Žrout času i dávno vytěžený koncept. Jak se nám líbí Starfield? - názory celé redakce
-
Souhlasím s dojmy v článku.
Nečekala jsem nic převratného, ale stále jsem čekala asi něco víc. Přijde mi, že většina věcí je hotová tak napůl. Je tam strašně moc maličkostí, které mě štvou a tím, jak se to neustále kupí na sebe, tak se mi to chce hrát čímdál méně a přemýšlím, jestli nepočkat na DLC a módy...nejspíš to dohraju a na NG+ si počkám, až přidají víc obsahu.
Strašně jsem se těšila na stavění outpostů. Po postavení prvního v tom nevidím žádný smysl a i ta část, co mě bavila je extrémně frustrující. Od skyrimu nebyli schopní opravit dekorování obydlí. Strávila jsem dvě hodiny šperkováním outpostu, jen abych se vrátila a zjistila že většina věcí se válí na zemi, nebo je zatavená v nábytku...díky Bethesdo! It just works! K čemu mi je prosím pěkně skleník, když v něm stejně můžu pěstovat pouze rostliny, které najdu na planetě s outpostem? Nestačilo by políčko v zemi? A to nemluvím o tom, že se mi zobrazilo v módu stavění až po tom, co jsem znovu oskenovala již oskenované rostliny...což jsem si musela najít na internetu, protože hra mi neřekne nic, prostě tam ten skleník vůbec v nabídce do té doby nebyl. Proč musím mít na planetě s kyslíkem vstup do outpostu s airlockem? Proč můžu stavět jen předpřipravené místnosti?
K čemu mi je vlastně sbírání veškerého toho materiálu na planetách? Ke stavění outpostů, které jsou k ničemu :D ... na vylepšení věcí si můžu těch pár "šutrů" koupit u obchodníka a nemusím tahat plnou loď "bordela". Ze začátku jsem sbírala skoro všechno...po 50 hodinách už to ignoruju.
K čemu je průzkum planet? Abych nacházela nové suroviny? Které potřebuju...na zbytečné outposty.
K prozkoumávání evidentně nejsou, protože i na těch, kde je život není prakticky nic zajímavého, krom opakujících se struktur, dolů a jeskyň. Po tom, co jsem našla několikátou opuštěnou laboratoř nebo továrnu a všechny byly uvnitř identické mě nějak přešla chuť k nim vůbec dojít. Zvířata i rostliny se dost opakují napříč systémy, jen mají jinou barvu.
Stále jsem nebyla na planetách, které jsou označeny vyššími levely, tak snad to bude zajímavější.
Orientace ve městech bez mapy je taky dost peklo.
Hlavní příběhová linka je docela zklamání a vyloženě mě nebaví. Ze začátku jsem byla zvědavá, co objevím, teď ji okázale ignoruju a věnuju se ostatním linkám, které mi přijdou mnohem zajímavější.
Společníci jsou takoví...nemastní, neslaní. Ale asi jsem rozmazlená BG3. Někteří mi dokonce přijdou, že mají stejné hlášky jako ve skyrimu při soubojích, stejně tak nepřátelé. Inteligenci mají minimálně stejnou :D
Občas mě ta hra baví, občas mě štve a občas mě strašně frustruje. Sem tam narazím na docela zajímavý quest, ale většinou to je spíš výjimka. Taky nehraju Bethesda hry kvůli příběhu, ale vzhledem k tomu, že ostatní aspekty hry dlouhodobě moc zábavné nejsou, tak mi nic jiného, než se držet linek, nezbyde. -
Starfield mě moc baví a užívám si ho, ale možná mi pomáhá, že jsem od něj nic moc nečekal a dostal ho "zdarma" k upgradu grafické karty.
Za mě je to "výborná průměrná hra" - nezanechá ve mně žádnou velkou emoci jako Baldur nebo Witcher, ale těch (od oka tipuju) 50h co v tom asi ve finále strávím si moc užiju - jsem na cca 16h.
Koneckonců, abych tak řekl - takhle nějak přistupuju ke všem hrám od Bethesdy, ani ten Skyrim za mě nebyl kdovíjak úžasnej - podobně jako Starfield, i ten měl hlavní linku neskutečně nezajímavou a nenápaditou... ale přece jen to co nabízí mimo hlavní děj prostě dělá formou, která mě dokáže zabavit.
Chápu že to asi náročnějším hráčům nestačí, ale mně jo. :)
-
-
110 hodin, level 59, oženil jsem se s Andreou :D. A o víkendu jsem to dohrál. Ještě mi zbývá dodělat quest pro Crimson Fleet vs. UC SysDef (na achievement, jinak to nechám nedodělané kvůli obchodníkům). A pak se konečně zkusím vrhnout na nějakou tvorbu lodě a rozhodně ještě musím někde postavit alespoň jeden outpost. Mohl bych klidně po vzoru Vávry vydat knihu 100+1 věcí, které se mi na Starfieldu nelíbí, ale mně ta hra prostě sedla a naprosto jsem si to užil. A až letos udělám upgrade kompu, čeká mě pořádné modování.
-
-
Zajímavý, tobě po dohrání zbejvá dodělat quest, kterej já dělám jako snad první, protože jsem někde náhodně sebral kontraband a šéfík SysDef si mě pozval na kobereček.
-
-
Já ten quest samozřejmě také jel téměř od začátku hry, už mi zbývá pouze poslední část (Eye of the Storm + Legacy's End), kde se budu muset rozhodnout, na kterou stranu se přikloním.
-
-
*Andrejou, ani jméno vlastní manželky si nepamatuje, ts ts ts 😀 Nechápu jak máš tak vysoký level já mám ve hře skoro 150 a level 40, vzal jsem si Sáru ale na ryujin mise jsem tu moralistickou vojandu musel nechat doma, respektive na lodi, stejně mě pak sjela že by si ode mě pes chleba nevzal... dohrané nemám, v poledne mě čeká operace, v úterý mě pustí tak to odpoledne mám v plánu dohrát, už jsem před koncem a splněné mám skoro všechno.
-
-
V podstatě celý víkend jsem se věnoval výhradně průzkumu planet a zabíjel vše, co mi přišlo do cesty a tím zároveň expil zbraňové perky. Zabíjení zvířátek je vlastně nejlepší cesta, jak získat hodně zkušeností.
Ryujin dějová linka byla skvělá. Jen ten stealth s parťákem byl téměř nemožný, takže jsem z toho nakonec udělal trochu jatka, ale zas bylo hodně lootu.
-
-
-
-
Hra mi pointou a scénářem nepřipadá tak hrozná jako její technické zpracování. OK. Beru, že mám starou grafickou kartu Nivida GTX 1060 se 6GB VRAM, ale ať jsem dal nejnižší kvalitu nebo nejvyšší, tak hra se neustále seká, protože pořád něco dotahuje z disku. Bohužel jsem hru naistaloval na klasický plotňák, protože SSD mám pouze na systém a vše ostatní mám nainstalované na plotňáku, ale zatížení grafické karty je na 1% GPU a VRAM vykazuje 4,5 GB vytížení. Při jakékoliv blbosti se hra zastaví a čeká, než se dohraje z HDD. Hra přitom zabírá něco přes 12 GB RAM. Čekal bych, že když snížím kvalitu obrazu, tak bude na HDD hrabat méně, ale kdepak. Mám v PC 32 GB RAM. Nedokáže využít dostatek RAM, aby si to nahrávala z RAM a hra tak neztratila na plynulosti, jak to třeba umí Microsoft Flight Simulator X, což jí ubírá na hratelnosti. Kvůli jedné hře se mi do mého stařičkého PC nechce kupovat SSD. Ty dialogy jsou opravdu velmi ubohé a sráží to herní zážitek taky pěkně dolů.
-
-
SSD se stává jednou s podmínek pro plynulé hraní, už jsem potkal za poslední rok minimálně 4 hry které to vyžadovali.
Pokud máš na základovce slot na NVMe, tak je to i věc kterou snadno přeneseš do budoucího stroje
-
Na steamu je i u minimálních požadavků napsáno ssd required, ale vzhledem k tomu jak mi běhal bg3 ve třetím aktu tak jsem o koupi na pc ani neuvažoval a vzal to na xbox, ale taky tam uvádí minimální kartu 1070ti, takže jestli ti to jede v pohodě na 1060 tak by mě zajímalo jak by mi to jelo na 970, na hry mám levný m.2 který jsem dokupoval právě kvůli bg3 ale kartu už do toho dávat nehodlám, co máš za procesor?
-
-
Moje PC sestava je:
CPU - AMD Ryzen 2700X
RAM - 32 GB 3200 Mhz
GPU - Nvidia GTX 1060 6 GB
Mám zkušenost je taková, že nevěřím automatickému nastavení hry. To jsem si vyzkoušel na MS Flight Simulátor X. Když jsem ho nechal automaticky natavit kvalitu obrazu, tak zatížení RAM bylo 15,3 GB. CPU šel cca 30%, GPU 44% a VRAM něco přes 2,5 GB. Když jsem vše nastavil naplno, tak CPU šel na 39%, GPU 100%, VRAM 6 GB a RAM 12,7 GB. Obraz šel daleko plynuleji a záškuby byly daleko menší. Za mě hratelné, i když už uvažuju že GTX 1060 už vyměním za RTX 4060 ti 16 GB -
-
Taky hraju hodne her z "plotny" instalovat kde jakou kravinu na SSD nebudu, tam misto dominantne okupuje MSFS2020 a pak je tam svobodno pro ruzny Starfieldy, Cyberpunky atd. Ale byt tebou nakup SSD pro narocne hry bych zvazil, ceny pro 1 TB zacinaji od tisicovky.
-
Díky, no já mám 4790K tak to fakt riskovat nebudu. Já kupoval series X v době největší tesařské krize kdy se vyplatilo koupit si alienware místo stavění pc, ale já si ještě počkám minimálně na další generaci na 5070, zkrátka něco co využije mojí tv, čili 4k na 120hz, ale starfield na konzolovém ssd běhá bez problémů takže imho by nákup ssd tvůj problém vyřešil. Já taky mám malé ssd na systém a hry jsem hrál z plotny, ale třeba takový spiderman mi po dokoupení m.2 běhá jak po másle, do budoucího pc plotnový disk snad ani nebudu dávat a radši koupím jedno velké ssd.
-
-
Plotny jsou fajn na zálohování a všemožné dokumenty, hudbu, filmy, fotky... Ať už uvnitř case nebo vedle v NASu. Na hry a vůbec na programy už ale nikdy. Poté, co jsem si před lety postavil první PC s SSD (připojeným do SATA) a viděl, jak rychle z něj nabíhá systém, startují programy a načítají se lokace ve hrách, tak už na plotny (které tam mám pořád) nic neinstaluju. To, že jsem si pak ve Skyrimu nestíhal přečíst tipy, co se ukazovaly při načítání, neberu jako velkou nevýhodu.
Při současných cenách SSDček fakt není o čem přemýšlet. Snad jedině o kapacitě. S trochou skromnosti stačí 500 GB nebo 2x250 GB za pár stovek a pokud někdo má hromadu statických dat, tak na starou velkou plotnu vedle. Oproti tomu upgrade grafiky finančně bolí docela dost. Moc se mi do toho nechce, tak využívám Steam Deck, který je o fous silnější, a připojím ho přes dock k monitoru a perifériím. Starfield na tom prý jede, ale s mizerným rozlišením i frameratem.
-
-
V žádném případě nekupuj 2x 250GB SSD. Ta kapacita disků je na dnešní dobu málo.
Dnešní technologie SSD je postavena tak, že čím % více je to SSD zaplněné, tak tím pomaleji pojede.
Když zaplníš SSD do těch 50% , tak to zpomalení nejde skoro poznat, ale když se dostaneš nad 2/3 kapacity (66%), tak to je zlom, kdy se to začne dost zpomalovat. Samozřejmě to sice bude pořád rychlejší než klasický plotnový HDD, ale ten propad poznáš.
Uvedu příklad: Většinou je lepší vlastnit 1TB SSD, které je zaplněné z 40% (400GB dat), než mít 500GB SSD, které je zaplněné z 80% (taky 400GB). Ve většině případů to 1TB SDD pojede rychleji.
-
Já hrál hry I z toho systémového ssd, jenže když jsem pc stavěl nebylo běžné aby hry měli přes 100 giga, dneska už je to skoro standart. Naštěstí moje stařičká deska umí m.2 ale v době pořízení byly m.2 nesmysl, malé a předražené, ale kupoval jsem nedávno tera za tisícovku, rychlejší dražší by mi stejně brzdil zbytek železa. Steamdeckem bych si nekazil zážitek
-
-
-
-
-
Ty rozdíly ve Starfieldu mezi HDD a SSD jsou opravdu značné: https://youtu.be/jkBdUziBRl4?si=WHzcuYc9rbvQxOv1
-
bohuzel tohle neustale "docvakavani dat" z klasickeho HDD ma jiz par kazda druha vetsi hra., zajimave ze ne vsechny. Pamatuji jak to zaclo myslim s AC Origins, pak AC Odyssey, Shadow of TR, Control, Snowrunner, Forza Horizon 4, HZDown, Death Strending, nebo samozrejme PC verze TLOU.
-
-
Zajímavé, v žádné z uvedených her jsem neměl problém s dočítáním dat, ikdyž jsem je měl všechny na HDD.
Poprvé, kdy se to nedalo přéhlédnout byl remake Dead Space, kde se natvrdo ve videu včas nenačetla scéna ani postavy
-
-
-
Velmi hezké shrnutí. Osobně nemůžu vystát ani ten color grading ala UHO* z menzy.
*Univerzální Hnědá Omáčka
-
-
To je zajímavá myšlenka, i když jste ji asi nechtěl rozvádět 😄
Her které mají podivný color grading je spousta, první která mě napadla je Deus Ex Human Revolution se svým nažloutlým filtrem. Na druhé straně je BG3 jenž na někoho může působit příliš barevně sytě. Mě se například barvy bez větších výhrad líbili právě v nástupci HR, Mankind Divided...obecně to byla super hra u které jsem měl pocit smutku že z ní nevytěžili maximum a místy působila hodně uspěchaně.
Zpátky k barvám, existuje mnoho reshadů které dokáží změnit hru l nepoznání -kromě intenzity barev například také ostrost textur a tuším že některé přidávají I různé efekty mlhy, ambient occlusion, apod. Je trochu škoda že si tyto reshady musí stahovat hráč sám a je pekárna je správně instalovat, když by například mohly být již dodány v základní hře vývojáři.
-
-
Ono se to nezdá, ale jednomu člověku ty barvy můžou připadat trochu divné, jinému v pohodě. Ono taky hodně záleží na nastavení ovladačů grafiky a na jaké obrazovce se na to díváš. Některé monitory či televize trochu divně posouvají color grading.
-
-
-
No priznejme si s tim Skyrimem to bylo modovane, F3 a FNV sem taky promodoval co slo... F4 uz sem hral o vikendu zdarma a to mi vydrzelo cca hodinu... Pri trose stesti tomu ale dam za par let sanci.
Ale pro ted kdyz budu chtit nejaky ten uchvatny pohled nekde v galaxii, tak proste nainstaluju Elite, seberu lod, skocim par tisic svetelnych let mimo Bublinu a budu se proste kochat...
-
Muj problém se Starfieldem je, ze k nemu jeste hraju po prvé v zivote RDR2 .... Starfield jsem nezvladl hrat pres 10 hodin a uninstall. Podle me desne plocha hra. Dam ji sanci za par let s nejakym Hardcore modpackem. Coz je vlastne docela smutny :D
-
Chybí tomu filmovost, ty změny pískoviště (loading) skoro u "každých dveří" jsou otravné. Dialogy a nefilmová kamera to samé. Příběh vůbec netáhne. :-( Ale jinak je to muselo stát strašně práce. Škoda.
-
Moc hezky vypadá, hezky se poslouchá, ale ubíjí nudou. Ta unifikovaná stejnost, plochost, vykastrovanost je přesně to, co mě po cca 30 hodinách vytrhlo z hypnózy a poslalo SF do uninstall červí díry.
Neexistuje skutečně prázdná opuštěná planeta nebo měsíc, všude kde přistanete je několik "opuštěných" základen s bandou pirátů čekající na (masážní)sprchu kulek, pasivně čupící za bednou s náhodným lootem, který si ani nemůžete odnést protože se okamžitě zadýcháte přetížením a umřete na otravu CO2. (Co hůř ve čtyři roky starším Outer worlds je jeden z prvních perků k dispozici možnost quicktravel s přetížením, což je doslova fakáč celému Starfieldu)
Nebudu radši zmiňovat kolik času jsem strávil přenášením craftovacích součástek z lodi do Lodge a zpět abych zjistil, že craftovací/upgradovací systém je HORŠÍ než ve Falloutu 4, nejen že jsou upgrady zamčené za výzkumem, který je zamčený za perky kterým musíte obětovat 16 levelů, ale nemůžete si všechen materiál uložit ani na lodi protože má omezený cargo hold ani v domácím Lodgi, protože věci které si naházíte do bezedného soukromého trezoru pro craftování používat nemůžete. Co hůř odebrané moduly nelze znovu použít na jiné zbrani jako v F4, ale musíte vše udělat nanovo.
Je cool že v beztížném souboji Vás střelné zbraně posouvají zpět, je príma že je tolik míst kam se lze vydat, ALE všechna ta místa jsou jako přes kopírák, je to zastaralé s nulovou invencí, rozhrkané a poslepované lepící páskou. A to že na mě po hádance pro slaboduché hra vybafne s dragonborn, pardon starborn shouty mi připadalo jako výsměch. Lituji každé minuty strávené hraním, což u koníčku postaveného na zabíjení limitovaného času je vážně problém.
Todd i jeho kamarád lead writer/designer by měli dostat zlaté padáky a odejít do důchodu. Jestli bude ES6 jen Starfieldem ve Fantasy, půjdu něco podpálit (samozřejmě ve hře).
-
-
I přes všechny veskrze negativní komentáře mám celkem chuť se do Starfieldu vydat a "natlouct si hubu sám" 😅😂 Slýchám od nadšenců (těžko říct jak je jejich názor relevantní) že side questy jsou ve SF tím vůbec nejlepším co Bethesda za svou existenci vypotila, tak uvidíme 🙃
Jinak ano, Obsidian Enternaiment je jedno z mála studií ke kterým chovám úctu, obecně celé Outer Worlds mělo fajn odlehčenou atmosféru a bylo strašně sympatické tím jak se nebralo příliš vážně. Ono se stačí podívat jen na sérii Fallout, nejlepší díl ve 3D grafice je New Vegas od Obsidianů 😄😅 skvěle fungující RPG systém, zábavný svět, různé konce, skvěle napsané dialogy...zatímco Fallout 3 a Fallout 4 oproti New Vegas působí prostě tak příliš nudně a šedě.
Uvidíme, Baldur's zatím vynechávám jelikož mám dojem že budou hru napěchovávat dalším obsahem a jako ostatní zde souhlasím že bude lepší počkat na nějakou definitivní edici...ba dokonce GOTY edici 🥲 I přesto jak jsem na onu hru kydal špínu kvůli technickým chybám ji mám rád a kolektorka je již připravena k rozbalení 🥹🥹🥹 V mezičase, potom co zkusím dohrát módy upravený overhaul pro Fallout 4 😅😂 se paradoxně asi pustím do nového DLC k Cyberpunku, i když ani ten mě trailery úplně nenadchnul tolik jak jsem doufal.
-
-
A máš někde list těch modů anebo jaký overhaul hraješ? Že bych F4 dal znovu šanci...
-
-
Nad rámec modlistu který jsem zmínil používám ještě tento mod: https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/2481
Nebaví mě si hlídat kolik junku sebou mám, jelikož jsem zvyklý z prvních dvou Gothiců na neomezený inventář 🥲🥲
-
Hraju tento overhaul: https://next.nexusmods.com/fallout4/collections/u6moyd
Jednoduše klikneš na tlačítko "Add to Vortex".
Samotný "užitečný" módy mají cca 16 GB, zbývající módy jsou volitelný - lepší textury ve 2K rozlišení. Zeptá se tě to na konci instalace.
Máš nějaký zkušenosti s instalací módů přes Nexus mods, respektive přes Vortex (mód organizér) ? Ze začátku to může vypadat děsivě, ale je to extrémně jednoduché na používání. Zde případně krátký návod: https://youtu.be/RqGYlWjJxi4?feature=shared
Hodně záleží jestli máš premium účet na Nexus Mods, jelikož jinak budeš muset instalovat všechny ručně a je to daleko zdlouhavější, na druhou stranu jelikož se jedná "pouze" o cca 150 módů z nichž některý mají velikost pouze pár kB, tak se to dá uklikat. Bohužel nepremiová verze má omezenou rychlost stahování na 3 MB/s.
Já zkoušel obě možnosti a automatizovaná verze je prostě lepší a rychlejší, ale musíš si zaplatit 6 britských liber za měsíc používání, s tím že si potom můžeš obratem členství zrušit aby se ti automaticky neobnovovalo a to členství který sis zaplatil ti zůstane na daný měsíc, ale pak se znova neobnoví.
Myslím že cca 170 Kč není v dnešní době až tolik, srovnatelný s předplatným na Spotify.
-
-
Díky moc, Nexus už používám na Bannerlord, takže account tam mám a prémko zvážím. Díky ještě jednou.
-
-
-
-
-
Kam přesně se hry posunuly? Ten hejt si klidně zasloužil i Skyrim, protože to byla nedodělaná, místy dost plochá hra s x bugy. Pokud bychom srovnali filmovost, dialogy a obecně to, co vyčítá Homala s Witcherem 2(stejný rok), tak Skyrim v roce 2011 působil jako Oblivion a měl dostat čočku, přesto nedostal, měl 96% hodnocení, přes 200 GOTY a Witcher 2 ostrouhal. Proč? Pravděpodobně to byla v jádru dobrá hra o na filmovost všichni kašlali + samozřejmě hype train . No, já všem tvrdil, že Witcher 2 je lepší hra, nikdo mě neposlouchal.
Pokud pan Homola hodnotí naprosto prázdný produkt Horizon 2 9/10, tak asi pak chápu o jakém posunu se baví, otázka je, jestli tenhle posun je to, co chceme.
-
-
Já myslím, že problém je v kontextu doby. Witcher 2 byl nástupcem jedničky, která sázela především na silnou atmosféru a odkaz knižní předlohy. Jenže dvojka atmosféru hodně změnila, od knihy se dost odpoutala a vsadila na detailní grafiku a filmovost. Byla i menší a uzavřenější. Spousta lidí z toho byla dost rozčarovaná (přiznávám, že i já). Oproti tomu Skyrim byl sice v základu Oblivion, ale větší, trochu hezčí a v mnohem lákavějším zasazení. Navíc prakticky bez konkurence v oboru RPG openworldů.
Jenže do vydání Starfieldu vyšly Witcher 3, Kingdom Come, dva díly Horizon, dvě Zeldy, Elden Ring, RDR2, No Man's Sky, Elite Dangerous a určitě na dost zapomínám. Každá z těchto her dokázala v otevřeném světě něco, z čeho hráčům padala brada. Ať už to bylo grafické zpracování, uvěřitelnost, hravost, propracovanost, průzkum, detailnost, souboje... Pravda, nikdy nešlo o hry, které chtěly dělat všechno, ale na co se zaměřily, stálo za to. No a po tom všem přišel Starfield, který sice chce dělat všechno, ale nic mu nejde tak, aby si u toho hráč řekl, že kvůli tomuhle to hraje. Navíc to ani není spojitý openworld a spíš to koncepčně připomíná úplně první TES: Arena, kde byla taky spousta velkých oddělených lokací spojených jen přes fast travel. Pak se nejde divit tomu, že u Starfieldu dost lidí jen krčí rameny a říká něco ve stylu: "Na Bethesdu dobrý, ale pro mě ne".
-
-
já souhlasím s tím, co píšeš, já ani tak neobhajuji Starfield a Bethesdu, naopak už by se mohli probudit z toho přešlapovaní a dodat ultimátní sim open-world RPG, ale spíše kritizuji to pokrytectví určitých jedinců.
Za mě osobně může být problém Starfieldu i Series S respektive klidně i X a jejich neoptimalizovaný engine. Ta hra možná měla být něco více, ale když se podíváme, jak funguje na konzoli , tak možná hodně škrtali ze svých plánů, aby to bylo akceptovatelné na konzoli. On Skyrim běhal na PS3 nějakých 15-20FPS, takže se tomu určitě chtěli vyhnout.
-
-
On tady nebude problémani tak ve výkonu jako opravdu v enginu samotném, který prostě na tohle není vůbec stavěný.
Modeři už zkouší aby zmizeli loadingy a mohlo se přistávat normálně na planetě a vsadím se, že s tím určitě experimentovala i samotná Bethesda. Ale ten engine to prostě nedává a hra spadne. Todd se kdysi schvástal, že bude nový….
-
To bohužel není omluva. Engine už byl značně starý v dobách Skyrim, nebo dokonce Fallout 4. Bethesda musí mít prostředky na svůj nový engine a nebo prostě mohli přejít na Unreal (nebo jiný engine) a tím to vyřešit.
-
-
To podle mě není taky easy - sice mám proti jejich enginu dost výhrad, ale to co je jeho největší konkurenční výhoda a to jak enginu, tak her od Bethesdy je jejich modifikovatelnost.
A to je taky důvod proč jsem si SF koupil. Zatím se kochám vanillou s pár QoL modama, ale během času se z toho může ( a imho stane) úplně něco jinýho a už ta samotná cesta, zkoušení atd. mě osobně dost baví.
+ další osobní je plus je, že si dělají na vlastní IP a nemrví mnou milovaní Fallout lore
-
-
-
-
-
Najhorsie na tom je ze podla 10kovych hodnoteni si betesda bude mysliet ze sa im to podarilo ze to ma takto byt ze to ludom "chuti" a na navaria podobny recept aj v dalsej hre...
-
-
realita sa ukazuje uz...aj ked to cez exclusive riadne nahypili metacritic katastrofa a steam to stale klesa a skonci to len v positive kam tie priemerne tituly patria....
-
A je to vlastně problém? Her je jak sraček a když mi hry od Bethesdy nechutnají, tak je nežeru. Pokud to cílovku baví a nevadí jim, že je to zase Potěmkinova vesnice jen s jinými kulisami, tak proč by Bethesda nedodala příště zase to samé?
-
-
Mne tam strasne vadi ten inventar , nahravacie obrazovky a celkovo taka tazkopadnost... ano niekomu to sedi viac a hru si uzije a to je len dobre kazdy si moze vybrat to svoje mne to proste nesadlo...
-
-
Ano, tobě to nesedlo. Tak proč to tak zobecňuješ ve svém příspěvku?
-
-
-