Přejít na výpis diskuzí
Vývojář System Shocku píše knihu – o vývojáři
9.3.2011 | Aleš Smutný
7 příspěvků
-
Ano, tento pan a dalsi lidi z tymu SS, Thief a DX by tem dnesnim "vyvojarum" meli dat rocni skoleni "Jak udelat pocitacovou Hru". Snad se jeste nekdy dockame, nezbyva nez doufat...
-
Tohle bych dal jako povinnou četbu všem herním vývojářům a hlavně managementu velkých vydavatelských firem. Nic co bych asi ještě tak dodal :) Ja ci zase midlit ty ctare dobre gamesy. Podle mne by stačilo nechat všechny grafiky, designéry, animátory, návrháře na svých místech a vyměnit jen pár těch nahoře. Jenže a to je možná otázka, šly by prodeje her celkově dolů? Nebo inteligence casual hráče nahoru? *1*
-
-
Ti co se nechteli prizpusobit pozadavkum trhu uz davno zkrachovali. Bez ekonomicko/manazerskeho rizeni to nejde, protoze v hečni branzi panuje tvrda konkurence.
-
-
Který dobrovolník začne překládat? *2*
-
-
jenom ne google translator *1*
-
-
"Většinou jsou to líní, domýšliví frackové, kteří si myslí, že napíší největší román všech dob, když naklepou na stroji svůj životopis a změní v něm jména." David Lodge
Se tu zase ukazuje ten propastný rozdíl mezi hrami a jakýmkoliv dalším artem. -
Takových to lidí by mělo být v herní branži v současné době mnohem více, aspoň by současné hry nebyly tolik prvoplánové, vzpomeňte na System shock Deus ex, to byl příběh a zápletka