World of Warcraft s datadiskem Shadowlands je nejhorší za poslední dobu. Stejně ho chci hrát
-
Retail je totalní piccovina co novej datadisk to hřebík do rakve , celej endgame se točí jen okolo zbíraní mountu nikdo ani neřesi gear nejvetší mmorpg co kdy bylo od releasu totalní masterpiece a definice online zábavy a blizzard to po 16 letech domrccal takovým zpusobem že musel znova rehasnout classic a classic TBC a všichni se teší na classic wotlk na další datasisk pro retail není nikdo zvedavěj
-
-
Jo nikdo neřeší gear... jasně.... endgame fakt není o mountech a gear se opravdu řeší, hlavně teď, když vrátili sety... nic o tom nevíš evidentně :-D
Prý gear nikdo neřeší :-D :-D :-D Lepší vtip jsem dlouho neslyšel :-D :-D
-
-
Have you heard of the critically acclaimed MMORPG Final Fantasy XIV? With an expanded free trial which you can play through the entirety of A Realm Reborn and the award winning Heavensward expansion up to level 60 for free with no restrictions on playtime. 😎
-
-
z bláta do louže
-
-
Naopak. FF14 je zaslouženě momentálně považované za nejlepší MMORPG na trhu s příběhem, který je beze srandy jedním z nejlepších ve hrách všeobecně.
Base hra - A Realm Reborn - je 6/10 slog co se děje týče, ale všechny následující expansiony, které jsou lehce 80% celé hry, jsou mnohem lepší a jak Shadowbringers tak poslední Endwalker jsou jedním z nejlepších příběhových zážitků který je možné zahrát.
-
-
Kdyby to byl opak tak to hraju taky. :)
Vůbec nepopírám že dělá hodně věcí FF lépe, jen mi ta herní formule ve výsledku nepřijde zase tak odlišná abych tomu obětoval ty stovky hodin. Barevnej bordel to při raidech je úplně stejnej. A zrovna u MMO není příběh důvodem proč bych to zapínal každý den, dřív nebo později to umíš nazpaměť a poté už je to jen čistý grind.
-
-
I mimo Main Story Questline má FF14 spoustu dalších zajímavých příběhů co sledovat. A v MSQ s každým velkým updatem přidává nové questy do toho příběhu, takže to je pro člověka jak seriál který dlouhodobě sleduje.
Raidy bývají rozdělené do tří částí každá s vlastním postupem svého vlastního příběhu. Takže člověk nejde jen hledat grind.
Vedle toho ve výsledku WoW má jen ten grind bez čehokoli hlubšího pod tím. FF14 má atraktivní funční MMO obsah a navíc má nad ním naprosto špičkový, dramatický příběh plný zajímavých postav a zápletek, na které narozdíl od WoWka nezapomíná a je schopný je integrovat a hráče překvapit.
A jasně, já taky FF14 nehraju každý den, i když bych mohl a měl bych tam víc než dost atraktivního obsahu s odměnami, které za to budou stát. Ale co je super věc - u FF14 NEMUSÍM HRÁT KAŽDÝ DEN. U FF14 mě hra nenutí abych hrál každý den a stále si mohl užít její obsah. Nic mi neuteče. Nic nezmizí. Nic neztratí svoji hodnotu - jasně, gear jo, ale u něj jde stejně primárně o jeho hodnotu jako glamour a ne jen o staty.
-
-
Mozna, ale ma spoustu nedostatku i tak a nevim kolik % lidi se dostane pres prvni/druhy datadisk a je ochotno hrat dal. Nejhorsi na te hre totiz je, ze clovek musi plnit celou Q linii ve ktere je milion vyplnovych Q. Jako kdyby clovek ve WOW musel splnit kazdy i ten nejhloupejsi zabij/prines Q nez muze pokracovat v pribehu.
-
-
Q linka základní hry byla upravena a je mnohem kratší. Pokud se člověk dostane na patch content a do Heavenswardu tak uvidí o čem tahle hra je. Pokud po projití prvního datadisku (který je skvělý) nechce pokračovat tak to není hra pro něho. Pokud je hráč skipper a nemá zájem o přibeh není to hra pro něho. Není tady řeč o nějaké dotě či esport věcech. Esport se cpe do WoW a podle toho to vypadá. Tohle je prostě v první řadě story RPG zasazené do MMO. Pokud někdo chce instant action tak to ani nemusí zkoušet. Ano člověk musí splnit celou MSQ sérii questu ale ne opravdu nemusí dělat vedlejší Q. MSQ má svůj důvod. V tom je ta hra skvělá. Aby jsi ji ocenil musíš si projít celý příběh. Ten má sice pomalejší start ale díky tomu má vše pak větší váhu a lépe funguje. Ve WoW nic takového ani není. To už se snaží jen čím dál víc gradovat a házet na hráče epic momenty a větší/mocnější nepřatele které ani nestíhá pořádně představit. Řekne se že prostě všechno se stalo je vlastně jejich práce a jsou celou dobu za oponout a hotovo tady je novej bad guy. To že to nedává smysl a ten padouch nemá vůbec žádný charakter/ příbeh / motiv nikoho nezajímá. FF je v tomhle uplně jiná liga. Pokud má člověk cíl pvp či pouze honit epeen (ilvl, rating ...) tak je asi dobře že nezůstane v FF. Toxic komunita kterou přístup WoW vytváří mi teda v FF nechybí.
-
-
-
-
-
Přijde mi to jako zpověď někoho, kdo bez hry nemůže být, ale s hrou samotnou má problém, jelikož je ve stavu jakém je, jenže dotyčný si nemůže pomoci a tak sází na vzpomínky a nostalgii. Nevim pane autore zkuste třeba reálný svět a uvidíte, že mnohdy je lepší než ten wowkarsky.
-
Hezky napsaný. Tak ňák sem s wowkem žil velkej kus života, a tu a tam mám potřebu se vrátit. Ale přiznám se, že poslední expanze co mi tak ňák nevadila byl Cata - už v pandách jsem měl pocit, že jsem v nějakým lunaparku a chvilku si odskočím na tu atrakci, a jak mě přestane bavit vyzkouším zas jinou - ale vlastně to na sebe nijak nenavazuje a nemá smysl se ke staršímu contentu vracet - taky se mi nelíbí ty nový světy, výše zmíněný kosmický nepřátele, a milion aktivit co nemaj žádnej pádnej dopad na hru.
Jestli si něco zaslouží vážně dobrej restart, je to wowko, co si budem. Věřim že by se k tomu vrátilo ohromný množství lidí. A bylo by moc hezký ještě jednou něco takovýho zažít. A nemyslim classic, i když je pořád fajn. Ale fakt nějaký wow 2.0, na novym enginu, třeba v původním Azerothu..
-
-
"Ale fakt nějaký wow 2.0, na novym enginu, třeba v původním Azerothu.. "
Půlku by si tím potěšil, druhou naštval. Nemyslím si, že v současném stavu událostí potřebuje blizzard dělat na monster projektu co by jejich základnu dále štěpil.
Wow 2 je utopie, už jen to množství práce, aby si alespoň překročil stín předchozího dílu by byla extrémní i riskantní a na to teď blizz jednoduše nemám sílu.
-
-
Právě že ta už rozstěpená je, Classic, SoM, Retail a k tomu mraky lidi který končili napříč všema datadiskama...WoW "2.0" je jediná možnost jak je zkusit zase všechny dostat do jedné hry a zároveň s tím udělat hru aspoň nějak moderní. Myslím že každý kdo je aktuálně v retailu i classicu by to zkusil...ale samozřejmě to, že by současný Blizz dokázal tu hru udělat dost dobrou na to, aby tam ty lidi udržel je dost pochybný
-
-
Stou rozštěpeností máš pravdu, ale beru to tak že kdyby vznikalo něco jako wow 2.0, tak budeš muset udělat grafický posun kterým zase o spoustu současných hráčů přijdeš.
Nevím, nepřijde mi to bohužel reálné. O něčem podobném vášníme roky, ale v současné době to vidím ještě větší utopii než v předchozích letech. Předtím jsem viděl problém v potřebném množství obsahu který by musel být v základu, teď ho vidím v připosr*nosti firmy aby neudělala krok vedle, peněz promarnili historicky už docela dost, další chyba by je mohla stát víc než si můžou dovolit.
Dovedu si docela představit něco jako warcraft 4, ale uvidíme.
-
-
Právě že ta už rozstěpená je, Classic, SoM, Retail a k tomu mraky lidi který končili napříč všema datadiskama...WoW "2.0" je jediná možnost jak je zkusit zase všechny dostat do jedné hry a zároveň s tím udělat hru aspoň nějak moderní. Myslím že každý kdo je aktuálně v retailu i classicu by to zkusil...ale samozřejmě to, že by současný Blizz dokázal tu hru udělat dost dobrou na to, aby tam ty lidi udržel je dost pochybný
-
-
-
Well, začátkem roku mě přestal bavit ESO, tak jsem se těšil na New World, tam jsem se chvíli bavil než jsem zjistil že v endgame není nic pro PvE...tak jsem nainstaloval WoWko a zjistil že ten bordel všeho možného ba hromadě fakt nedám. Ale vycházela season of mastery a classic jsem nehrál (vanillu ano), tak jsem se po 14 letech vrátil do původního WoWka a jsem víc než spokojen. Hlavně proto he tam není 50 různých věci na farmu, 30 různých "měn" a mraky "busy work" daily/weekly kravin. Zkuste to, expeni trvá chvíli a je to sranda
-
-
Problém SoM a Classicu je absolutní nedodělanost class (hrál jsem jak vanillu kdysi tak classic) a hlavně pokud chceš hrát competetive tak před raidem hodinu sbíráš buffy... začneš si v Dire maulu kde se dá run na buffy z kinga, pak zandalar, kytka, hlava v SW/OG a pak se modlíš ať do toho BWL nebo AQ doběhneš živý. Ohledně class, to se nebudeme bavit, tam je to děs a to se nebudu bavit o rotaci. Na classicu jsem si dovolil hrát feral druida a to je co raid to farma 40x gnomergan na mace co ti dá on use speed attack a pak máš rotaci o 3 spellech :-D :-D pecka... Takže "farmit currencies", což aktuálně v SL vůbec nemusíš, je trapárna oproti tomu, co je na classicu.
wow není v ideálním stavu dnes, ale rozhodně na tom není vůbec špatně.
-
-
V SoM world buffy nemáš v raidu tudíž tohle odpadá. Fekal druidi nám tankuji úplně v klidu bez mace z gnomu, já tankuju s protadinem. Když ti funguje guild spolupráce tak jsou consumy v klidu. Aktuálně čistíme MC i BWL do 90 minut na každý.
To zrušení WB v raidech je super věc. A všechny classy mají víceméně smysluplné pump rotace o 3-5 spellech jak na classicu tak na retailu
-
-
A že tam toho endgamu v classicu je, viď? :)
Důvodem toho, že tam má každý hráč alespoň jednoho alta bude určitě to, že tam je takového obsahu, že jim to prostě jednou projít nestačí !
-
-
20-man raidy: Zul'Gurub, AQ
40-man: MC, BWL, Onyxia, AQ, Naxx.
Aktuálně vyjde cca za 14 dní AQ, ještě teď nemám všechen equip z BWL, MC a ZG...ani nepočítám věci z repky. A teď mi řekni kolik endgamu je v New Worldu? Pokud bereš retail WoW jako standart pak v classicu nemusím hrotit nikde reputaci, daily questy nebo podobnej padding abych byl v raidu k něčemu...projdes pár dungů a uděláš pár questu a zbytek řešit nemusíš. Pokud to chceš vařit 24/7 tak na to tam obsah fakt není..ale to ani na retail WoWu ani jinde, takže celkem zbytečný plácnutí...
-
-
Jinými slovy za veškerý endgame obsah považuješ, velký dungeon kde se večer sejde 40 lidí a wipuje/grindí několik hodin než jde spát :) + jako bonus farmit suroviny na další raid.
New World nemá funkční endgame, to nemusíme ani řešit.
Kolik máte v guildě každý hráč postav? Přijde mi, že se ten cyklus opakuje s železnou pravidelností v každém datadisku, největší matadoři hrají dokud se komplet nevybaví, pak pár měsíců pomáhají ostatním za předpokladu že je dobrá parta, poté je to buď přestane bavit úplně, nebo si založí další postavu a můžeš si to dát do kolečka tolikrát kolikrát to tvůj masochismus vydrží.
-
-
-
-
Co udělali s tím story? Je někdo schopen napsat krátké resumé, co se tam děje poslední datadisky?
Arthase už oživili?
-
-
Vsechno co se stalo do Shadowlands (Sargeras, Burning legion, Arthas, Garosh, Argus, Sylvanas) bylo, protoze Jailer a pro nej pracujici Dreadlordi ovlivnovali deni ve vesmiru.
Nebyl to nejaky master plan, ale protoze to zkousel casto a toto zrovna vyslo. Neco lepe, neco hure.
A to vsechno, protoze se Jalier potreboval dostat do Sepulcher of First Ones (tvurci vseho, nevime kdo to je), aby mohl pretvorit podle nej nespravedlivou realitu kdy jsme nemohli rozhodovat o svem osudu, ale pretvorit ji podle svych predstav (on vladce vseho). Po tom co mu v tom zabranime, tak zjistime, ze to delal, aby vse ochranil pred ( nekym koho jeste nezname).
Lide jsou nasrani, protoze jednoduse receno dostaneme jednu opoved a 10 dalsich otazek k tem uz existujicim, kdyz odpovedi na nektere z nich si muzeme treba precist v knihach. Neni to tak, ze by WoWko bylo herne spatne, ja bych za sebe rekl, ze to je lespi, nez kdy bylo. Jen je preplacane v zajeti vlastnich pridanych mechanik a chyb, kdy se jedna pokousi napravit druhou vzajeme na sebe nenavazuji a s prichodem expanze o vse prijdete a jedete s jinou verzi na novo. I vypraveni pribehu v samotne hre je lepsi. Jen proste je to hra z roku 2004 a mnozi ji hraji, tak dlouho, ze ji sice budou hajit, ale take na ni hledat chyby, ktere u novych her zatim neresi ...
-
-
Lépe bych to nenapsal :-)
-
-
Věř mi bratře, raději to ani nechtěj vědět.
-
To by mě taky zajímalo :)
-