Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Souhlasím, myslím si, že užitečné tipy. Pokud podnikáte a máte ve své firmě nějaká auta, tak můžu vřele doporučit sledovací systém od https://www.positrex.com/osobni-doprava/ Sám ho v autech, které ve svých firemních autech mám a mám díky tomu perfketní přehled o tom, kde se pohybují atd, což se docela hodí.

  • joskadevatej

    Tak tomu říkám užitečné info. Díky moc. Já sice zatím nepodnikám, ale brzy se chystám začít. Konkrétně bych si rád založil svůj vlastní eshop. Už jsem se dokonce i díval, jak se něco takového dělá a jak to tak vidím, tak si ho asi nechám udělat přes prestashop.

    • tarpedivan

      To určitě není špatný nápad. Hodně štěstí! :-) Nepřemýšlel jste ale například nad tím, že byste si založil offshore firmu? Podle mého je to v současné době jeden z nejlepších druhů podnikání. Jak to funguje je hezky popsáno například zde: https://crfinance.cz/offshore-spolecnost-se-vyplati-i-vam/

  • ivannavratil386

    Hezky napsané. Myslím si, že velmi užitečné rady (nejen) pro začínající podnikatele. Já osobně jsem toho názoru, že aby bylo podnikání úspěšné, měl by člověk rozhodně něco investovat do jeho propagace. Je vlastně jedno o jakou formu propagace se bude jednat. Mně se v mém podnikání například velmi osvědčila propagace v podobě projekce loga mé firmy na různých místech. Levné a velmi efektivní.

    • sanskrybastr

      S tou investicí do propagace určitě souhlasím. Nicméně jsem toho názoru, že zvlášť v začátcích není potřeba investovat do reklamy nijak závratnou částku. Jako účinná forma propagace mohou zafungovat například i nějaké hezky udělané vizitky nebo něco podobného. Ty jsou navíc celkem levné.

      • macinan

        Jojo, to je pravda. Hezky udělané vizitky mohou být skvělou propagací. :-) Je navíc super, že dnes existuje spousta stránek, kde si člověk může vizitky navrhnout přímo online. Já si ty své například dělala přes Printuj a vypadají naprosto skvěle. :-)

  • Jelikož jsme se před necelým rokem stali střední firmou o 25 zaměstnancích, tak jsme si řekli, že bude nejlepší si pro naši firmu pořídit také CRM systém. Bez něho by totiž nedávalo smysl expandovat do dalších zemí. Software je v případě větší firmy to klíčové co je potřeba zvládnout na jedničku, proto jsme oslovili specializovanou firmu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit