Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je to docela sranda, sledovat vás tady. Je to fórum o hře GT5 na PS3?:-)). Sám sem fanda těchto her. A nechci provokovat, hra konečně vyšla. Moje očekávání zkrátka nenaplnila. Hrozně moc věcí je tam pro mě nedotažených. A ten otřesnej koncept, kterej se táhne od prvního dílu? A to jsem chtěl běžet i pro volant, no ještě že mě to přešlo. A vůbec nechci provokovat nějakou Forzou 3:-)). Každá hra má svoje mouchy.
    P.S: Tak na tohle čekám 5 let. Tohle je veškerý výkon PS3. Jen tak dále, kvůli dalšímu dílu si rozhodně PS4 nekupuju *3*
  • spíš je otázka jestli se toho dožijeme :D
  • Gran Turismo je hra, která těží pouze z nadupané grafiky a výborné prezentace. Fyzika v té hře už není žádný zázrak, autoři to udělali tak, aby to prostě mohl hrát každý a nejlépe ještě na joypadu.
    Todle třeba mě nebaví, dám přednost rFactoru apod. protože když už se chci virtuálně projet v nějakém voze, který si v reálu nemůžu pořídit, tak chci, aby se to chovalo co nejvěrněj a zážitek byl co nejsilnější.
    • ve vší počestnosti k rFactoru (taky jej hraju) a podobným skvělým simulacím, GT si tyto slova nezaslouží :-/, a to už proto, že kdby v roce 1997 nějakej "japonec" nevydal GT1 a nerozpoutal tím válku o to kdo vyrobí ještě reálnější závodní hru tak by mě zajímalo kde bychom teď byli ....
      • taky se nechci navazet do gt serie, nebo ji zesmesnovat, presto... az takovou vahu a zasluhy bych ji nepricital. rok pred prvnim gt vysla grand prix 2 a rok po nem grand prix legends. taky jsme hravali indy car racing a nascary od papyrusu. vsechno vesmes velmi kvalitni simulatory a nejlepsi zavodni hry sve doby. takze imho nebyt prvniho gt, nic by se nestalo. ;) ok, gt melo vahu na konzolich a bez nej by dnes asi nebyla forza, jako odpoved microsoftu. ale ze by az tak hybalo zavodnimi hrami siroko daleko, to asi ne.
        ony to jsou vlastne dost specificke zavody a uz od prvniho dilu tam jsou nepochopitelne veci, ktere se tahnou az po gt5. koncept hry se skoro nemeni a nebyt lepsi grafiky a vubec technickeho zpracovani, gt1 a gt5 jsou skoro stejne. co je to za realisticke zavody, bez kvalifikace, bez telemetrie a bez pevneho startu? taky ai neni moc chytra, hrace porad vytlacuje a drzi se jen idealni stopy. soude podle videi na tom gt5 neni o moc lepe. poskozeni prakticky neexistuje a kdyz, tak jen kosmeticke a bez vlivu na jizdu. penalizace taktez. prevratit auto na bok nebo strechu snad ani nejde. tohle ze ma byt zavodni fenomen a pomalu hra cislo jedna? to pekne dekuju ;)
        • ano tohle ma být hra číslo 1....když seš z te reality tak posranej, udelej si řidičák, a běž jezdit...už jen to slovo..."hra" je od slova hraní...takže i kdyby tam ty auta řídili prasata a fungovaly na šlapací pohon nemá tě na tom co štvát ;-)
        • nerad bych se pouštěl do spekulací, když jsme ještě nikdo neměli GT5 v ruce, ale i tak jenom pro upřesnění. Hrál jsem všechny díly GT a jsem velký fanda, takže si dovolím pár upřesnění: kvalifikace jsou v GT od prvního dílu, stejně tak pevné starty (dokonce bych řekl že jich je více než letmých) k modelu poškození PD slibuje všechno včetně poškození převodovky, náprav, atd...., jo věci se táhnou od GT1 po GT5 zajímalo by mě co se může tak zásadně změnit na konceptu závodní hry?? jsou zde šampionáty, vytrvalostní závody, jednotlivé soutěžě, time trial a co je lepší než začínat jako jezdec bez licence?? no a k převracení bych dodal toto: http://www.youtube.com/watch?v=2Qn7TL9mMqM minuta a dvacet vteřin zhruba jo můžeme zase polemizovat o tom, že auto se převrací moc lehce nebo metá špatně kotrmelce, ale jak jsem řekl počkal bych na finální verzi ....
          S pozdravem: Honza
          • tak urcite, budeme muset na gt5 pockat, zajezdit a uvidime. a abych to tedy taky upresnil, nejsem fanda gt serie a rozhodne jsem nehral vsechny dily. ;) ale pevny start jsem snad nezazil? ted bez legrace, kdyz nepocitam licence, do normalniho zavodu jsem snad pokazde startoval letmo. nebo uz mi vynechava pamet? totez kvalda, opravdu tam nekde je rezim, kdy si vyberu okruh, auto, soupere, nastavim pocet kol a jeste predtim chvili krouzim, abych si vyjel dobrou pozici na startu? a ta telemetrie? jak si muze hra rikat real driving simulator, a hrat si na zavody cislo jedna, kdyz auto nastavuju podle oka?
            samozrejme vsechny sliby pro gt5 vnimam a par videi jsem videl, ale porad nejsem vylozene presvedceny. poskozeni zatim vypadalo jen vizualni a jeste hodne lehke, na gamescomu se snazili omlatit imprezu o svodidla, ale porad jela a mela jen par skrabancu a utrzeny naraznik. uvidime co na to full verze, ovsem ani placene demo gt:p ktere jsem si pro ps3 koupil nebylo zrovna super special. doufam, ze gt5 bude hodne jinde.
            ad koncept - tak jasne, u zavodu se toho moc vymyslet neda. ale slo mi hlavne o zalezitosti typu odrazim se od svodidel, odrazim se od souperu a vitezim. nekde u gt3 a 4 se to snazili osetrit penaltami. zrovna tak ai je zalostna, vsichni jedou vlacek a beda jak se jim tam pripletu. idealni stopa je proste jejich a hned mne poslou mimo. a tohle bylo bohuzel k videni i u gt5. auto stalo po bouracce na rovince napric a bystra ai ho nevidi a v plne rychlosti ho napali. po 13 letech vyvoje a peti hrach bych proste cekal vic, od nejlepsi zavodni hry na svete. ;)
            po zkusenostech s gt:p proste urcite pro petku hned nepobezim, spis si ji nekde vyzkousim nebo pujcim. a pokud v ni tyhle (pro mne dulezite) veci pretrvaji, budu se hodne rozmyslet, jestli vzit casem i platinovku. hraju jak arkady tak simulace, ale musi to byt podle meho gusta. a serie gt, prestoze ma svoje klady, do toho nejak nezapada, bohuzel. btw aby to snad nevypadalo, ze mam neco proti sony a gt, forza se mi taky nejak netrefila do vkusu. ;) ac mam ps3, xbox jsem si pujcil, dal fm3 sanci, par hodin jezdil, ale nevim no. na pc si porad nejak zajezdim a zabavim se vic. ovsem najdou se i vyjimky, xboxovy project gotham 3 a 4 byl skvely, paradni a hratelna arkada.
            • Tak telemetrie to je určitě škoda doufám, že někdy přijde. K pevnym startum: V GT1 byly jenom pevné, v GT2 pár závodů s letmým startem, GT3 z hlavy nedám :), no a GT4: např. http://www.youtube.com/watch?v=xg5URyfBxjw ;). Kvalda určitě není v arkádě nýbrž u těžších závodů popř. šampionátů. Teď k videím a Impreze atd atd... k Demům a poškození: Dema do kterých byli namontovány modely poškození jsou verze z předváděček E3 2009 a starší... takže spíše podobné GTP než GT5, model poškození byl pouze vzhledový a to s nejmenším možným poškozením (teda podle slov z GT fór, a PD) AI má být diametrálně odlišná ovšem to je věc kterou skutečně nebudeme vědět až do vydání takže k lajnám ve kterých jezdí bych se zatím radši nevyjadřoval :),
              GT:P je hra která je na 100% odlišná od GT5jak sám Yamauchi řekl, takže jí nepřikládám váhu, myslím že vyšla spíš pro otestování toho jak bude GT šlapat Online včetně projektu GT TV, a online time trialu + GT driving academy, Forzu ani PGR jsem nehrál, proto nebudu tvrdit něco co ve skutečnosti nemusí být pravda. Já osobně mám předobjednanou Signature edici GT5 takže škrtám dny v kalendáři ... :)
              teď ten prokletý podtitul Real Driving Simulator: to je prostě pozůstatek z GT1 která na svou dobu byla opravdu reálným závodním simulátorem. Možnosti nastavení vozu si myslím, že nejsou úplně špatné a rozhodně ve finální GT5 budou ještě mnohem rozmanitější.
              Teď jsem si vzpoměl na další věc která bude v GT a to je GT HOME: tedy možnost spravování GT z internetu. Funkce je velice úzce spjata s B-Spec módem a do 24hodinovky bude údajně možné nasadit až 4 jezdce v týmu (ovládané zřejmě AI) což by mohl být určitě ohromný posun v systému a konceptu hry....
              Nicméně bych nerad předbíhal a proto opakuji až to budu mít v rukách se uvidí. No a určitě bude co k porovnání, vždyť rFactor2 je za rohem ve spojení s CTDP to bude asi mazec... nebo ne?? :)
              Hezkou noc..
    • Hrál si někdy Prologue? Netvrdím, že ta fyzika je mega reálná, ale ve hrách nemá obdoby. Každé auto se chová jinak, prostě mazec. A když si s autem pohraješ ještě v nastavení a třeba ho moc přehipuješ (například Ford GT 40), tak si rád když projedeš zatáčkou, protože jde moc výkonu do zadních kol.
      • takze rikas, ze gt ma nejlepsi fyziku vubec? taky se zeptam, hrals nekdy neco jineho? uz zmineny rfactor, iracing, lfs a dalsi? cokoliv od simbinu? od blimey? asi ne, kdyz je pro tebe gt na samem vrcholu reality. a veta "Každé auto se chová jinak, prostě mazec" to je taky perla. to je snad zaklad, aby se kazdy vuz choval jinak a samozrejme co mozna nejrealneji a nejblize sve skutecne predloze? na zaver snad uz jen informace, ze ford gt neni ctyrkolka. takze posilat vykon motoru na predni napravu neni mozne, ale mozna ze to uber simulator gt dokaze ;D
      • ve hrách možná, ale v simulátorech ne
  • Ticho sraci ! Poklonte sa panovy zavodnych hier ... a nechodte mi sem s GTR,iRacing,LFS,Rfactorom atd.

    GT6 nepotrebuje zbrusu novy engine ako GT5, takze ziadne 2020.
    • Vsechny hry co jsi vyjmenoval sou legendy, ne v tom jak krasne vypadaji, nebo v tom ze by je nekdo vyvyjel roky, ale v jejich hratelnosti. Pro Rfactor sou stovky modu, obrovska profi jezdcu atd... Hry pro lidi kteri nepotrebuji hodnotit jak krasna je grafika ale jak dobre se hra ovlada a ze poskytne poradnej zazitek z jizdy.

      GT 5 este ani nevyslo a sou kolem nej porad jen samy kecy, a aby toho nebylo malo uz sou ekcy i o GT6 :D.....

      GT5 respektuju ale je to jedina hra kvuli kere bych PS3 kupoval, coz me bohuzel nepresvedci ani kdyby to vyvyjeli 100let a melo to byt nedpozemsky.
    • to mas nejaky popleteny. gt5 je zavodni konzolova hra, kdezto ty tvoje gtr, iracing, lfs a rfactor jsou simulatory, ktere se blizi realite jak jen to jde. pri pouziti sedacek typu force dynamics 301 i docela dost, dal uz se v domacich podminkach asi zajit neda.
  • Zima 2019 :)
  • No to nepochopim ješte ani nevysla 5Gran Tušima ale 6 už připravujou blbci
    • To je normální, že se souběžně už dělá na dalším dílu... Je to stejný jak v práci taky nejedeš jen jeden projekt, ale už další... I když ten další má navazovat na ten stávající.. Co ještě není hotovej... Když víš, že bude mít úspěch..
      • GT5 už hotové je. Zjistěte si co a jak, než začnete blafat.
  • noo Gt6 vidím do řtří maximálně 4 let, protže jak yamauchi řekl vývoj mezi GT4 a GT5 (PS2 a PS3) byl mnohem náročnější než bude přechod mezi GT5 a GT6 (tedy PS3 a PS3) ;) jak dlouho např. trvalo od GT3 do GT4 ??
    • a kdo rika, ze to budou vyvijet na PS3?
      • tady je spíš na místě otázka, kdo říkal že budou dělat PS4 až bude toto jasné bavil bych se o tom na co vyjde další díl ;)
      • Tak nemozne to neni. Prave, jestli to budou vyvijet na PS3, tak stihnou jeste vydat v jejim zivotnim cyklu. Ale zase...jestli uz je gt5 tak nadupany, co by chteli do gt6 na stejne platforme dat? :-) No a jestli to tedy bude na PS4, tak to zase treba bude trvat 6 let :-). I kdyz 1000 aut uz maji docela pekne namodelovanejch...tak co? Spis bych se ale priklanel k DLC ke gt5, kde by napr. mohly byt nova auta...coz by se hodilo treba pro testovaci trat Top Gear, kde by nejake to nove auto testovali :-).
        • 800 je z GT4 upscaled, takze v GT6 asi bude kokpit na kazdom auto a aspon 100k polygonov
        • Já bych byl raději za tratě v DLC. Aut je tam tolik, že snad všechny ani nevyzkoušíme. Ale tratí není nikdy dost! *3*
      • Sám Yamachi říkal, že ještě jeden díl bude na Playstationa 3.
  • Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahah. Bude to lepsi nez realita a uz to mohli davno vydat :D
  • to myslim bylo každýmu jasný že jednou bude GT6, jde o to za kolik let to zas bude :D
  • do roku 2020 to mozno aj vide.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit