Čo mám robiť ???

A ak nemám aktivačný klúč tak čo ??

Píšte na lopkosollopko@gmail.com
  • Kolik druhů metra se dá řídit?

Jde i to na obálce? (červené metro)
    • martin.mirejovsky
      Nevím, kterou obálku myslíš, ale pokud tu českou od TopCD, tak odpověď je ne. Na trati se sice pohybují dva druhy souprav, ale řídit se dá jen C-Stock (na obrázcích v recenzi), která dnes na Circle Line skutečně jezdí. Ta druhá souprava patří k jiné lince, která jen přejíždí přes části tratě Circle Line.

Český vydavatel si bohužel na obálku dal, co ho napadlo. A když jsem je upozorňoval, že je to zavádějící obrázek, neboť ve hře ta souprava vůbec není, tak se mi dostalo odpovědi, že museli vybrat atraktivnější obrázek, aby se to líp prodávalo...
  • Nainstaloval jsem World of Subways a po instalaci hra nejde spustit. Pise mi to ze Activation check filed. Nevim jak se hra aktivuje, muzete mi prosim poradit. Napiste mi na stan78@me.com Dekuji.
    • Aktualizuj si Aerosoft :). *5*
  • Nevím vůbec se to nedá hrát, ten chlap se mi zasekl o cestující na nástupišti a ani mě nedovedl do kabiny...
    Po dalším spuštění jsem se do kabiny dostal, ale zase se nešlo rozjet - když jsem se rozjel, čtak nešlo, zastavit, je to divné simulace autobusu byla lepší. čau
  • Vypada to fakt moc pekne urcite bych to chtel vyzkouset. Hraju railworks 2 a jestli je to alespon z poloviny tak zabavny tak to je presne hra pro me :)
  • Anal.S
    Je to recenze, která má posoudit kvalitu odvedené práce. Má to všechno co má simulátor mít, nádhernou grafiku, žádné bugy, hra dokáže bavit. To že se o ni moc lidí nezajímá, neznamená, že by měla dostat malé hodnocení. Za to Deus Ex, na který týden po vydání výjde patchů že bys je na prstech nespočítal, by si takové hodnocení zdaleka nezasloužil :)

(IMHO)
    • Nechci rypat, ale na tu hru vysel patch snad 2 dny po vydani :) A nedavno vysel dalsi patch o velikosti temer cele hry, takze zase tak bez bugu to neni. Spis bych rekl ze hra je zabugovana az az...
      • Anal.S
        Velké patche většinou neznamenají hodně chyb, ale je pro patchování špatně zvolený systém ukládání souborů, kdy je třeba pro změnu je textury, potřeba přepsat všechny ve hře. I to se stává :)
  • Nevim co muze bejt zazivnyho na tom jezdit v metru. Kazdej den jezdim metrem a kazdej den to beru jako vopruz a ztratu casu. V Londyne Rime i Parizi sem to mel naprosto stejny tak si nedokazu predstavit ze bych chtel jizdu v metru zazivat i doma. Pochopim simulator autobusu ale metro?
    • smejki
      a to si představ simulátor Pařížského metra. je plně automatizované O_o
      • Ghost47
        Zatím jen jedna linka a tu by asi nevybrali *3*
      • 13_11
        Prosím definovat pojem „plně automatizované“; nedávno jsem se totiž z Paříže vrátil.
        • smejki
          nebo to nebyla Paříž? O_o
          Kde jim to jezdí bez řidičů a na nástupištích jsou prosklené tubusy, aby jim do kolejiště nikdo neskočil?
    • No vidíš. Ale jsou i tací, kteří metrem každý den nejezdí a někteří s ním třeba nejeli vůbec. V ČR je metro jen v Praze, tekže jestli se s ním vozí pravidelně desetina národa, je to vše. Naopak autobusů jezdí všude mnohem víc a s ním jezdím každý den zase já. Proto si neumím představit, že bych s ním jezdil ještě doma na PC :D Prostě. každému vyhovuje něco jiného. Někomu se líbí vlaky, kamiony, autobusy. letadla..... jinému zase metro ;)
    • Co je záživnějšího na tom střílet stovky lidí v COD bez jakéhokoliv ucuknutí, totálně bez zábran?
      • bingo
  • Docela vydařený City Bus Simulator?? Děláš si srandu? To byla ta nejhorší hra co jsem dy hrál. Jedinou misi jsem nedokončil kromě tutorialu. Hlavně proto že hned po tom co odejdu ze svého domu se propadnu silnicí (zkoušel jsem to třikrát, nikdy jsem moc daleko nedošel)
  • Konečně pořádná čtenářská recenze!! (ačkoli hra jde úplně mimo mě)
    • recenzent amatér a dokáže psát jako zkušení profesionálové, nebo jsou "profíci" na úrovni amatérů? *1*
      • A ty myslíš, že se (zejména tady v ČR) recenzenti nějak dělí na profíky a amatéry? Všude píšou obyčejní (ale zapálení) hráči. Jedinej rozdíl mezi "profíkem" a těma ostatníma je tan, že profík má nějakou známost, skrz kteoru se dostal do časopisu. Jediný co je potřeba umět, je v recenzi nefalmovat a netrolovat. O zbytek se postará korektor. Nebo myslíš, že je tomu jinak. Už jsi někde viděl inzerát na pracovní pozici: "Herní recenzet. MInimální požadavky - 3 roky praxe, vydaná kniha a maturita z CZ za 1."? :-D Recenzenty nikdo podle kvalit a profesionality nevybírá. Je to jen jak se k tomu přichomýtneš.
  • Dvojku tenhle simulator neprekonal. Jednak grafika neni vsechno (nechapu co stim dneska vsichni maji... kdyz to jsou graficke orgie tak je to paradni hra...wtf ? :) Chyb jak maku, neotaceni souprav, mizeni souprav z nastupist, projizdeji skrz soupravy. Nemoznost hrat sichtu (rano nastoupim do prace a vecer treba skoncim. To ze muzu jezdit jako cestujici me treba nejak neuchvatilo. Mise ve hre zaberou neco pres hodinu hrani a tim je vse vycerpano. Z me strany jako fanda do techto simulatoru si hra zaslouzi maximalne 6/10.
    • Jinak grafika určitě není všechno, ale i ta je dnes u her důležitá a musí se do hodnocení započítat. Osobně jsem si nějakých závažných chyb při hraní nevšiml. Mizení souprav jsem nepostřehl. Vím jen o jednom místě, a to je konečná, kde končí i koleje. Máš pravdu, že to moc hezky nevypadá, ale holt to tvůrci vyřešili takhle. Hru to ale nijak neovlivňuje, tak mi to nepřijde nijak podstatné. Projíždění jiných souprav je věc, která taky nevypadá moc reálně, ale na druhou stranu je to věc, ke které by nikdy nemělo dojít, pokud dodržuješ předpisy a nejezdíš na červenou, což hra ani netoleruje. Snad bys tam nechtěl nějaký fyzikální model střetu dvou vlaků? To jsem neviděl dosud v žádném železničním simulátoru, navíc u hry jako je tato by to bylo trochu zbytečné. Co se týče šichty, to je asi největší problém téhle hry. Přelézt na konečné na druhý konec vlaku a jet zpět sice nemůžeš, to je fakt, ale nikdo ti nebrání si z menu pustit novou jízdu v opačném směru, takže můžeš šichtu jezdit do nekonečna tak i tak. Navíc, nevím, jak to v Londáně funguje, ale vzhledem k tomu, že jde o okružní linku, tak se tam snad ani střídavě tam a zpět v jedné šichtě nejezdí, ale v daném směru jezdíš stále dokola :D Teda krom té větve mimo. Já myslím, že WoS3 je pěkný kompromis mezi hrou s pěknou grafikou a simulátorem metra. Na odreagování výborná věc. Mně stačí, že celou trasu projedeš tak za hodinku a půl. VBíc bych tomu stejně nedal...
    • No, to já jsem zase jiného názoru. Hrál jsem všechny tři díly a všechny jsou dobré. Ale trojka se mi líbila nejvíce, v tom se s recenzentem shodnu. Ty jsi tu akorát vyjmenoval všechny zápory, ovšem při recenzování musíš brát ohled i na klady. A já mám pocit, že v tomto případě jich je mnohem víc. Samozřejmě každý díl má něco svého, co ty další neměly. U jedničky se mi líbily třeba záblesky od kolejí, které v dvojce a trojce nejsou. Dvojka měla zase spoustu různých možností, ale po celou dobu jsi zase jezdil jen v tunelu, který všude vypadal stejně. Ve trojce máš naopak různorodé prostředí, interaktivní ovládání a o další krok lepší a detailnější grafiku. Ať se ti to líbí nebo ne, v tomto ohledu je trojka prostě mnohem pestřejší, takže se vůbec nedivím, že se někomu líbí víc než předchozí díly ;)