Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ALHAZRED

    Za mňa bolo dobré tech temo na W4, to ktoré sa dalo stiahnuť a vyskúšať na PC, tó bolo super. Toto je len sprostá reklama, videjko, ktoré ukazuje možnosti Unreal enginu s tématikou W4, alebo ako to mám chápať...😛Mimochodom, ak mám zase Ciri ovládať ako panáčika, tak to so mnou nerátajte!

  • Už od začátku to bylo označeno za tech demo, nechápu co lidi špekulujou...jinak si samozřejmě nedovedu představit, jak by krom skriptovanych casti takhle postava reagovala na kontakt s NPC...to by se prodiraní nějakým zalidněným náměstím stalo očistcem protože by se permanentně zpomalovala, takže to bude jak ve trojce kdy do nich člověk narazí, Ciri se trochu zpomalí, NPC udělá ,,och,, a bude to...takhle na pohled je to pěkný ale při gameplayi bych řekl nic moc

  • lito

    zbytečné video, nakonec sám CDP musel prohlásit, že to s W4 nemá nic společného.

    • Však to od začátku nebylo prezentováno jako ukázka Witchera, ale ukázka funkcí nového Unreal Enginu. To že CDPR musel pak ještě něco prohlašovat je jen ukázka, kolik diváků vůbec nepochopilo na co kouká a začali na základě toho v diskusích prezentovat nesmysly, které jim nikdo neslíbil.

      • lito

        to není nic proti CDP, ale komunita je dutá, takže tohle prohlášení muselo přijít, aby potom nemuseli vysvětlovat downgrade. :D 

    • Zbytečné není, mimo jiné se ukázalo že nejsou schopni stát si za původním vzhledem Ciri z traileru.

      • Já teda nevidím žádný rozdíl mezi vzhledem v traileru a v tech demu, jediný co mě napadá jsou výraznější pihy, ale to je tak všechno.

      • Takže si nestali ani za původním vzhledem Geralta ani Yennefer protože ti vypadají v trailerech taky jinak

      • lito

        no, tak ta hra je v pre-alphe, takže vzhled se mění. Na druhou stranu, nemůžeme se jim divit, anti-woke hnutí jsou větší magoři než samotné hnutí, takže proč si přidělělávat starosti.

        Za mě bylo horší, jak zmasakrovali Geralta, postupně se z něho stal ružovící se taťka od rodiny a vzhled z knih byl naprosto ignorován krom jedničky. 

        • No, nedávno tu byl článek o tom, jak Geralta chtěli pro dvojku více polidštit (pokud jde o vzhled a především tvar hlavy) a fanoušci ty návrhy odmítli. Dvojka je tedy hodně podobná jedničce a v trojce je to prý jen upgradovaný model s více polygony a jemnější texturou.

          Osobně si myslím spíš to, co ty, že Geralt ve trojce je oproti jedničce hodně polidštěný (a taky brutálně nasvalený) "taťka". Možná, že model hlavy je opravdu podobný (nezvládnu posoudit) a hodně asi dělá barva pokožky, účes a vousy. Nicméně ani jeden ze vzhledů mi nepřijde špatný a každý má něco do sebe.

      • Dondae

        To je fakt. Tak to bylo ale taky s Geraltem... Prostě hledají kompromis což je asi dobře...

  • Ukazka vyzerala paradne, Ciri vyzera nakoniec dost dobre (aj ked tie vlasy sa mi stale zdaju az prilis biele). A prosim, nech je mozne interkativita s "jablkami" ale nech to automaticky nejde do inventara :D Kedze moje prechody RPGckami su pak dost bolestive, vo W3 som mal toooolko nazbieranych zbrani,zbroje a haraburdia ze som do truhly casom radsej ani nechodil :D zvlast ked uz inventar postavy bojoval s "pretizenim" kazdych par metrov O:-), to iste pak CP 2077, ale ako, to sa deje v kazdom RPG u mna (aj bezedny pytel v BG2 narazil u mna na maximalne vyuzitie miesta, ehm O:-) a to som ich mal tusim viac)

    +skoda ze sa jedna  "len" o technicke demo, ktore nas riadne namlsa ale vo finalnej verzii z neho nemusi byt pouzite skoro nic (co by bolo imho strasnim mrhanim casu a financii..)

  • dworkin

    Vtipný je, že jako přednost se podává, že to běží na PS5. Na tu konzoli vyšla jen hrstka her, které ji dokážou využít, a všichni už koukají, co PS6. 

    • lito

      aktuální technologie je tak drahá na HW, že nic ani nevyjde, z čeho by nám padla čelist. PS5 je low-end  a PS5 Pro je mainstream, to ještě PS5 Pro má štěstí, že nová generace karet je taková mizérie. Pokud chceš simulovat v realném čase odrazy, nasvícení a další věci, tak PS5 nemá šanci, proto očekávaní nové generace, která už by tohle měla +- zvládat.

      Osobně si myslím, že Zaklínač 4 bude směřován na novou generaci. 

  • Dondae

    No jo pěkný ale jde to trochu podobnou cestou jako Borderlands  - prostě recyklace. 

    Trochu jsem čekal, že když vydali/posvětili deskovku Old world tak, se taky odprostí od Geraltovy éry a vezmou nás do minulosti - trochu jako SW: Old Republic. 

    Tohle dopadne jako Ray nebo jak se jmenuje ta ženská z nový ságy SW 

    • Veskoslav

      Bože, to je blábol. A dávat do kontextu to nejhorší, co SW vyprodukovalo s WIV nechce jenom odvahu...

      A krapet delší dobu se ví, že se bude "pokračovat" v příběhu a prostředí.

      • Dondae

        Ale ty seš blábol... Zrovna Knights of Old Republic bylo asi to nejoriginálnějšího co v SW vzniklo a  SW: Old Republic špatný rozhodně nebylo. Rozhodně to bylo příběhově zajímavější než ukňouraný Skywalker ságy.... 

        To se sice ví, ale pořád je to tak trochu nuda. Chtělo by to svěží vítr do plachet...

        • Veskoslav

          Já nenarážel na kvalitu SW TOR....Já narážel na ten zbytek tvého blábolu.

        • Derp_1337

          Fair enough. 

          SW: The Old Republic byla celkem dobrá hra. 

          PS: Jinak Skywalker sága není celá až tak špatná. To už Disney z ní udělalo ukňouranou ságu.

  • Jevo83

    Vyzeralo to extremne vyborne, ale nielen vizual, CDPR sa zjavne chysta posunut hranice interaktivity so svetom o poriadny kus dalej.... som zvedavy do akej miery budu interaktivne objekty. Ci napriklad budu zdvihnutelne tie vysypane jablka, ryby u predavaca v stanku atd...

    Myslim si, ze aj Epic zainvestuje do uzkej spoluprace s CDPR a upravy technologie podla ich potrieb, pretoze to bude brutalna reklama na engine...

    No a teraz 2 a pol roka cakat😭

    • o tej technickej podpore Epicu pre vyvoj W4 resp. pre hry od CDP RED sa vedelo uz davnejsie (mesiace s5)

    • "Vyzeralo to extremne vyborne"

      Ale trošku bych upozornil (ať se potom vyhneme "oni nám lhali a slibovali něco jiného" kauze při vydání W4), že tohle nebyla ukázka Witcher 4. Tohle byla ukázat Unreal Enginu demonstrovaná na světě Witchera 4. Což zní podobně, ale je to něco jiného. Tady mohli mít pro demonstraci zapnuté věci, které třeba Witcher reálně používat z nějakého důvodu používat nebude. To co bylo ukázáno je "tohle umí nový EU", nic z toho co bylo ukázáno neříkali "Tohle bude v novém Witcherovi"

      To jen ať pak nejste zklamaní.

      • Jevo83

        Mas pravdu, ale myslim, ze po tom fiasku s CP2077 uz su opatrnejsi.... a dalsia vec je, ze samozrejme to je wow efekt teraz, ale za 2 a pol roka sa vsetky hry zase niekam posunu, tak uz to nebude az taky wow efekt....

      • Dondae

        No Vávru beru hodně s rezervou ale prý s tím mají docela problémy co se týče otevřeného světa...

        • Což je něco, na čemž pracují (s CD Projektem a asi i dalšími) a ve verzi 5.6 už by měl být vidět výrazný pokrok. Snad se to zlepší.

          On ani Vávra neříkal, že s tím konkrétně CD Projekt má problémy, jen to, že jim tam zatím ty věci, co strašně rychle udělali v UE5 (oproti RED enginu) zatím v otevřeném světě nefungují (nebo to do něj zatím neposadili). A z toho vyvodil, že je to neřešitelný problém nebo co.

    • Epic by mohl i trochu pohlídat, aby se to nerozsypalo jako Cyberpunk těsně po vydání, To by moc dobrá reklama na engine nebyla.

      S tou interaktivitou bych to neviděl tak slavně. Sbírání náhodného bordelu je problém i z herního hlediska (lidi by si stěžovali na přecpaný inventář) a tipuju, že většina z té ukázky byly stejně skripty. Ale když budou vypadat dobře, tak proč ne?

      • Veskoslav

        Nehrej na zastaralém PS4...Pro mě byl CP2077 jeden z nejméně zbugovaných AAA titulů, co jsem hrál v týden vydání. Oproti W3 to bylo naprosto skvělé. To, že to nedosáhlo v první verzi toho, co slíbili, je věc druhá. Přesto i ve verzi 1.0 to bylo jedno z nejlepších RPG, co jsem hrál:)

        • Pak ses probudil a všichni ti tleskali ne ? 

          • Veskoslav

            Proč bych se měl probouzet? Hra byla v násobně lepším stavu než například slavné GTA IV, které v první týden vydání defacto ani nešlo vůbec hrát na pc..

      • Jevo83

        Zbieranie nahodneho bordelu je jeden z mojich top zazitkov kazdeho rpg, preto stale hravam prve prejdenie za zlodeja😁 

        Ale chvalim ich za Ciri, vyzera tak spravne badass

      • Nevím no, mně se teda Cyberpunk těsně po vydání rozhodně nerozsypal. Kdyby v takovém stavu vyšel W4, tak jsem spoko.

        • z pohladu PC hraca, ten CP s podporou tusim len prveho FSR bezal slusne aj na starom zeleze. Samozrejme na novom zeleze to bolo uz uplne inde ale stoji to myslim za zamienku.

        • njn, konzololaci se dodnes nesmirili s tim, ze to vyslo i na ty jejich praveky strepy ps4/xb1 a svete div se, moc dobre to tam nechodilo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit