Přejít na výpis diskuzí

World of Warcraft: Battle for Azeroth – recenze – část druhá

27.9.2018 19:01
Pavel Skoták 17 příspěvků

Na konci první části recenze Battle for Azeroth jsme se rozloučili ve chvíli, kdy mělo dojít na objevování světa s vylevelovanou postavou. Levelování to bylo příjemné, kvalitně zpracované putování po Kul Tirasu a Zandalaru doplněné přiměřeně překopanými profesemi. Nanicovatý systém spojený s artefaktem...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • maros.goc

    piatok bez RETRA nie je piatok :(

    • Inquisitor

      No jo, ale taky mají nárok na volno.

  • Rejsek

    Zajímala by mě statistika, kolik lidí to hraje v kuse od začátku 🙂 Myslím samotný WoW samozřejmě.

  • ja_nic_nevim

    Škoda že warhammer online a star wars galaxies zazvonil umiracek. 

    • skaven

      WH online ale zije, a dokonca zacali hru po oziveni aj prekopavat


      • radim.zaty

        A nepleteš si to s Age od Conan?

        • skaven

          nie nie, check

          https://www.returnofreckoning.com/

    • Jack1947

      NJn WOW  bude furt to samé... dokud bude a nikdo ho nessesadí!

  • radim.zaty

    Tak ve WoW se grinduje? You don't say ;-)

  • nightborne

    Dovolím si doplnit drobný povzdech:


    Azerite traits jsou nevybalancovatelná kravina (nemluvě o designovým protimluvu, kdy vás Blizz chce nechat používat jeden gear na všechny specy, ale zároveň nechce, protože na každý spec jsou potřeba jiný traity a reset umí stát za chvíli třeba čtvrt milionu goldů) a nutnost hrát pve k získání nejlepšího pvp gearu je nejpitomější nápad od potřeby osmi tanků na jednoho bosse ve starém Naxxu.


    A to prosím sám hraju wowko od Vanilly a mám ho v jádru fakt rád, ale hergot, tohle zkouší moje nervy.

    • Bobrkola

      Wow a který boss potřeboval 8 tanků, 4 jezdci apokalipsy? Hrál jsem jen 25 men předělanou verzi ve WotLK, ale myslím, že tam byli potřeba vždy jen 2 tankové (a jen u výše zmíněných jezdců si nejsem jistý jestli nebyly potřeba 4 jezdci).


      Jj, že není možné u gearu měnit traits dle specializace je hrůza. Člověk by čekal, že se po fiasku s legendárními zbraněmi  poučily. Za mě nejhorší rozhodnutí ever, kdy člověk musel jako magor farmit na každou zbraň zvlášť (facepalm).

      • nightborne

        Jojo, ve WotLK to šlo jít na dva tanky, ale jezdci ve starým Naxu jich chtěli osm =)). Proto taky trvalo snad tři měsíce, než to první guilda vyčistila (srovnej s dnešníma 1-2 tejdnama na mythic) a v okamžiku vydání TBC mělo starýho Kel'Thuzada dole asi půl procenta raidovacích guild. A to nezmiňuju libůstky, jako že se tam respawnoval trash, že Sapphiron nešel dát bez frost resistu a že abys tam vůbec musel jít, musels splnit attunement, kterej byl buď po děsivým grindu zadarmo, nebo s repkou na revered za 80 goldů (což byly tenkrát docela obří prachy). Krásný místo, fakt.


        A přepínat traity na gearu jde, ale stojí to peníze, který se s každým přepnutím zvýšej... a evidentně to nemá strop, protože jsem viděl hráče, kterej měl tu cenu někde okolo půl milionu. Za jedno přepnutí. Strašná kravina.


        Ale snad ještě víc mi teda osobně vadí chvíle, kdy ti padne hlava/ramena/zbroj, která by měla bejt jasný vylepšení, ale traity se rolnou tak debilně, že si to ani nechceš nasadit. Příklad: včera jsem z Doom's Howla vytáh 370 ramena a chestu. Oboje jsem měl 340 na sobě, takže by člověk očekával radost z velkýho upgradu... ale chyba lávky, oba kusy měly tak pitomý traity, že sem dokonce zvažoval, že je vůbec nosit nebudu.

        • Bobrkola

          Hmm chápu. Já včera po dlouhé době pustil Guild Wars 2 a i přestože jsem tu hru měl rád i po vydání (nicméně mi vadila mechanika zbraň určí skilly), tak až teď zpětně oceňuji její genialitu.

          Nejen, že dokázali škálování levlů postav, za což jsem Blizzard nenáviděl, protože to opravdu zmrvili a WoD s altama po "balancu levlů" nešlo hrát. Nehledně na to, že GW umělo mnohem lépe vykreslit útok nepřátelských NPC a šlo to i bez neustálého zobrazování AoE útoků graficky na zemi (to se zobrazuje až u bossů). A celkově v mnoha věcech předběhli dobu a blizz nějaké věci stále dohání :).

          • No ber to tak že celkový design wow je ještě o nějaký rok starší než co si pak mohli dovolit při designování GW2. Co v mých očích dělá GW2 stále lépe je vodní svět, vtom mají blizzardi co dohánět a jsem docela zvědavý co teď předvedou až nastoupí azshara a old gods.

    • Kravicka

      Tak PvP je porad smesny bez balancu.

      • nightborne

        Balanc není úplně ideální, ale sakra, to nebyl snad nikdy a dá se s tím nějak poprat, ale opravdu mi vyhovovalo v minulosti víc chodit arény, tedy pvp endgame, a mít z nich nejlepší pvp gear... než nynější nutnost zajít si mythic 10+ nebo uldir mythic, tedy pve endgame... abych měl nejlepší gear do pvp. Příčí se to logice.

        • Bobrkola

          Souhlas, byl hezké, když šlo ve WotLK (reswpektive kde se to poprve objevilo) PVP gear získat za zabití bossů v raidu. Tohle je na hlavu padlé.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit