Přejít na výpis diskuzí
Warhammer: End Times - Vermintide se předvádí na prvních záběrech z hraní
4.3.2015 | Honza Konfršt
28 příspěvků
-
No nevím, universum Woorhemru zas tolik neznám ale to se tam budou zabíjet fakt přerostlé krysy a jiný hlodavci (včetně potkanů či co to je)... *7* to se mi moc nepovzdává.
-
-
vim že jsi jen troll ale
Skaveni jsou celkem starobylá rasa zmutovaných krys u kterých všechno stojí a padá na chaotitu (surový materiál zla, podle mě bys to v reálném světe mohl brát jako uran nebo tak něco :D ) , jejich největší město je Skavenmorr, uctvívají několik božstev, jsou rozdělení do různých klanů (každý klan je specialistou v jiné oblasti- mechanici, vrahové, tvůrci mutantů) atd. Celkově je universum Warhammer hodně promakaný a určitě by sis o tom měl něco zjistit ;) -
-
Aha díky za odpověd, to potěší být nazván trollem když se nad něčím podivuji. *3*
No nevím, jestli měl něco zjištovat navíc když si mi to takhle hezky osvětlil... já měl Warhammer za něco trochu jiného. -
-
No.. a za co jsi ho mel?
Kazdopadne je videt, ze veta v clanku ohledne (ne)proflaklosti je pravdiva, Shadows of the Hornet Rat uz je holt dost letita hra :)
Btw zkus si precist nejakou knizku ze slayer/zabijec serie (Gotrek a Felix), je to takove zabavne becko a cloveka to seznami s potvorami a realiemi Warhammeru.
-
-
-
-
jestli ten engine Autodesk zmrvi stejne jako to udelal s Mayou, tak potes prsty ...
-
Jen dodam ze tahle hra bezi na nove vyvinutem enginu od Autodesku [vyvojar 3Dmax, maya, CAD atd] Stingray.
Autodesk by mel ted nekdy tento engine predstavit na GDC
http://www.autodesk.com/campaigns/stingray -
-
Autodesk neni vyvojar ale grupa co zkupuje jine projekty a dava ich pod jednu znacku.
V podstate moloch kterej skodi vsemu. -
-
to sem teda necekal ze tady na tomhle serveru najdu nejakeho autodeskem ublizeneho chudaka co mi tady jeste za informaci ke hre da nesouhlas *7* tyvoe asi nejsi uplne normalni ne?
Jako kdyby Autodesk mohl za to ze se alias/wavefront nebo softimage nechal prodat.
Nakonec hodne lidi z aliasu zkoncilo v autodesku... myslim ze v minulem vedeni autodesku bylo hodne lidi z aliasu.
i kdyby si chtel tady remcat tak AutoCAD vyvinul Autodesk a je prvni vydavatel pro 3D max
-
-
-
Prostredi vypada super, boj je taky pekny, ted jenom cekat co to bude az to bude, za mne zatim pozitivni
-
Já se zase těšil, že to bude jako Dark Messiash.... Riddick zůstává nepřekonatelný v kontaktních soubojích.
-
-
a přesto to byla bída, kdyžs bojoval proti nějakému těžšímu protivníkovy, co před sebou zkřížil ruce a odolal aj šroubováku, žádný bloky a kryty, jen ruce před sebou a je*u tě Riddicku.
-
-
Koukám, že se do žádného velkého experimentování zrovna nepustili. Hmm. Počkám si, jak dopadne Space Hulk: Deathwing.
-
-
To je uhel pohledu, podle mne to zatim ukazuje presne to co od toho cekam, budu mydlit desitky stovek nepratel ... to jestli se moje postava bude rozvijet a nebo jak to dal bude vypadat nelze soudit
-
Neuvěřitelná škoda. Mají možnost nastavit novou laťku, a oni udělaj takovejhle podraz.
-
-
Hm, s lukem Shadow Warrior?
-
Aha, takže přeskinovaný L4D, tak to jsem ztratil zájem hodně rychle.
-
Wauu. Vyzerá to super.
-
Stylizovanější a rychlejší Dead Island. *1*
Čekal jsem nějakej jejich vlastní combat systém, ale škoda, vzali to co “funguje“ a hodili to do toho. :(