Zážitky z Gamescomu: Civilization VII slibuje tolik potřebnou evoluci
-
znie to výborne. na to miešanie civilizácií sa teším, ak sa to podarí implementovať tak organicky, ako to znie z týchto dojmov... paráda.
a ak to okrem číselok v pozadí bude reflektované aj graficky, ešte lepšie. -
-
No, mně to právě moc organické nepřipadá. Především pokud jde o to striktní rozdělení na věky. Prostě najednou "blik" a celá mapa bude mít jiné obsazení (pokud to chápu dobře). Proti míchání civilizací nic nemám, jen bych byl rád, aby si každá civilizace mohla rozhodnout, kdy to provede a probíhalo to postupně.
Nicméně rozvoj těch promíchaných měst s historickými budovami z různých etap vypadá hodně pěkně.
-
-
práve tak si to predstavujem. že v istom momente vstúpim do novej éry /postavím div, vyskúmam technológiu, splním nejakú jasne danú podmienku/ a otvorí sa mi možnosť nových budov, nových jednotiek, nového výskumu a hra sa tomu bude prispôsobovať rýchlosťou mojich ťahov/rozhodnutí. žiadne "blik" a všetko inak, prekreslená mapa.
sám som zvedavý, ako to spracujú. každopádne mechanika znie veľmi zaujímavo a to vrátane toho, že dostanem možnosť doslova prekopať smerovanie ríše /už nie som viking, ale teraz pobežím čínsku dynastiu/. -
Podle mě to spíš bude podobnou formou jako u starých Civek, kdy se objevovala upozornění, že ten a ten vstoupil do nového věku nebo postavil Wonder.
Něco jako : "Byzantinská říše vstoupila do nové éry a stává se Osmanskou říší."
-
-
Pokud to bude tak, jak píšeš ty a triptich (a já to jen špatně pochopil), tak by to mohlo být fajn.
-
-
-
-
Ta změna národa bude povinná při přechodu do nové éry? Někde jsem četl, že to bude volitelné.
-
-
Jsou to kultury, ne národy. Každá kultura je vázaná na nějakou epochu - tzn. za USA půjde hrát v moderním věku, ale ne ve věku objevů.
Některé historické národy budou ve hře reprezentovány několika historickými kulturami, takže za ně půjde odehrát celá hra (plácnu - Římské císařství -> Římské republiky / Svatá říše římská -> Itálie).Ve hře by měla být volba, která bude vynucovat historicky věrohodné přestupy - ale v základu jde kultury střídat i divočeji.
-
čo som zachytil pár informácií, bude to voliteľné na hráčovi. bude sa dať pokračovať s "pôvodnou" civilizáciou, ktorá sa len presunie do nového veku, ktorý bude kopírovať jej historický vývoj, ale bude sa dať aj zmeniť smerovanie, presedlať na inú civilizáciu.
-
-
Je k teto informaci nějaký relevantní zdroj? To by mě potěšilo.
-
-
žiaľ nie, bol to podcast o dojmoch z gamesconu a naozaj si nespomeniem, ktorý. je mi ľúto.
-
-
-
-
To vypadá super, těším se. A když to trochu hne žlučí určitým individuím, to beru jako bonus.
-
-
To bude hezky sluníčkový
-
-
Jako v čem? Že ve skutečném světě jedna kultura nenahradila druhou?
-
-
Jako ze mas prosperujici Egypt a ten se jen tak promeni v Mongoly ?
-
-
Jako že máš v české kotlině Kelty, a Ti se promění na Slovany, třeba ;) A to je extremní případ nahrazení jinou demografickou skupinou, nahrazení jinou kulturou je ještě častější, a někdy i výraznější (vem si třeba jen kulturní switche ve Španělsku, od keltů přes Římany, kalifát, reqocnquistu a španělskou Říši až po moderní Španělsko...
-
-
Jenze to je neco uplne jineho - nahrazeni vs promena. Z Keltu se zadni Slovane nestali. To ze nejakym územím prosly ruzne kultury nema s promenou jedne civilizace - naroda v jiny narod nic spolecneho.
Kdyz Rimane obsadili Recko, tak zustali Rimany.
Jako ze z Vikingu se stanou Britove je fajn, ale Civka ma random mapy, takze nejake to obsazovani Britskych ostrovu se asi nekona.
-
-
Římané sice po dobytí Řecka zůstali Římany, ale převzali spoustu řecké vědy a kultury. Pokud by se jí rozhodli převzít ještě víc a po nějakých sto letech povolili podmaněným Řekům spolurozhodovat o chodu státu, mohlo by to vypadat jinak. A o tom má být to rozhodnutí.
Podle mě si od toho autoři slibují (kromě oživení série a opisování z poměrně úspěšného Humankind) odstranění jiných historických lapsů jako třeba toho, že v předchozích dílech jsi mohl hrát už od starověku za USA nebo třeba Polsko. A taky si tím šetří práci, protože tímto způsobem bude možné hrát jen za civilizaci, která v dané době existovala. Omezí se tím množství assetů a nemusí se trápit tím, jak by asi tak vypadaly mrakodrapy postavené egyptskou říší, která přežila starověk a dotáhla to až do moderní doby. Nebo naopak, vymýšlením unikátní starověké architektury pro Amíky.
Z herního hlediska by mohlo být zajímavé pokud bonusy, které civilizace poskytuje, budou na míru stavěné danému období. Ve starších dílech bylo dost takových, které jsi využil jen na začátku nebo jsi musel počkat třeba až na vynález letadel.
-
-
-
Pokud to dobře chápu, tak změna na něco nepřirozeného má být podmíněna splněním nějakého požadavku. V článku je zmíněná kolonizace specifických políček, ale předpokládám, že toho bude víc jako třeba pohlcení civilizace, která Mongolům předcházela (aspoň, tak by se mi to líbilo). A vždycky ti zůstane možnost pokračovat jednou z relativně přirozených cest. Vymyslím si: Vikingové -> Britské impérium (nebo Švédské království) -> Velká Británie (nebo USA).
Možná to i půjde zvolit v nastavení při startu nové hry.
-
-
Tak vime toho malo, tak muzeme zit v nadeji, ze to bude promyslene.
-
-
-
-
-
To mě dost zklamalo. Mě naopak baví dovést civilizaci od začátku do konce.
-
To je ale blbost...