Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No pravda, ale je dobre že ta aréna je oddelená od hry a neruší to sekanie nepriateľov príbeh,proste oni ukázali ti ktorí máju radi napríklad hry podobne dragon age alebo niečo akčnejšie tak im to tam dali. Ale jedno je iste oplatí so ta skúsi tu výuku ako ideme do arény a nasledovne arénu kvôli novej lokácii a prekrásneho výhľadu CD PROJECT poctivé štúdio veľké vďaka vám ,vidno že sú majstri lokácii a výhľadov majú u seba historikov ,umelcov, maliarov, spisovateľov a tu je výsledok.
  • Zaklinac 2 je vyborna hra. O tom neni pochyb. Ale me tenhle ''update'' nenadchnul ani trochu. Radeji bych nejake rozvinuti pribehu,nebo kratke bocni questy. Nestezuji si. Ale pro me ma temer nulovou hodnotu.
  • Lidicky nehadejte se furt, viz nize "Skyrim nebo Zaklinac" obe hry jsou dost dobre a kazda je svym zpusobem jina, obe si pravoplatne zaslouzi byt titulem RPG roku,

    teda Skyrim az po vydani patchu na odstraneni bugu a modifikaci :-)))
  • No v zaklínači 1 bol podla mňa geniálny dabing, tak autenticky , v zaklínači 2 bola možnosť anglický alebo poľsky ,neváhal som už som z tej angličtiny ,proste presicený , mám rád klasickejšie jazyky , tak som zvolil poľštinu a som viac ako pekvapený ako ma to chytilo , zaklínač je slovánska hra čiže zaslúži slovánky dabing. Neváhajte a skúste ocitnete sam v hlbokom stredoveku každý ma svoj prízvuk , trpaslíci nemajú chybu te ich žvasty, ako zase elfovia máju vlastne slova určite silne inšpirované keltskými jazykmi.
    • Moje řeč s angličtinou se úplně vytrácí ta pravá atmosféra. *4*
  • Zaklínač 2, ten polskej dabing je naprosto super, hlavně hlas krále. Je to prostě řemeslnej kousek. Přístup studia k hráčům supr.Díky polským bratrům za něj.
  • Podla mňa istou chybou zaklínača 2 je jeho krátkosť respektíve jeho seknutie v polovici čiže ja ho berem ako polovicu diela proste na konci hry ako keby to niekto v polovici prerušil , je jasne že bude za krátko ďalší zaklínač a keď si spojíme tie dve hry tak to bude to nepomenovateľné . Skyrim už sme prebrali je severanská kvalita ale furt je lepší ako dragon age aj čo sa týka príbehu a sveta. Som chcel opýtať ako na vás alebo istých ľudí pôsobí svet zaklínača jeho design, umelecká forma, detaily.Lebo teraz mimo skyrimu prechádzam znovu zaklínača 2 -v podstate jeho druha príbehovú formu ktorú naozaj úplne odlišná tomu sa hovori (tiež sloboda) fascinuje ma že tu zmenu vidíme aj vizuálne ,že sa zmení dané miesto.A to nehovorím o nových zákutiach ktoré som objavil.Ako na vás pôsobí hrad la vallete a temerský tábor proste krajší hrad som nevidel ani krajší tábor ani krajší kláštor v hrade.Tie detaily každý ma svoje meno ,každý niečo robí rozprava sa reaguje na wiedzmina a keď sme vošli na to Bojišti a videl tie geniálne trebuchety a balisty to bolo to fakt to neopakovateľne a ešte tie výhrady z hradu .Potom krajší hovzd v okolí flotsamu som nevidel ,flotsam atmosferické stredoveké mestečko.2 kapitola a tretia kapitola je tiež geniálna ,tie lesné rokle,veže, skaly ,vodopády, v jaskyniach, priesmyky.A okolie loc muine ,vtedy som si spomenul na skyrim -ten sneh ,vietor a nádherne hory , výška a priepasť potom architektúra loc muine s amfiteátrom a akvaduktom, jasne je to menej ale dá sa to zrovnávať so skyrimom.Proste aj ta voda v zaklínačovi je nádherná doslova najkrajšia potom obloha respektíve svetlo ,lúče ,farby najkrajšie čo som videl.A naposled vegetácia je veľmi svojská tie farby, druhy stromov, bylín, kvetov je to originálne . Keď prší tak zmokne obrazovka vidíte ako steká voda na nápisoch. A či tí ľudia robia to je sranda, pijú potom šabluju, robia to, umývajú, spia,kecajú ,sekajú, opravujú ,píšu, zbierajú, zabávajú sa a nakoniec sa skryjú pred dažďom. Ale stále to je len tá polka a napíšte aj vy vaše staršie dojmy mimo terajšieho skyrimu , zdravím.
  • Core
    Díky za tento článek!
  • Ironií osudu je fakt, že právě změny ve verzi 2.0 mne odradily od koupě. Byl jsem tak nadšený, že po dlouhé době konečně vychází RPG, ve kterém jsou zbraně "cítit", takže pokud hráčův avatar inkasuje zásah obouručním mečem, tak reaguje jako živá bytost podléhající fyzikálním zákonům, ne jako kus prkna který se ani nehne (maximálně nějak zaheká) a pouze mu ubyde jakýsi červený pásek někde na okraji obrazovky.

    A ejhle, museli to oddělat a jaké je moje překvapení, že hráči něco takového ještě vítají...a pak čteme, jak je elektronická zábava čím dál víc jednodušší. S takovouto se nedivím. A komenty ohledně DARK level mne nechávají chladným. Umělé navyšování obtížnosti tím, že příšery dávají soupeři větší zranění, to je na úrovni moderů, ne vlastních vývojářů.

    Sám jsem moder a tak tipuji že DARK určitě bude výzvou, protože taková úprava obtížnosti není nic težkého, prostě se vezme hra a veškerá DMG se násobí zvoleným koeficientem (třeba 10x, to pro super hyper ultra DARK difficulty). Nicméně uvítal bych spíš, kdyby alespoň na tuto náročnou "DARK" obtížnost nechali Geralta reagovat na zásahy od soupeřů, když už zbytku hráčské obce nevadí hrát za netečnou štípací fošnu.
    • Ja neviem chlape čo riešiš, niekto ťa nenúti si patch 2.0 inštalovať. Ja ho napríklad stále nemám nainštalovaný a fičím na patchi č. 1.6 tuším (2.0 má pár sto mega a momentálne mám dosť obmedzený net).. Osobne si ho však určite nainštalujem bo hoci bol súbojový systém veľmi dobrý v tomto smere by mu táto drobná zmena určite iba prospela. Ja som si hru predobjednal a hral som ju hned v prvý den čo bola dostupná bez akýchkoľvek patchov - stopercentne som si ju vychutnal aj tak - čiže opakujem nikto ťa nenúti si nainštalovať ani jeden z patchov.. sú to prázdne keci čo tu táraš - hra je výborná a developeri si zaslúžia aby si si ju kúpil a nie tu prázdne lamentoval a ešte sa sťažoval že ti ponúkajú viac možností ako si hru zahrať respektíve viac užiť...
    • Nejdřív si Witchera 2 zahrej a pak se jdi vyjadřovat do diskuze. Do té doby, prosím nepiš lži, ty modere..
    • U mne například byl problém že jsem nikdy nedosáhl konečné sekvence seků nebo proti triviálním protivníkům takže určitě na to jde koukat z různých pohledů...
      BTW Halapartnu třeba pocítíš či Charge rytíře ze štítem *4*
      Rozhodně kdybys to dovedl do extrému tak jedna dobře mířená rána by Geralta poslala dolu...
      Na vysokou úroveň v aréně se pak tedy musíš chovat velice opatrně a to nemá zkušenosti s tou nejtěžší úrovní :-)
      • Souhlasím s úhlem pohledu na věc. Podle mne byla původní verze v pořádku, pokud měl někdo problém, mohl hrát na nižší obtížnost, kde soupeři útočí takřka jeden po druhém (variace na Assassin's Creed).

        Ohledně knockdown útoků: hra se provedenou změnou posunula k tradičnímu action-RPG pojetí boje, kde existují standardní útoky (avatar na ně nereaguje může útočit dál) a sražení (kdy postava spadne k zemi a po určitý čas není schopna útoku). A protože taková změna znamená citelné ulehčení boje, tak je potřeba ji kompenzovat například zvýšením zranění od nepřátel. Zde se dostáváme na pole subjektivního vnímání - osobně mám radši trochu nižší udílené zranění, ale za to viditelnou reakci avatara na jakýkoliv zásah. Tím je pro mne avatar živější, snáze se identufikuji.

        Do extrému nic není potřeba dovádět, příklad byl zvolen tak, aby vyhovoval mojí agendě ^_^

        Ohledně arény - obět subjektivní pocity. Mám radši pár nepřátel a pořádnou výzvu v podobě každého z nich. Když na hráče pošlou vývojáři sedm vlkodlaků, tak se pochopitelně musí chovat opatrně a takticky, nicméně osobně bych radši uvítal tři vlkodlaky, kteří znamenají pořádnou výzvu. A výzvou nemyslím přemrštěnou výdrž potvory a vysoké udílené zranění od potvory. Apropo v aréně je hezky vidět, že některé potvůrky nejsou na boj ve skupině stavěné ^_^.
        • Před patchem 2.0 jsem hrál jsen chvíli, ovšem nepocítil jsem nějaký extrémní rozdíl v boji. Asi máme jiné verze hry, protože po útoku mi postava nestojí jak kůl v plotě, jak ty naznačuješ. Co jsem postřehl, tak pokud jsem byl sražen k zemi, tak to již pro mě neznamená instantní smrt, protože se mi často stávalo, že než se postava zvedla, dostal jsem další knockdown. Dál také v průběhu odskočení, pokud jsem zasažen, tak odskok není přerušen.

          Zmiňuješ se, že pokud měl někdo problém v boji,(z toho jsem pochopil, že tys problém neměl a počet protivníků ti nevadil) mohl si dát nižsí obtížnost, "kde soupeři útočí takřka jeden po druhém?", ale vadí ti více nepřátel v aréně. Jinak asi mam špatnou paměť, ale 7 vlkodlaků si v aréně nepamatuju.

          Na druhou stranu, pokud se ti neladí změny v patchi 2.0, není nic jednoduššího, než ho neinstalovat. Nebo pokud jsi moder, tak si udělat nějak mod
          • Před patchem bylo nutné se víc pohybovat - následky toho nechat se obklopit nepřáteli byly fatálnější než nyní - nedalo se totiž pořádně zaútočit protože útok okamžitě přerušil některý z útočících nepřátel. S perkem umožňujícím jedním sekem zasáhnout víc nepřátel z tohohle mechanismu těžil i hráč (rychlými seky v podstatě znemožnil soupeřovi jakoukoliv akci). Osobně mi to tak vyhovovalo víc. Ale jinak náš pravdu, rozdíl až tak velký není.
  • Dufam ze to zasluzene ziska titul RPG roku, kam sa hrabe Skyrim. I ked Skyrim urcite nesklamal tak o kvalitach Zaklinaca si moze nechat len zdat.
    • Neziska. Zaklinac nebyl nominovan. *5*
      • Zaklinac 2 nebyl nominovan.. Tak to je neco shnileho ve svete herniho prumyslu..Po 50 hodinach ve Skyrimu musim rict ZAKLINAC 2 je lepsi
      • No ale taky DA2 nominovany bol, sranda *1*
        • Ještě větší sranda je slyšet člověka, o jehož inteligenci jsem doposud neměl sebemenší důvod pochybovat, prohlašovat, že hru roku by DA2 vyhrát mělo, a že Zaklínač dvojka sucks...jak se na takový druh výka...erm, výroku reaguje? O.o

          Ad Skyrim - Z těch nominovaných si to určitě zaslouží nejvíc. Třebaže příběh a postavy a dialogy dohromady za moc nestojí, ten svět je famózní...a je třeba ocenit, jaký kvanta obsahu se tvůrcům povedlo nasoukat do 6GB.
        • EA holt víc uplácí :)
    • Nedá se moc porovnávat :-)
      • taky bych to moc neporovnával, open world (kde mužete být čim chcete a dělat co chcete) oproti zaměření na propracovaný příběh a charaktery.. obě hry jsou užasné, ale každá v jiné formě.. u mě osobně je výše Skyrim..
        • U mňa Zaklínač 2 - radšej 15h kvalitného príbehu ako 100h turistického simulátora.
          • Kdyby to byl alespon simulátor, ale ono je to 100h technického dema skveleho nevyuziteho enginu, ve vanilla podobě. S modama uz je to neco jineho ale porad se to z meho pohledu nesrovna s hrama typu Zaklínač.
            • Rofl, miluju takove hatery co to ani nedohrali do konce a budou na to plivat zleva zprava... Po kazde co vyjde TES se objevi tisice hateru co to ani nehrali! (mozna si to dohral(nemluvim o hlavni lince), ale kdyby jo, tak bys na to neplival) ... Jinak k veci: Zaklinace mam v planu, 1 byla super :D
          • Upřímně pro mne tyhle ceny mají asi takovou hodnotu jako Hypermarket roku. Je to sranda pozorovat ten rozruch kolem toho, je to asi dobrý pro vývojáře jako ukazatel hodnot, ale nálepka GOTY mi prožitek ze hry nezlepší *4*
            • Na nejaké ocenenia kašlem a imo je to skôr ukazateľ, kto má lepšie marketingové oddelenie. *1*
  • Vcera uz vysla verze 2.1!! Ale co je vni noveho netusim.
    • smejki
      God bless the internetz
      http://games.softpedia.com/get/Patch/The-Witcher-2-Assassins-of-Kings-Patch.shtml

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit