plastovo ako v prvých ukážkach. Len dúfam, že sa alien, bude pohybovať trochu prirodzenejšie a nie ako dôchodca na vychádzke ako v prvom gameplay videu.
      • http://www.youtube.com/watch?v=eR5jYeIMBKk
        • christianus
          Zrovna tahle scena je do 0:24 perfektni.
  • ja bych radši kdyby to udelali na zaklade dvojky, preci jen každy by si rad zastrilel
    • KingOfWorms
      AVP 2 - dokonalost a poslední dobrá fps s touhle tematikou
      • Ano ta byla skvělá , mulťák po netu v modu survival , mutation nebo jak se to jmenovalo to byl nářez. Predátor tam pro mě vždy byl tak nějak navíc.
      • C-BEAM
        dobrá bola trojka, dvojka bola výborná a jednotka excelentná *3*
        • 100% souhlas
      • Jednicka mi prisla lepsi ale jinak s tebou v podstate souhlasim :D
    • To je fakt, taková hra tu ještě nebyla... oh wait
      • KingOfWorms
        oh wait, poslední dobrá vyšla před 13 lety... :(
        • Black_Hand
          no jo, ale dobra Alien hra ve ktere se nestrili nevysla nikdy. to neznamena, ze bych nechtel pak nejakou jinou dalsi Alien hru, ve ktere by se strilelo, ale tohle by byl velmi zajimavy zazitek. jo, na mobygames jsem nasel nejakou adventuru starou, ale kdo vi jestli se tam strili nebo ne.
          • http://www.worldofspectrum.org/infoseekid.cgi?id=0000145
            • Black_Hand
              tak vsude jsem nasel "Tactical Combat" a podobna zanrova zarazeni. takze tam mozna budou boje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit