Přejít na výpis diskuzí
Vydavatel Gemini Rue série chystá adventuru A Golden Wake těží z éry Velkého Gatsbyho
27.6.2014 | Adam Homola
18 příspěvků
-
Jak považuju Gemini Rue za herní klenot tak tohle mi přijde strašně hnusný.
-
Sice na tom nepracuje přímo Dave Gilbert, ale Francisco Gonzales, autor Bena Jordana, což byla ale taktéž fajnová adventurní série. Co ale platí do puntíku; pokud nějaká hra vyjde pod záštitou Wadjet Eye Games, bude to klasický adventurní nástřel. No, těším se moc!
-
Zase pixelart *13*
-
-
Akorát, že to pixel art vůbec není.
-
-
Ale vypadá to stejně hnusně...
-
-
Poučení : fanouškovy na INDIE hry se k*rva nikdy nesahá *16*
-
Tvůj názor. Já proti grafice nic nemám. Ne že bych ji žral, ale líbí se mi víc, než The Samaritan Paradox. Na druhou stranu na Blackwell Epiphany to nemá.
-
-
Jo, s tím souhlasím. Ne všechno se musí každému líbit. Mě tento "žánr" vůbec nepřirostl k srdci.
-
-
-
-
-
Nejhorsi na tomhle okouzleni pixelama je, ze ty hry v minulosti nikdy takhle hnusne nevypadaly...
-
-
No protože dřív se to kreslilo po pixelech, dneska se to dělá přes vrstvy ve Photoshopu a přejede se to pár filtrama, pak to má takovejhle falešnej "retro feel".
-
-
kresli to rucne
-
tj, drív se v rámci možností daných technologiemi autoři snažili ty hry dělat tak aby vypadaly co nejlíp, i když byly v malym rozlišení a pixelovatý, dneska se naopak snažej aby vypadaly naschvál hnusně, i když máme technologie na hranici fotorealistické grafiky
-
-
jasne nekdo bude delat hru NASCHVAL osklivou *7* je to proste stylizace, nekomu se libi a nekomu ne. deal with it
-
-
To je typický. Někdo odflákne grafiku a říká se tomu stylizace. Někdo rozmaže h o v n o po zdi a říká se tomu umění.
-
-
A někomu se nelíbí retro grafika a hned mluví o odfláknutí... TO je typický.
-
tak tak, někdo vezme mísu od hajzlu, odnese jí do galerie a je to z toho ready made umění, oficiálně uznaný umělecký směr, ale to neznamená že nad ním musí každý jásat
-
-
no, evidentně jo, je to stylizace do hnusný rozkostičkovaný grafiky, čili jakože asi retro, ale mě se třeba vůbec nelíbí. deal with it
-
-
Tady vůbec nejde o nějaké retro a pixel art. Pozadí jsou malována klasicky tabletem, jen v menším rozlišení. A to kvůli tomu, že v menším rozlišení se pracuje rychleji, protože nemusíš prokreslovat všechny detaily. Uvědomuješ si, že adventury ve vysokém rozlišení jsou docela nákladné? Na tomhle pracuje jeden člověk. Dělá i animace. Je to docela hodně práce a takto se to alespoň dá zvládnout za rozumný čas, pokud nemá po ruce celé studio grafiků.
-
-
-
-
-