Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • - - Loot boxy byly ve hře prostě tak nějak navíc, i když vlastně ničemu aktivně neškodily


    Ale škodili. Tak sa sústredili na to, aby človek získaval najlepších orkov z lootboxov, že sa vykašľali na nemesis. Nie že by bol zlý. Ale človek čakal zaujímavý systém nemesis z jednotky ako niečo čo bude poriadne vylepšené. A pritom to bolo to isté a ešte aj menej funkčné. 

    Zrazu sa objaví ork, ktorého si ani nepamätám a chvastá sa, že sa opäť stretávame. A iní orkovia, ktorých som porážal, či viackrát zahanbil proste zmizli. Alebo len zostali ako bežní nepriatelia čakajúci, kým si po nich prídem. Celkovo na orkoch nezáležalo a ak človek aj o nejakého prišiel, tak ho to až tak netrápilo. Proste si ulovil iného, nechal ho povýšiť a bojovať v aréne, aby sa mu zvýšila úroveň A ak prehral? Tak si hráč chytil víťaza a poslal ho späť do arény, aby sa mu zvýšila úroveň. 

    Celkovo boj v aréne bol o ničom. Kľudne mohol vyhrať aj ork o 18 úrovní slabší, pretože sa chovali ako idioti. Niekedy tam silný ork len postával a čakal, kým ho zasiahnu. Potom zamával mečom v lufte od zlosti a zas čakal na ranu. 

    A zomierali ako muchy. Ak by mi bol nejaký sympatický, tak bolo jasné, že ho nikdy nemôžem použiť, lebo je hneď po ňom. A legendárny orkovia padali ako muchy. Ako keby sa nepriatelia sústredili len na nich s vedomím, že tým podporujú predaj lootboxov, keď hráča pripravia o legendárne postavy. 

    Ten systém mohol po predstavení v jednotke ponúknuť niečo naozaj super. Toto bola priama definícia pieskoviska, o ničom príbeh, len voľný pohyb a boj. Takže práve interakcia s unikátnymi orkami mohla priniesť zmenu. Ale keď som 10 krát stretol orka s tým istým menom, hoci vždy iný typ, tak bolo jasné, že ten systém sa sústredí na peniaze, nie na kvalitu služby hráčovi. 

  • uzivatel1982

    No já si tu hru kvůli tomu neporidil. Stejně jako NFS nebo battlefield. Sice to člověka nenutilo kupovat skřety, ale všude v menu to na člověka vyskakovalo a konec byl kvůli tomu nastavený na grind. Prostě z principu takový produkt nekoupím. Tímhle jen přiznali, že to bylo špatně. Kdyby lidi dali najevo, že jim to vadí a nekoupili to, tak to příště třeba neudělají. 

  • Jack1947

    Nechápu jak tohle mohlo vadit, copak někdo to už musel koupit aby měl nové orky a skřety ? nedokázal odolat 😀

    • co by k tomu asi řekl pan Tolkien, kdyby žil 😬

  • Odulin

    Já se tím taky ještě neprokousal, ale kvůli lootboxům to nebylo :) Nějak sem se do toho nemohl dostat (jednička dohraná)...tak možná důvod dát tomu zas jednu šanci.

    • Jack1947

      Já naopak jo jen jsem vynechal skutečný konec až tak jsem byl unavený.

  • Teď už ale to získávání předmětů a skřetů nebude mít ten správnej feeling of pride and acomplishment. ☹

  • species

    Sakra, ale to znamena ze prijdeme o tu moznost VOLBY :D

  • jindra.veliky

    zrovna jsem si to v utery koupil a dneska uz je to smazany


    - hloupa kamera, v bojich je to hrozny, furt jsem nevidel utoky zezadu, zlatej batman/assassin

    - ovladani, nesympaticky, ani kamosovi to nesedlo

    - soubojovej system je takovej chudej, nemastnej, neslanej, malo utoku, taky hruza oproti vysse zminenejm hram

    - dabing nekterych orku? zni jak typicky dnesni samponi, stejne jak jejich radoby badass dialogy, to se do sveta LOTR vubec nehodi, musel jsem se nekdy fakt smat/dat facepalm, kdyz nejaci kapitani promluvili

    -a to skakani ala Assassin's creed je uz uplne mimo, aspon podle me to ve svete LOTRa nema co delat

    • Jack1947

      YOu can do better -5 😬

    • Taky kdyby jsi znal aspoň základní lore téhle hry, tak by ti to skákání divný nepřišlo. On se totiž prakticky nesmrtelnej hraničář "posednutý" wraightem jaksi nemusí úplně 100% řídit fyzikálními zákony. ;)

    • JamesFaith

      Ano, protože jak známo ve Středozemi se neskáče.

      • jindra.veliky

        urcite ne ze sto metrovy veze bez ztraty na zivote, jestli lid vadil Mario Legolas v hobitovi, tak jak muzou prehlizet toto?

        • Derp_1337

          Nevím komu vadil Legolas, ale zase tolik jich nebylo.

          Ale i kdyby, tak jim Legolas vadil, protože je přece jenom "obyčejný" elf. To je trochu něco jiného než člověk z kterého se stala nosná skořápka pro nesmrtelný přízrak, kterému jsou fyzikální zákony k smíchu.

          Od toho je lore, který věci patřičně vysvětlí.
          Jenže lidi, co viděli hru na Youtube a nebo ji maximálně hráli 1-2hodiny, se k těmhle informacím obvykle nedostanou a pak se není čemu divit, že mají potřebu ze sebe dělat chytráky a prohlašovat, že to nevypadá "reálně". Ve výsledku pak ze sebe obvykle neudělají chytráka, ale spíš blbce, LOL

    • eh, co takhle zahrat si prvni dil? nebo pokud jsi ho teda hral, tak to by me zajimalo, jestli ti i ten nesedl, pokud ne, tak cekat, ze pokracovani na techto zakladnich vecech neco zasadne zmeni je trosku mimo

      • jindra.veliky

        prvni dil jsem nehral

    • to je ale škoda peněz koupit hru a pak ji smazat.... a přitom ti vadí takové věci které si člověk může snadno zjistit po zkouknutí pár YT videí.... no ale co to blázním, ty jsi to samozřejmě ani nehrál, jinak by jsi tu hloupě nekecal a nelhal...

      "ani kamosovi to nesedlo" tímto jsi se prozradil jako správný sedmilhář

      • jindra.veliky
        edit double post
      • jindra.veliky

        to ze nemas kamarady ty, neznamena ze je nemuzou mit ostatni :D a shledovani videa ze hry na youtube nezachrani mizernej soubojivej system, nudnej skill tree, stupidni kameru, divny animace a dalsi... 

  • RaketovyZid

    A co ten údajný grind v poslední části hry?

    • KrejciPetr

      Poslední akt je právě přepracován a grind není potřeba. Poslední akt měl dost spojitost právě s lootboxy, které ho pomáhali zcela náhodně překonat :D

    • species

      upraveno samozrejme :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit