Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vojta_Ilavsky
    MOBA, šachy, MMOFPS... Jenomže my chceme Dawn of War 3. *16*
    • amen
    • Jen aby případná DoW3 nebyla zase krokem ke zjednodušení jako v případě dvojky.
      Ale Last stand je fajn. Kvůli tomu se ta dvojka za pár kaček vyplatí.
      • DoW2 je mnohem komplexnější než jendnička. Ta sice měla budovy ale to je tak vše. Původní hry (bez modů) nebyli ničím extra pouze z jedním typem dmg a celkově dost pomalá na to aby byl možný kompetitivní multiplayer a nějaký širší výběr jednotek nebyl. Jediné o co dvojka přišla byli budovy, pomalý rozjezd a dost špatný systém morálky. V případě modů se vše mění a z původních tam zbyli jen základy (Ultimate apocalypse mod pro DoW1 a Elite mod pro DoW2).
        • Jak je DoW 2 Komplexnejší? Jedna základní budova sloužící jako barracks, HQ, tech a reinforce point pro věechny rasy. V každím tieru 2-3 jednotky. Neskutečné malé mapy, stereotypní honění a capování bodu. Armáda složena z 3-4 jednotek, kde jeden lucky shot s AOE rozhodne hru.
          • Jestli ti chybí stavění budov jsi hrát Simcity. Všechny vylepšení můžeš dělat na jednotkách.

            Co do počtu jednotek, měly snad DoW 1 o moc víc jednotek? O jednu-dvě a to na ně člověk nešáhl ani dvoumetrovou tyčí, protože byli na prd. Navíc ber v potaz, že Relic musel nechat hru prakticky nedokončenou, jelikož THQ krachla. Pokud ti vadí málo jednotek a jejich nevyváženost, stačí přejít na Elite mod, který je asi nejblíž tomu, jak by hra asi vypadala, kdyby se na ní dál pracovalo.

            Těžko se s tebou můžu hádat o velikosti map. Jsou menší, ale perfektně sedí druhu hry jakou DoW2 vyžaduje. O stereotypnosti by jsem raději nemluvil, když jediná validní taktika v DoW1 je zakempit se, natechovat se, a převálcovat vše, co ti stojí v cestě. Samozřejmě, že do jde i jinak, ale jenom v případě, že oponent zrovna nesedí na zadku v základně a netechuje *7* . Bez Apocalipse módu je DoW1 je absolutně patetická s 20 unit capem, kdy některé end game jednotky zabíraly 5 a víc bodů. Takže sice mapa mohla být pekelně velká, ale zaplněná maximálně tak budovama. Nejvíc srandy jsem si v DoW1 užil na těch nejmenších mapách *15* .
            Lucky shot s AOE je jediná věc kterou asi nemůžeš Vanilla DoW2: Retribution vytknout, když většina zbraní tohoto typu měla nepříjemný zlozvyk rozmáznout se na každém oblázku, který jí stál v cestě. Samozřejmě pokud je někdo vyslintanec s reakční dobou 5 minut, dokážu si představit, že může mít problém s granáty nebo když pošle svůj blob proti plasma cannonu na rovné ploše a to ještě v případě, že s nimi stojí na místě nebo si je nechá potlačit.

            Navíc, když děláš hru, která má mít tempo a trvat max. tak 1/2 hoďky, nemůžeš asi nechat hráče, kteří si nechají rozmáznout celou armádu bez trestu (navíc když má k dispozici all-powerfull retreat button).

            Pokud ti vadí nevyváženost hry, tak jdi hrát Elite mod. Tam můžeš brečet dál a nebo se to naučit hrát.
            • XorxoxTalarius
              jo vtipný 400 gardsmanů. Fakt odvaz. Škoda, že to nemůžeš říct o všech, jelikož tohle zrovna nejnamasovatelnější jednotka. Pokud ti real-time strategie trvá 4 hodiny s tím, že se během té doby snažíš myslet, možná by jsem se nechal vyšetřit. Tak dlouho netrvají ani matche v Supreme Commander a tam má jeden národ víc modelů než celí DoW 1 dohromady. Prakticky na každou lepší jednotku byl cap 1 max., takže ta jejich přítomnost na bojišti nebyla valná a boje se stejně nakonec vedly na jedné frontě. Možná tam byly typy dmg a armorů, ale to stejně nebylo moc poznat jelikož, přemasovaná armáda gardsmenů sundala v poho predátora.

              Co se týče modelů tak jsem si to spočítal a starej dow vede, pozor na rozdíl od 2 dodělaná hra, na jednotky na národ jenom s přidáním letadel, který jsou v té hře spíše jen proto, že tam vývojáři potřebovali něco přidat.

              A povídej si co chceš, masování jedné silnější jednotky (v případě SM range dreadnought) ti v klidu vyhrálo hru. Ověřeno asi 1000.

              A nakonec s přidáním schopností (které mají viditelný efekt) je DoW 2 mnohem taktičtější než DoW 1, která se až nešťasně moc držela stolního modelu. Navíc všechny jednotky v DoW 2 mají smysl na rozdíl od třeba demon prince, což byl jen cap žrout na okrasu.
            • XorxoxTalarius
              A opet mluvis o necem o cem ocividne nic nevis. 20 unit Popcap znamena pres 400 gardistu na mape. To same pro stroje, muzes mit jako podporu az 10 walkeru, pripadne jeden Baneblade, podporovany delostrelectvem. Tech moznosti je cela rada.
              Ovsem pokud nechces neco kde muzes valcit i 4 hodiny nez oponenta prechytracis, pak samozrejme jsou DoW2 pro tebe jako stvorene a brat ti to nebudu, jen prosim nelzi a neprekrucuj fakta, kdyz nemas poneti jak co funguje
        • XorxoxTalarius
          Hral jsi vubec puvodni Dawn of War? Jeden typ dmg, neni komplexni? Coze? Pomala? Malo jednotek? A curas rovne? *8*
          My prosimte povez v cem bylo DoW2 komplexnejsi ... *7*
          • Je fajn co se týče Příbehu pro 2.. A v tom 2 Pŕekonava 1
            • XorxoxTalarius
              To souhlasim, v jednicce byl slabsi, ikdyz nasledne ustavicne opakovani misi dokola mi pekne lezlo krkem
          • Jo hrál. Dost.

            Jednotky v jedničce měly prostě bilion hp a u zbraní typu raketomet byli snížené dmg do pěchoty. Což je dost chudý oproti piercing, flame, plasma, explosion, psychic, AV, normal melee, power melee, heavy melee typ dmg. A samozřejmě každý typ dmg reaguje jinak proti jinému typu armoru.

            Komplexita byla minimální, co se buildu týče, rozhodně si člověk nemusel nijak namáhat mozek, snad kromě necronů, kdy se jeden musel rozhodovat o tom co kdy bude stavět, jelikož k tomu potřebuje reg. pointy a obelisky a tau kde se člověk rozhodoval mezi krootama a tau power suitama (netřeba říkat že každý šel pro lepší tech, jelikož ty tau tanky byli pekelně OP). V dvojce by ti spamování dreadnoughtů moc nepomohlo.

            Neřekl jsem, že má málo jednotek, ale rozhodně jich nemá víc než dvojka.

            Co se týče rychlosti hry? Oproti dvojce je DoW 1 asi tak zamrzlá jak tvůj humor.
            • XorxoxTalarius
              To co jsi popsal je i v DoW1, zbrane delaji poskozeni podle typu jednotky na ktery stryli, tudiz infantry, heavy, vehicle, structure, melee. V UA modu mas navic akorat Swarm a Titan. Ten model zustal zachovan i pro DoW2, ten armor ktery popisujes se deli akorat na light (Scout Armour), normal (Power Armour) a heavy (Terminator Armour), kdy light ma vyssi poskozeni anti-infantry zbranema (coz je asi jediny rozdil oproti DoW2).
              Komplexita je velika, to co pises svedci o tom ze jsi hral tak maximalne proti AI, je videt ze nemas zkusenosti proti nekomu kdo ma mozek. Prece jenom, ikdyz staveni zakladny je celkem nenarocne, porad je potreba premyslet nad tim co momentalne potrebuji. A kam dal musim zakladnu rozsirit.
              Jednotek je v DoW1 cela rada kdy kazda ma pro a proti a skutecne jich je vic nez ve dvojce, pokud neveris, tak si zapni jednu hru, spocitej si to a pak druhou a porovnej to.

              To co jsi predvedl je krasna ukazka stratega z rychliku, bez spetky inovace.
              Mam obe hry (a vsechny datadisky) takze muzu krasne porovnavat a to co tvrdis naprosto dokazuje me tvrzeni vyse popsane.
        • Kouknu na ten Ultimate apocalypse mod. Vypadá to zajímavě. Díky za tip.
          • celkem dobře vystihuje atmošku 40k Apocalypse, kdy se vše posouvá o level vejš a místo micro managementu jednotky pěšáků řeší spíš logistiku a pohled vyššího velení ve stylu "pošlete zálohu 15 Banebladů bránit levé křídlo" *4*
      • Vojta_Ilavsky
        Bohudík vlastním pouze Dawn of War jedničku se vším všudy(datadisky), dvojku ne, zkoušel jsem, nelíbila se mi, konec.
    • ..a s inou kapitulou(fuckinSpaceWolves)
      • Co máš proti Blood Ravens? Doteď nosím již hodně seprané tričko s jejich znakem *1*
        • co mas proti space wolves? :)
          • Proti nim? Většinou chaos občas eldary *1*
        • Kozy
          Vesmírný cikáni *15*
          • to jsou Orkové, Lootaz jsou pověstné čorky a kapsáři *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit