Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak příště ecstaticu II! Tu sem nikdy nedohrál :D
  • PLuto.petr
    Mě osobně LBA nijak neuchvátila. Možná to bylo tím, že byla přeci jen akčnější a v 3D prostředí to bylo až moc o chození.
  • Já se se hrou setkal na základce v počítačové učebně a zamiloval jsem se do ní.Ale nikdy jsem to nestihnul moc daleko a když jsem za týden přišel zpátky tak můj save už byl přemazanej od někoho jinýho (většinou na úplném začátku v blázinci).Následně jsem se nedokázal u té ženské vyškrábat do komína a vždycky mě zatkli *15* Když jsem pak po pár letech dostal mojí 486tku tak na ní se mi to nepodařilo rozchodit.Takže taková neopětovaná láska *15*
  • Hello mr. Bazoo!
  • Tahle hra mě minula, nelíbili se mi ti panáčci.

    Každopádně jsem hrál demo z nějakého Score CD a byla to myslím první SVGA grafika, kterou jsem v životě viděl - takže jsem koukal.
  • ta posledni veta chtela fistrona co?
  • Chim
    ... a abych udělal radost svým fanouškům, tak: Ano, tato hra je skutečně isometrická. *1*
  • Pridávam sa k tým, pre ktorých je táto hra srdcovka. K tým, ktorí ju v 90. rokoch prešli a ktorí pri nej zažívali neskutočné nervy. K tým , ktorí keď hru prešli mali pocit, že dokázali niečo úžasné aj keď tak úplne nevedeli o čo presne ide v príbehu hry.
    Osobne som si povedal, že už túto hru nikdy nebudem hrať. Hlavne kvôli obtiažnosti a nervom, ktoré som pri hre zažíval. Ale keď čítam o tých vylepšeniach. Možno si cez Vianoce zapomínam. *5*
  • LBA2 demo z tuším červencového Levelu 97 mě naprosto ohromilo. Láska na první pohled, dohrál jsem to minimálně desetkrát. Nic takového jsem do té doby nezažil. Ani potom (možná Outcast ještě vyvolal podobné pocity).
    Jednička je taky fajn, taková temnější. Moc nechápu, proč tam dělali ty změny - kromě ukládání, které bylo krkolomné. S hrami na PC jsem tehdy od 96. začínal, ale každopádně mi to nepřišlo vůbec těžké, spíš naopak. Asi jsem byl zocelen ze Segy :-) Tohle usnadňování je mor.
    • O jedničce se nedá říct že byla těžká, z mého pohledu byla neférová. V podstatě stačil jeden zásah od nepřítele a byl konec. Než se přehrála "zásahová" animace, tak přišla rána další. Do toho po smrti vracení zpět klidně o hodinu hry. A taky ti všudypřítomní sloni, kde stačilo na ulici blbě zahnout a rázem jste se ocitnuli ve vězení a mohli značnou část hry projíždět znovu. A pak chuťovky jako bylo ubírání života při vrážení do zdi v atletickém módu, nebo neustálé repetitivní chození sem a tam přes rozlehlé lokace... Kdybych nezačal s LBA 2, kde byly problémy odstraněny, tak bych u hry dlouho nezůstal. Tady to usnadnění plně chápu a vítám.
      • Asi jde o to, kdo jak začínal a na co je zvyklý.
        Zkusil jsem to na Androidu a vyloženě mi vadilo, že jde třeba posunovat mapou (obrazovkou). To je zásah do hry přes čáru (jak ji znám a jak ji mám rád).
        Prásknutí o zeď v atletickém módu dávalo smysl, taky člověk neběží až ke zdi plnou rychlostí, aniž by nenarazil :-)
        Každopádně jo, i přes to vylepšení, zjednodušení, pro pamětníky zprasení, je to stále skvělá hra. A na GOGu máme původní verzi, takže si každý vybere.
  • Odulin
    LBA 1 i 2 dohráno. Jedna z nej her. Ta hra nás tehdy svým světem, příběhem, hudbou, ovládáním a mechanismy totálně ohromila. Srdcovka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit