Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nemohli byste zaplatit nekomu, kdo hrou zije, aby udelal takove predstaveni teto strategie? Myslim, ze spousta lidi o ni nezavadi, protoze neprijde na to jak se do hry dostat. Zkuseni hraci zase maji fora, kde uz clovek musi vsechno znat, takze myslim, ze by to ctivost melo. Zaplatit rikam protoze vy na to nemate. Pokud vim tak jste v kontaktu s Rybkou. Treba by mu to udelalo radost. Kdysi v Levelu to byvala jeho parketa
  • Já jsem do statistik čuměl hodiny naposledy když jsem se to učil. Naučit se HoI totiž podle mě znamená hlavně umět efektivně hledat, zpracovávat a využívat informace. Druhotně taky zvládnout interface. Umět toto znamená vědět, kde v těch tabulkách mám to, co chci vědět, a nemuset se soustředit na hledání. Tím pádem se můžu celou dobu soustředit na samotné plánování, plnění plánů a reakce na selhání plánu, což přináší bonus k zábavnosti (jestli tohle čte někdo "normální", asi si klepe na čelo).
  • MarekTV
    Dobrých hardcore strategií není nikdy dost :) mimochodem, druhá světová se píše s malým písmenkem ;)
  • Vidlec
    Hmmm, trojka není špatná, ALE starej dobrej Doomsday. To už nic nikdy nepřekoná.
    • starej dobrej Doomsday překonalo už základní HoI3, protože Doomsday s předpotopním 1024x768 enginem je už dávno úplně mimo realitu a nejen proto, že hrát to na full HD monitorech je utrpení...
      • A HoI3 překonalo Darkest Hour pro který HD není problém. *4*
    • Myslis ten neuveritelnej click-fest pri umistovani vyrobenejch jednotek na mapu?
      • Ale taky to mělo něco do sebe a nebylo to tak hrozný zase. Člověk jich neumisťoval sto najednou. To mě víc vadil systém přístavů :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit