Přejít na výpis diskuzí

Wolfenstein II: The Amazing Deeds of Captain Wilkins - recenze

9.4.2018 19:18
Ondřej Švára 16 příspěvků

Každé dobrodružství jednou skončí. Na bonusové epizody k Wolfenstein II: The New Colossus se ale nebude vzpomínat v dobrém. Série The Freedom Chronicles nepřesvědčila ani s posledním dílem The Amazing Deeds of Captain Wilkins. Masakr nacistů s vojákem na vysokých podpatcích má sice své kouzlo, ale kampaň...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • michaliuz18
    uz wolf 2 bol oproti new order len slaby odvar , o nicom postavy, o nicom pribeh ,kratkost. Vysoke cisla lebo hajpík spojeny s myslienkou aky bol new order uzasny. DLCčka k dvojke len jasne dokazuju ze tato hra nema co ponuknut a ak wolfa 3 nedaju poriadne dokopy bude to prepadak
    • maros.goc
      netreba zabúdať na Bonusweb, kde si čitatelia zvolili za najlepšiu hru roka práve Wof 2 :D
  • Už vidím vysvětlení proč to dopadlo, jak to dopadlo:
    Nebylo to mainstreamové (není BR mód) a chyběly tam mikrotransakce a lootboxy... V příštím díle to bude přidáno.

    Opravdu mě mrzí, že je tenhle díl takový průšvih (ani původní hra se neprodávala 2x dobře). Teď bude vycházet ještě míň "normálních" AAA single player FPS, které nemají stylizaci jako kdyby vyšly v 90. letech *9*.
  • Tohle byla spíš politická než herní záležitost imo. Svůj účel to asi splnilo teda.
  • Problemy s koliznou detekciou boli uz dost imo badatelne aj v zakladnej kampani.

    Prlisna fyzickost hracovej postavy (zrejme kvoli vacsej “immersion”?) robi z noveho wolfa mestami neprijemne nesikovnu strielacku. V porovnani s New Order je hracova postava nachylna k zasekavaniu sa o male architektonicke vycnelky v levely- co velmi kazi akykolvek dynamickejsi pohyb po mape pocas frenetickejsich bojov. Kolkokrat sa mi stalo ze sa BJ pocas sprintu “zachytil” o skrinu/roh budovy alebo nedokazal prekrocit nizucky obrubnik- a to uz nehovoriac o vykukavaniu spoza roha s aim down sights tlacitkom ktore je v niektorych viac asymetrickych (rozumej nabytkom a sutinami preplnenych) leveloch prakticky nepouzitelne.

    Myslim si ze prislina snaha o vytvorenie silneho pribehovo-kinematografickeho obsahu tvorcov akoby odputala od toho ze stale pracuju na AAA fpske. Z mechanickeheho hladiska je preto pre mna novy Wolf (ako strielacka) podstatne horsi/subjektivne menej zabavny ako jeho predchodca :( Pritom si myslim ze stacilo ponechat zakladny framework hracovej postavy z new order a nemontovat tam tolko tych “imerznych” prvkov ako full body awareness.

    Aky pocit z toho mate vy?
    • Jack1947
      Rozhodně zklamání po parádním prologu to šlo rychle do kytek... ve finále už jsem se ke hraní a dohrání musel už jen nutit. Přesně New order a Old Blood kam se tohle na to hrabe.
  • DLC jsou totální trapas. A to sem se u původní hry docela dobře bavil (až na ten konec, kterej mi přišel, že je tak v polovině příběhu). První dvě epizody jsem ještě zkusil, na tuhle třetí blbost už sem ani nečekal a hru odinstaloval. Pokud za tohle někdo utratí peníze , tak bude pekelně nas....za mě tak 3/10, protože střílení je pořád fajn
  • Jack1947
    Ještě že už je potom, nechápu třeba že každé DLC se sekalo za různých okolností a díky steam foru jsem se dozvěděl proč... třeba tady to dělali nějaké zabugované stíny či co *11*
    • sám si zabugovaný stín *1*
      • Tvoje máma je zabugovanej stín *2*
      • Jack1947
        Vygoogli si to nebo taky texture streaming... *3*
  • Kompost
    jak strelit znacku do zatylku...
  • TheGGG
    ty dlc jsou hrozná zlodějna.... holt to se dělají agitky, hulí travča a tlačí propaganda a už není čas dělat pořádnou hru...
    • Jack1947
      To by nevadilo kdyby ta hra nebyla nudná... navíc polootevřený svět se tam moc nehodil když tam byla vždy jedinná cesta.
    • Moje řeč, ještě Soros ti tam chybí *1*
      • Choroš bude hlavní boss.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit