Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • no, ja vidim problem predevsim v cilove skupine a v tom jak vypada soucasna F1, kdy se rozhoduje v kvalifikaci a na startu a pak borci krouzi 50-60 kol zasebou a ti na "top" prickach se zkusi predjet tak 2x za zavod, naopak ti se slabsimi auty nemaji sanci vubec i kdyby jeli jako Bozi a musi jen uhybat tem rychlejsim.. nejak se obavam ze dnesni hraci zavodnich arkad (na kterou tohle precijen vypada) chteji predevsim akci, predjizdeni, drama a nevim co jeste.. a o tom proste F1 v realu neni.. naopak hraci co by je bavilo krouzit za nekym 40 kol nez se pokusi o predjizdeci manevr (a verim ze takovi jsou!) zase nechteji hrat arkadu :)
  • může to vypadat jak v bedně, může klidně závodit 16 místo 12 lidí jako doted, ale pokud si auto nebudu moct nastavit tak, jak JÁ chci, tak tu hru nechci, mimochodem fyzika je k smíchu, opět, typický codemasters, a ano, nepotřebuju to hrát abych věděl, stačí mi oči a tohle vidět jde
    • A pak jsou tu lide jako ja, kterym presne styl F1 2010 sedi a pro ty to delaji *3*
    • To s tebou naprostou souhlasim zlaty rFactor to je jina hra
  • Do toho už nejdu. Vlastně do ničeho od Codemasters.
  • Ze by sme se konecne dockali Safety Caru a nejake poradne kariery ?
  • Hanzales
    Když si to video pustíte na jůtůbu, tak se mi tam strašně líbí na konci záběry na ty zaryté xichty těch za volantem. Právě proto, že ten můj na tom není né nepodobně, když řídím já :) Ještě že se člověk kolikrát nevidí co dělá za xichty, když je do něčeho hundred percent zasoustředěný :D
  • Prosím opravit Video not found or access denied: http://video.tiscali.cz/video/4e049650d993a.flv

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit