Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zbytečný přechod do 3D už zabil nejedno indie studio a herní sérii. Snad se z toho dostanou, protože Frozenbyte by byla obrovská škoda - sympatické studio, které vydává velmi kvalitní hry.
  • Evidentní manažerské selhání. Smutné. Trine je perfektní série. Držim palce!
    Jediný co nechápu je smutný fakt dnešní doby.. hra je krásná, hraje se perfektně a trvá cca 7 hodin.. OK. Call of Duty se recykluje jak je dekáda dlouhá, hraje se pořád stejně, né-li hůř kvůli bídné optimalizaci a trvá 5 hodin (single). Nemluvě o přemrštěné ceně. Někde je chyba...
    Obě hry se dají hrát pochopitelně v MP nebo coopu, čili zde je potenciál pro delší herní dobu. Ale stejně, prostě wtf *7*
  • "Hra vypadá krásně, hraje se stále výborně, ale herní doba se prý v průměru pohybuje kolem 6-7 hodin a jeden hráč ji prý prosvištěl za hodiny 4."
    Hra vypadá krásně a soundtrack má stále parádní, to je vše. Hraje se stupidně, možnost vývoje postav jsou ty tam, příběh (až na vypravěče) je nudný až bych blil (kde je ten humor z předchozích dílů?) a délka hry je 4-5 hodin (žádných 6-7) a pár hráčů to dalo za necelé 3. Kamera ve 3D způsobuje, že nejde pořádně odhadnout, kam postavy skočí, nehledě na to, že kolikrát vůbec nevidíte, kudy máte pokračovat. Vrcholem je pak sběr přiblblých trojhranů, bez kterých se nemůžete dostat dál do hry - tedy umělá bariéra, která má natáhnout herní dobu plněním stupidních challenge.
  • Achjo :( Proc 3D pohyb? Uplne zbytecne...
    • inovace za každou cenu snad se z toho jiní poučí....
  • maru
    Vypadá to, že smysl pro humor neztratili viz. video 05:57 (Muž v pozadí nese obraz Trine2 a hodí ho do popelnice.) NOTE: Původně jsem chybně uvedl "Trine3".
    • Tiez som si to vsimol, je to ale obraz Trine 2 :)
      • maru
        Děkuji, za upozornění. *3*
  • Jack1947
    Malinká firma a omlouvá se za přehnané ambice? co takový Ubikřáp co byl too much greedy a pak to taky tak dopadlo... *7*
  • na Trine se mi libilo ze je to 2D prechodem do 3D mne to prestalo zajimat stejne jak ty "media"
  • Tak ja teda neviem, možno je to len závisť, alebo čo, ale jednoducho neviem pochopiť, v čom sú náklady ma takúto hru 5,4 milióna dolárov. Predsa nekupujú materiál, stroje. Predpokladám, že to teda rozdelili ľudom (sebe) za ich vedomosti, schopnosti, čas a snahu. Fajn. Ale vyhlásiť potom, že "mohlo toho byť viac, ale to by sme si museli rozdeliť dalších 10 melónov". To ako vážne ?
    • GlaDOS
      Vytvořit další obsah by trvalo více času. Delší trvání vývoje znamená více výplat pro vývojáře. A ve Frozenbyte pracuje víc jak 60 lidí. To jako vážně.
    • Veskoslav
      Ty jsi asi jediné, co jsi vyvíjel, tak bylo nesníst celou jahodovou pastu na posezení, co?
      • a ty už jsi dokončil tu ekonomickou VŠ? povídej, prehánej *1* *15* *2*
        • Veskoslav
          Maxíku, zkus popřemýšlet. Namáhej svůj trolí mozeček. A taky osvětli, co má narážka na rozpočet a vývoj hry společného s mou VŠ. Mimochodem co ty a škola? Už jsi aspoň prolezl tím prvákem na praktické škole?

          P.S: Loni jsem měl státnice.
  • MickeyMutant
    Tohle doznání a omluvu velmi oceňuju. Toho je schopná málokterá vývojářská nebo vydavatelská firma, zvlášť v termínu několika dní od vydání. Když přihlédnu ke stavu některých jiných titulů, co poslední dobou vychází i od těch největších firem, tak si říkám, že na takové veřejné harakiri, jaké předvedli tihle dva Finové, je třetí Trine pořád skvělá a opečovaná hra.
    • A to navyse ta hra aj cenou zodpoveda obsahu..15e na GOG.
  • Mart9
    Se mě mohli zeptat, bych jim řekl hned, že dělání takové hry ve 3D je k*rva nesmysl.

    Jinak první díl jsem odehrál za 8 hodin, druhý za 14 hodin, nedávno jsem na to zrovna koukal.
    • 3d neni nesmysl, ale 2,5d je (to je pripad teto hry)
      • krása vidět že máš přesně opačný názor než všichni okolo, bylo by to i dobře, kdyby tvé názory nebyly totální nedomyšlené chujoviny
    • MickeyMutant
      Není to nesmysl. Nikomu, koho práce opravdu baví a kdo to nedělá jen jako byznys, se nechce vyvíjet potřetí to samé. Málokdo taky touží hrát vizuálně a mechanicky skoro stejnou věc pořád dokola. Přechod do 3D byl celkem dobrý nápad, který se podařilo do hry zapracovat velmi slušně. Jen kdyby to celé bylo možná o chlup delší, a hlavně bez toho useknutého (a zamlčeného) konce.

      Když budeš novou Trine hrát poprvé a sbírat všechny trojúhelníčky, tak ti to 6 až 7 hodin vydrží.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit