Přejít na výpis diskuzí
Řidičák na zkoušku? Nedodělaný nesmysl, zní z ÚAMK
5.11.2016 | red
15 příspěvků
-
Havlstán na zkoušku? Nedodělaný nesmysl, zní z OSN.
-
Řidičák na zkoušku? Co to zase vymýšlejí ti mudrci v prdlamentu za ííčoviny?
-
-
Nic nevymýšlí. V zahraničí to funguje.
-
-
V zahranici funguje hodne veci.Treba takovy obycejny prechod pro chodce, na kterem ma chodec prednost.V Cesku jak me bylo po dotazu vysvetleno takova discriminace ridicu aby zastavili pred prechodem nexistuje.
-
-
Žiješ v omylu. Zákon 361 toto řeší. Řidič, s výjimkou řidiče tramvaje, je povinen umožnit chodci, který je na přechodu pro chodce nebo jej zřejmě hodlá použít, nerušené a bezpečné přejití vozovky; proto se musí řidič takového vozidla přibližovat k přechodu pro chodce takovou rychlostí, aby mohl zastavit vozidlo před přechodem pro chodce, a pokud je to nutné, je povinen před přechodem pro chodce zastavit vozidlo.
Chodec má přednost, ale nikoliv absolutní. Chodec má na přechodu přednost, nicméně nesmí do něj vstoupit v případech, kdy řidič přijíždějícího vozidla nestihne zastavit. -
-
Jak to pozná?Přikláním se k tomu,že řidič bez řidičáku nebo bez praxe může mít slabší auto,aby se nepředváděl na silnici třeba po dobu 5 ti let.A ne ,když "celebrita" vyhraje za své přednosti tělesné auto a nemá řidičák.Já vzpomínám na učitele autoškoly před 50ti lety,že mě naučil jezdit bez nehod.Nevím zda musel mít maturitu,to si již nepamatuji a hned mě hnal do ostrého provozu a řešil situace,když jsem byl pomalý a na vojně bylo přezkoušení.A ne ,aby papundeklová armáda,pardon profesiální skončila svou bojeschopnost u Tábora.Tak je to v této papírové deformacii se vším.Např. ten kamarád Zemana by měl buď vrátit metál nebo řidičák a to je to o čem chci napsat,protože je nevyzrálý.
-
-
Troufám si říci, že dobrá čtvrtina řidičů a řidiček neměla nikdy obdržet vůdčí list.
-
-
-
-
-
-
By mě zajímalo co si tedy zákazník a student autoškoly za těch ccááá 10 klacků vlastně zaplatil a koupí ????!!! A těch 10 klacků je pouho pouze na nějakou tu felcku ,octávku apod. Když nebudou jezdit budou to stále jelita....taková nařízení můžou vymýšlet jen oslové bez zkušeností,ale mám vzdělání,je u koryta a k tomu plat !!! Ještě bych dokázal pochopit omezit např. prvních 3-5let výkon bo rychlost vozidla které nový mřidič smí řídit. Ono i ty třídy řidičáků jsou u nás na dvě věci..na h..o se nesmí psát a nic. Jsou státy kde na skůtru do xx výkonu a xx rychlosti můžou po zkouškách autoškoly již od 14 let-jezdí na tom do školy,sousedce pro rohlíky apod. Jednak tím získavájí zkušenosti v praxi...a k těm našim třídám řidič.průkazů-to je stále jen opisovaný a dělený podle komoušů.....např. třída do 3.500kg- vozidlo samé váží 1820kg + brzd.přívěs 850kg a něm může vozit leda tak trabanta !!!! protože když by naložil na vozík např.patrola o váze 1850kg je ďupě a bez papírů s pokutičkou protože souprava váží 4550ky-tj.o 1050kg více. Proč by nemohlo být to "B" do 5.000kg třeba s tím,že na toto může dosáhnout řidič po třech letech bezkolizní praxe......a nemusí přitom absolvovat autoškolu za ccá 35000 klacků na velký "C". Ono je jednodušší pro ty povaleče ministry,posrance,vlády vymýšlet íčoviny jak ojebat lidi než si namáhat hlavu přemýšlením jak řešit problém.Ostatně ten ministrant Ťok-to je kapitola sama pro sebe-pokutičku 100.000,-Kč už se těch čovin navymýšlel dost !!!!Ale co měl dělat a o co se starat-o stav vozovek,o dálníční mýto...na zvysoka hodil bobek ,však plat a korýtko má ,tak co na řidiče-ty jednoduše přišlápnem a ti co jezdí vyloženě jak *12* *12* ,na ty nemáme. Ať jsou pokuty jako i v jiných zemích např.10% z měsíčního příjmu -takový důchodce by dostal z ccáá 10.000Kč 1000Kč a to už je pro něho k zamyšlení jestli si koupí chleby nebo to pro...rbe v pokutě a kdo má 100.000,-Kč ať zacálne 10.000,-Kč ty %jsou jen návrh......může to být 20%.......
-
Je mi 76 let, jezdím od 18 let prakticky denně a za tu dobu jsem měl jednu malou nehodu z vlastní viny. Výcvikem řidičů jsem se zabýval více než dvacet let. Vím tedy, o čem je řeč. Řidičák na zkoušku, na omezenou dobu, doškolování, přezkušování atd není nic jiného, než skrytý lobbing za další kšefty s touto odborností.
Osmnáctiletý janek v bavoráku může být nebezpečný stejně jako šedesátník, který vyjede 2x, 3x do roka. Ale nemusí, má-li v sobě zakódovanou odpovědnost a ohleduplnost. Té ho nenaučí žádná autoškola, ale rodina a společnost ve které žije. A nakonec: Už jste přišli na to, že dnešním mladíkům chybí "vojna"? Řidičská zkušenost z vojny byla a je k nezaplacení. Ale časy se mění a dnes bourají i dřevotřískové Pandury. Proč? Zeptejte se velitele, který vydal rozkaz k cestě té koloně. Zeptejte se těch řidičů, kolik měli s Pandury najeto. A pak se bavme o řidičácích na zkoušku. -
Mnželství na zkoušku,děti na zkoušku,placení daní na zkoušku,práci na zkoušku? co?
-
Podle mě jen vymýšlí blbosti, aby něco dělali. Kdyby radši dohlédli na to, aby v autoškole "děti" naučili řídit, dali jim potřebné zásady, pokoru a ohleduplnost k ostatním. Vždyť je to strašné, kolik mladých lidí bourá. Dcera teď taky dělá řidičák a mám z toho úplnou hrůzu... Už má za sebou několik jízd a ani nezná všechny dopravní značky, což mi přijde jako zásadní problém. Manžel jí proto našel všechny tady , tak snad se je do příštích jízd doučí.
-
Takže další přezkoušení = další poplatek, o který lidi stát obere. A vylepší to i z prstu vycucané příjmy ze zavedení EET.
-
-
To jasné, všelijakých státních úředníků je jak nas.áno a jejich počet ještě roste jak houby po dešti a každý z nich se chce napakovat. I naši volení posranci si odhlasovávají vyšší platy za to mršení práva. A kde na to všechno brát, že?
-
-
Řidičák na zkoušku je dobrá věc. Funguje to např. v Německu i jinde. Vyšší pokuty bych schvaloval. Na silnicích jezdí čím dál víc magorů kteří si myslí, že na ně není páka. Najezdím ročně okolo 100 tisíc km po celé Evropě ale poznal bych i se zavřenýma očima, že jsem už dojel do ČR. Bezohlednost a agresivita řidičů je strašná. Nikde v Evropě to není, snad v Polsku a v Rumusku kde se nedodržuje omezení rychlosti a slušný řidič je tam za blbce.
-
co tak trenažér, a jezdit a jezdit, až to přejde do krve.