Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hraju, ne proto ze by byly zmeny nejak markantni ale protoze je to porad half-life ktery nebyl nikdy prekonan. Napady s fyzikou a atmosfera nekterych mist vyrazi dech i dnes.

    Co se tyce modu tak asi nejvic potesi commentary mode.
  • Změny aby tam člověk hledal lupou, tak nějak nechápu na co zrovna takovéhle mody jsou. Tolik to muselo dát práce a přitom dva lidi hrající tento mod a původní hru budou mít naprosto stejný zážitek. V obou případech skvělý, protože Half-life 2 je skvělá hra, ale těch pár pixlů tomu nijak nepřidá ani neubere.
  • Na tohle jsem fakt zvědav, ale mnohem raději bych byl, kdyby Valve neznemožňovalo provoz jiných modifikací u svých her. Half-Life Source měl mod Ultimate Definition, nejpokročilejší HD update prvního dílu, kterým jsem si vynahradil zklamání z Black Mesy. K HL2 jsem hrál v roce 2011, (na tehdy novém počítači) Cinematic Mod 10: Light Edition, ani ten ale dnes už nerozjedu :( tato verze CM byla akorát na můj komp, vyšší verze bych nedal. S obojím tedy série HL vypadala fakt úchvatně, lepší HD grafiku jsem nikdy předtím u zmíněných dvou her neměl. Nyní mám jen vzpomínky, nostalgii, napsanou recenzi, komentář, ale už si to prostě nezahraji!
    • C-BEAM
      tak zrovna UD mod mi chýbať nebude, napr. pôvodné textúry majú síce nižšie rozlíšenie ale i tak sú lepšie, dávajú väčší zmysel, farebne je to lepšie zladené atď. Načo je textúra kde je síce vidieť štruktúra betónu ale keď sa na ňu pozrieš z dialky vyzerá ako sterilná šedá plocha o h*vne ? Ja som si nedávno zahral úvodnú časť HL1 v originále na starom P4 a nejaké ultramody tomu vôbec nechýbali. Keby niekto urobil retexturing naozaj poctivo tak to by bolo super ale inak nemám záujem.
  • Vyzerá to tak, že znova si asi prejdem celú half life sériu, chytil som slinu :D
  • Cela hra je zalozene na slavnem predchudci a gravity gun, z toho byli vsichni posrani tenkrat a kdyby tam gg nebyl tak by zarucene hodnoceni klesla aspon o tretinu. Jenomze dnes uz zakladni fyzika nikoho neohromi, samotny gameplay nestal tenkrat za moc a dnes by sedel spis budgetovemu titulu s hodnocenim 2/10
    Dnes se to oslavuje jako svaty gral pc her a pritom to byla prinejlepsim nadprumerna hra kterou ma dnes cenu hrat uz leda z nostalgie.
    • A teď tu o Karkulce, prosím
    • del0
      "................."
      qqq
      HL je legenda a mě z toho praská žilka.
      qqq
      Musím potrolit.
      qqq
      Věřím, že můj názor má velkou váhu.
      qqq
    • Jack1947
      Náhodou Gravitygun byla naprosto parádní zbran a bůhví jestli by vznikl Portal který chtěnexchtě využil podobný styl daný touhle věcičkou...

      Hlavně v HL2 Deathmatch to byla sranda... na někoho vystřelit bednu a sledovat co v ragdollu udělá. Nebo sudy s benzínem *15* *1* Jo ale ty s to nehrál no...

      Za snahu - no ale nic moc...
      • Presne jak rikam uz zas se tu vsichni rozplyvaji nad gg a to ze zbytek te hry je zdlouhava nuda ignoruji
        *1*
        • wenceslaus
          To mi nepřišlo. GG tam vůbec nemusela být a pohled na hru by mi to nezměnilo. Snad nejatmosféričtější FPS co jsem kdy hrál.
    • To je tvůj pohled na věc. Ja si zase prvni a druhy HL zahraju radši než mnoho moderních stříleček, které jsou mnohdy primitivnější než stařicky Half-Life.
      Ale stavět to na úroveň budgetové střílečky za 2/10? To važně? V době, kdy nejvíce táhnou žumpy jako CoD?
      Samozřejmě, že některé prvky už dnes působí zastarale, doba se posunula, ale to je trochu nefér něco takového vytýkat takhle staré hře/hrám.
      A ano, HL2 težil hodně z hrátek s fyzikou a gravity gunem. A opravněně, v té době to bylo opravdu něco. A je celkem smutné, že od té doby se hry v tomto směru skoro nikam nepohly. A navíc to nebyl pouhý wow efekt, ale založili na to značnou část gameplaye, takže tvrdit, že kdyby to tam nebylo, tak hodnocení klesne o třetinu je jako tvrdit, že CoD by nebylo tak úspěšné, kdyby se ze hry odstranily střelné zbraně. Kdyby si HL2 vzal gg, tak by to nebyl HL2, respektive by Valve tu hru nejspíš nevydalo, protože s každým dílem se zatím vždy snažilli posunout laťku zase někam dál (s vyjímkou epizod). Což je zřejmě důvod, proč tak dlouho čekáme na HL3.
      Ale fyzika nebylo to jediné, čím ta hra ohromovala. Byla to taky na tu dobu hodně pokroková animace obličejů postav i animací pohybů obecně a samozřejmě vizuální stránka a v neposlední řadě skvělá atmosféra.
      Co mají dnešní střílečky? Čim tak ohromuji? Většinou jen grafikou a mnohdy ani to ne.
      Zatímco oba díly HL značně ovlivnily ve své době herní scénu, nebo alespon žánr fps.
      Takže tvrdit o této hře, že se jedná přinejlepším nadprůměr je celkem úsměvné podle mě.
      A ano, samozřejmě že obě hry v některých směrech zestárly, ale v jiných se novodobým střílečkám můžou směle rovnat, né-li je předčit.
      • Takovýho kecu a stačilo přitom napsat, že narozdíl od CoD je tahle strašně komplexní věc nezábavnou a přeceňovanou kok*tinou, kterou tehdá rozsekal už nepřekonatelnej Doom 3. Naštěstí v tomto směru se hry ve skutečnosti velmi pohly a tak podobnej odpad už herní scénu "ovlivňovat" nemusí.
        • Jako chápu že každej ma jinej vkus, ale napsat takou hovadinu...
          Half2 ma oproti D3 jen lepší příběh, atmošku, akci, stálce měnící lokace (jednou jsem v kanálech, pak zas jezdim na vznášedle, hororovej Ravenholm, jízda u moře s broukama v zádech, pak ty potvory ovládám, v závěru epičtí nepřátelé jako strider a mnoho mnoho dalšího)

          V Doom 3 chodim po chodbách a střílim ve tmě... bravo
          • Jakápak hovadina. Doom 3 je a byl hlavně zábavnější, má výbornou atmosféru a hratelnost, už jen to značí, že je oproti tomuhle první liga. To se o hl2 vskutku nedá říct. Je to nuda a kravina. První hl se ještě pravda dal, ale sympatie tu jsou převážně jen z nostalgie. Pokračování však už poněkud odpadek.
            • Ho*no tomu stejně rozumíš, vole. Jak můžeš vědět, že HL2 není odpadek?
            • Sám seš odpadek milý příteli.
        • 1/10....za snahu. Přístě ať je to lepší.
          • Naopak, krátká tlamo, o tomto skvostu jen vážně.
            • Samozřejmě velká hubo, ty zásadně o všem jenom vážně, viď? *1*
      • OK gameplay by dostal 3/10 =) pocit ze strelby je proste strasnej a prilis velkou cast hry tvori zdlouhave chozeni/jezdeni pripadne zbytecny platforming,
        Ja jasne resil gameplay, ty tvoje veci prekonavajici dnesni fps nezminuju, cod jsou to srance teenagery ale taky si to na nic jineho nehraje a i dospelej clovek se u toho muze odreagovat kdyz k k tomu tak pristupuje.
        HL1 byla bomba a pochopitelne sem zral i dvojku ale to bylo tenkrat .... nebyt nostalgie tak po te hre dnes ani nesteknes =)
        • Veř, že kdyby HL2 vyšel dnes se soudobou grafikou a nejmenoval se HL (aby sme vyoučili fanouškovskou slepotu :-D), tak by se podle mě pořád jednalo o slušnou hru, ale samozřejmě by se už nejednalo o takový trhák, jako ve své době. Ale určitě ne 3/10, když Cody a ordery dostávají takové známky, jaké dostávají.
          Ta atmosfera a gameplay jsou podle mě naprosto obstoné i v dnešní době.
          Nevím co máš proti gameplayi, ale mě to baví i dnes. Samozřejmě některé prvky jsou dnes již překonané a z dnešního pohledu trochu skřípou, ale pořád se dle mého může směle rovnat gameplayi dnešních her.
          Problém z pocitu ze střelby jsem neměl. Není to sice FEAR, což je hra, co se pocitu ze střelby, dodnes nepřekonána imho, ale pořád mě to bavilo a problém s tím nemám.
  • Jack1947
    Ukázka toho že prostě... a jednoduše některé hry si zaslouží facelift pro dnešní dobu ( nezištně). *4*
  • yuri.sidius
    Hmm tak asi zase dáme HL2 od začátku do konce no *1*
  • C-BEAM
    trochu stiahnuť bloom a som spokojný, vôbec to nie je zlé. HL1 som mal vždy radšej ale atmosféra v HL2 je miestami neskutočná, žial akcia ma v nej nikdy moc nebavila, "kombajni" mi ako nepriatelia prišli maximálne nezaujímavý, mariňáci a "Black Ops" assassinky z HL1 bolo úplne iné kafe ... takisto zvuky zbraní boli podľa mňa slabé. Užíval som si skôr miesta kde bol relatívny klud, napr. začiatok hry, bažiny, most atď.
  • CrocoRay
    Já hrál HL 2 poměrně nedávno na svém slabém netbooku v době, kdy už jsem měl za sebou hry jako Crysis a spoustu jiných nových titulů a můžu říct, HL 2 je jedna z mála her kolem období roku 2004, která se mi graficky líbí i v dnešní době a to je celkem dobrá vizitka. Co jsem se díval na to srovnání, tak vidím, že tam jsou viditelné úpravy a nemám nic proti tomu, že to někoho baví a rád si svou oblíbenou hru poupraví a tráví čas módováním, ale podle mě HL 2 vypadá dobře i jako originál.

    Co se týče srovnávání na videu, tak tam ale mám takové smíšené pocity. Někde se mi líbila hra více po updatu, někde jako originál. Otázka vkusu asi.

    Ale oznámení trojky by mě potěšilo více. Teda pokud mi něco neuniklo, protože teď novinky z herního světa nesleduji zrovna každý den.
  • Nemůžu si pomoct, ale originální HL se mi líbí víc i oproti tomu cinematicu. Hra působí čistším dojmem, není přeblejskaná, postavy se nelesknou jako plastový figurky, objekty nejsou přesvícený, na každým rohu není mlha atp.

    Poslední dobou se do her cpe tolik všemožných efektů, až hra působí kýčovitě a nereálně. Méně je někdy více a HL je toho důkazem. Jasně, někde je špatný nasvětlení a podobně, ale celkový dojem je rozhodně lepší než s těma modama.

    BTW v tom videu (srovnání) je vtipná ta zavěšená žárovka - originální hra vrhá správně světlo do všech směru, ale ten mod jen směrem dolů (je to nejvíc vidět na tý stěně).
    • vsechny efekty i bloom (tvoje blejskani postav apd.) si muzes v cinematic modu vypnout, takze jediny co ti zbyde jsou novy textury.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit