Přejít na výpis diskuzí

Vývoj Shroud of the Avatar se do finančního pekla neřítí, uklidňuje backery Richard Garriott

6.6.2017 11:04
Václav Pecháček 13 příspěvků

Pamatujete si ještě Shroud of the Avatar? Tahle částečně singleplayerová, částečně MMO záležitost od legendárního vývojáře Richarda Garriotta, mimo jiné tvůrce série Ultima, vybrala na Kickstarteru a vlastních stránkách od roku 2013 přes 11 milionů dolarů, což je docela hezké číslo. Už skoro tři roky...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Že tomu lháři ještě někdo věří...
  • Tak podle ukázky to vypadá hrozně. Chápu, že to byla jen nějaká alfa/prealfa verze, ale i tak nechápu, proč všude musí cpat ten "monecraft" crafting. Nikdy mě to moc zábavné nepřišlo a prznit tím MMOčka...
    • U některých her mě crafting doslova bavil, ale jak říkáš, u 3/4 všech RPG a jiných, je to nehorázná nuda.
      Subnautica je třeba jedna z nich, kde mě doslova baví stavět ten podvodní svět a nevadí mi brát furt dokola základní minerály
  • Bohuzel, tahle hra bude dalsi hrebik do rakve mmorpg zanru.
    Veril jsem tomu, na steamu to koupil v early accessu uz davno, s tim, ze si to jednou zahraju, prece to ma pod palcem clovek co stvoril UO, ktera byla pro hrace, ne pro zisk.
    Nemam ve zvyku hrat alpha/beta verze, povazuju to za ztratu casu, kdyz si staci jen pockat a zahrat si kvalitneji release, tak si radsi procitam steam a tady uz je zrejme, ze jestli ma dle nich hra vyjit letosni rok a zaroven zacali vybirat dalsi penize, je ztracena.
    • Paulcz
      No, UO zrovna nemá veselou historii. Vydali hru + první datadisk s ještěrkama a pak Garriott vzal roha. Následoval velmi rychlý sešup z kopce a původní idea vzala za své. Pokus o 3D klienta byl výsměch, následně tu hnusnou 3D grafiku nacpali do 2D klienta, systémově to zazdili úplně. Dále vývojáři zkonzumovali neupřesněné množství drog a napadali je opravdu děsivá témata viz. japonský styl apod. Pekelné dílo dovršila předělávka starého 2D klienta do nového s hw. akcelerací, s tím, že udělali novou 2D grafiku, která je jen asi 100x hnusnější než to co před 10 lety stvořil původní tým :)

      Jediné co to drželo nad vodou byla popularita free shardů. Mimochodem pro české shardy byl charakteristický megaflame/hate, proti němuž jsou zdejší diskuze velmi slabým odvarem :)
      • Jde o ten prvotni system a napad. Cela hra byla vlastne experiment, oni ani v podstate nevedeli co tvori a jak se to bude hrat. Nechali to zit vlastnim zivotem a to je cesta k uspechu.
        • Paulcz
          Tohle je nějaká domněnka :)
          • Pust si na yt par interview s Garriottem, kde mluvi o UO.
            • Paulcz
              Ok
    • kostejnesmrtelny
      "UO, ktera byla pro hrace, ne pro zisk."

      Ty jsi roztomilej *14*
      • Vysmivej se jak chces, UO si mohli utvaret hraci sami, ale soucasny mmo's jsou jen mrkev na provazku. Samozrejme, ze to byl produkt jako kazdy jiny, jenze v te dobe tvurci byli zaroven i hraci.
        • kostejnesmrtelny
          No, pořád máme EVE a slýchám podobný věci (svět utváří hráči) o BDO. Podle mě je třeba vyhmátnout nějakou střední cestu mezi oběma extrémy.
          • EVE s unlimited PvP bylo asi kdysi fajn, ale zkoušel jsem ho až nedávno a znudění hráči, co už mají vše a trollí sebevražednými misemi ostatní až tak fajn nejsou. Nehledě na systém skillů, které se levelují pasivně i offline, člověk nemůže nikdy dohnat ty co už v tom nějaký rok jsou, pokud do toho nevrazí ranec.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit