Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kozy
    Jak považuju Gemini Rue za herní klenot tak tohle mi přijde strašně hnusný.
  • MikeiXX
    Sice na tom nepracuje přímo Dave Gilbert, ale Francisco Gonzales, autor Bena Jordana, což byla ale taktéž fajnová adventurní série. Co ale platí do puntíku; pokud nějaká hra vyjde pod záštitou Wadjet Eye Games, bude to klasický adventurní nástřel. No, těším se moc!
  • PLuto.petr
    Zase pixelart *13*
    • GlaDOS
      Akorát, že to pixel art vůbec není.
      • PLuto.petr
        Ale vypadá to stejně hnusně...
        • Jack1947
          Poučení : fanouškovy na INDIE hry se k*rva nikdy nesahá *16*
        • GlaDOS
          Tvůj názor. Já proti grafice nic nemám. Ne že bych ji žral, ale líbí se mi víc, než The Samaritan Paradox. Na druhou stranu na Blackwell Epiphany to nemá.
          • PLuto.petr
            Jo, s tím souhlasím. Ne všechno se musí každému líbit. Mě tento "žánr" vůbec nepřirostl k srdci.
  • Nejhorsi na tomhle okouzleni pixelama je, ze ty hry v minulosti nikdy takhle hnusne nevypadaly...
    • No protože dřív se to kreslilo po pixelech, dneska se to dělá přes vrstvy ve Photoshopu a přejede se to pár filtrama, pak to má takovejhle falešnej "retro feel".
      • kresli to rucne
      • tj, drív se v rámci možností daných technologiemi autoři snažili ty hry dělat tak aby vypadaly co nejlíp, i když byly v malym rozlišení a pixelovatý, dneska se naopak snažej aby vypadaly naschvál hnusně, i když máme technologie na hranici fotorealistické grafiky
        • jasne nekdo bude delat hru NASCHVAL osklivou *7* je to proste stylizace, nekomu se libi a nekomu ne. deal with it
          • Mart9
            To je typický. Někdo odflákne grafiku a říká se tomu stylizace. Někdo rozmaže h o v n o po zdi a říká se tomu umění.
            • A někomu se nelíbí retro grafika a hned mluví o odfláknutí... TO je typický.
            • tak tak, někdo vezme mísu od hajzlu, odnese jí do galerie a je to z toho ready made umění, oficiálně uznaný umělecký směr, ale to neznamená že nad ním musí každý jásat
          • no, evidentně jo, je to stylizace do hnusný rozkostičkovaný grafiky, čili jakože asi retro, ale mě se třeba vůbec nelíbí. deal with it
            • GlaDOS
              Tady vůbec nejde o nějaké retro a pixel art. Pozadí jsou malována klasicky tabletem, jen v menším rozlišení. A to kvůli tomu, že v menším rozlišení se pracuje rychleji, protože nemusíš prokreslovat všechny detaily. Uvědomuješ si, že adventury ve vysokém rozlišení jsou docela nákladné? Na tomhle pracuje jeden člověk. Dělá i animace. Je to docela hodně práce a takto se to alespoň dá zvládnout za rozumný čas, pokud nemá po ruce celé studio grafiků.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit