Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak praví jedno pořekadlo: Pojištění se vztahuje na všechno, mimo to co se skutečně stalo.
    Tak tedy- pojišťovák do baráku, hned mu pěstí do rypáku.
    • No, nebudeme všechny házet do jednoho pytle, ale pravdou je to, že lepší pojištění vytáhnou z kapsy až když to první(obvykle horší)odmítnete. A super SORTA jsou likvidátoři! Když uzavřete smlouvu na nemovitost a přijde voda(záplavy, povodně), tak byť jste pojištění proti škodám všech možných živlů, sdělí Vám "ŽE VODA NENÍ ŽIVEL". Pak je málo jim dát do rypáku!
  • Taky mám podbonou zkušenos. Před nedávnem mě na kole naboural chlapec ,který byl mladší 15 ti let a navíc zde byl u tety na prázdniných s trvalým bydlištěm na Slovensku naštěstí bez zranění. Auto půl roku staré a cena autorisovaného servisu za opravu 56 000,-Kč a navíc neměli díl,tak to trvalo téměř 2 měsíce. Šetřila to policie na místě sepsala poškození vozidla a celý průběh včetně svědků. Když to měli zaplatit, tak použili jednu z věcí,kterou popisujete a navíc mě odkázali na rodiče ať to uhradí oni, že oni si nebudou dopisovat se slováky.

    Táhlo se to další 2 měsíce a když jsem chtěl ukončit smlouvu,tak mi řekli,že můžu ale stejně jim doplatím pojistku do konce roku. Zkrátka prasárna. Nakonec to ukončili tím,že použili moje havarijní pojištění a když jsem s tím nesouhlasil tak to musel vyřešit soud. Dodnes čekám na odškodnění. Hlavně,že zdražují každý rok, aby náhodou nepřišly o tučné zisky od pojištěnců. Od té doby pojišťovnám nevěřím, co na to stát ?
    • Nechápu, proč se divíte - vozidlo jste měl havarijně pojištěné, škoda se z této pojistky dala bez problémů uhradit. Vaše pojišťovna by pak provedla regres na viníka ( zřejmě rodiče dítěte ). Na jakou pojišťovnu jste se proboha obrátil s žádostí na odškodnění ? Na svou pojišťovnu, kde máte povinné ručení a havarijní pojištění ? Pokud jste odmítl řešit odškodnění ze svého havarijního pojištění, pak Vás Vaše pojišťovna nemá z jaké pojistky
      odškodnit. Pak zbývá jediné možnost - obrátit se se rodiče viníka, aby škodu uhradili ( třeba ze své pojistky odpovědnosti - tedy pokud ji mají sjednánu ). Vaše pojišťovna to nemůže uhradit, i kdyby chtěla - proboha z jaké Vaší pojistky ( tedy kromě již zmíněného havarijního pojištění - ale to jste striktně odmítl ).

      Petr Trněný
  • Všechny pojišťováky je potřeba vykopat do pr....jsou to šmejdi
  • Já neměl nehodu ale auto mě ohořelo,celá strana řidiče,při požáru garáže. Garáž je pojištěná ale auto ne. Z celého jednání s pojišťovnou jsem pochopil: máte-li pojištěnou garáž a vznikne tam požár(od eletriky,hliník) je lepší parkovat před garáží.Garáž je na zařízení dílna,ale ne na auto. Myslím že jsem se spletl. Ale takové je jednání pojišťovny. Hanba jim.
  • Pojišťovny a Banky jsou židovské instituce tak nechápu čemu se lidé diví. Už někdy někdo viděl žida, který by rád něco platil? Já tedy nikdy.
    • Co to blábolíte?
  • Pelli
    Když vás někdo nabourá ve Švýcarsku,tak pojišťovna zaplatí přímo servisu a vy si jen vyzvednete opravené auto. Neplatíte ani frank. Mně se to stalo.
    • Ale my nejsme ve Švýcarsku, nýbrž v Kocourkovském ČESKU. Nic, ale opravdu nic nemůžeme srovnávat se západem, tedy i se Švýcarskem. Nejen mnohem vyšší platy a i mnohdy nižší ceny tam u nich, ale už vůbec nesrovnávejme kvalitu zboží a služeb. A služby nám občanům v pojišťovnictví v té kvalitě kůlhá na "obě nohy". Paradoxně dokonce strategie vlastníků/zahraničních, tomu velí !!! *16*
  • Také mám krásný příklad. U Kooperativy počítejte se vším, jen na to, že uhradí škodu podle pojistky, můžete zapomenout! Měl jsem pojištěné auto proti vykradení. A bohužel, jednou ráno přišel k autu, okno vymlácené, rádio a pár věcí z kufru pryč. Vyfotil jsem to a pak s autem vlné střepů, jel rovnou na pojišťovnu. A teď si sedněte nebo se držte. Pojišťovák mi oznámil, že mi nic nedají, protože: "Jsem dostatečně nezajistil vůz proti vykradení."!!?? Řekl jsem mu, že auto jsem měl zamčené a co jako bych měl podle něj udělat navíc. Na to neodpověděl, jen mi opakoval pořád stejnou větu. Ruply mi nervy a zvýšeným hlasem jsem se ho zeptal, jestli si mám na okna nechat namontovat panceřový okenice. Obratem mi bylo oznámeno, že jestli se neuklidním, budu vyveden. Takže jediné, co jsem mohl udělat, bylo zrušit pojistku. A paradoxně jsem na tom vydělal. Za to, co bych jim narval, si dnes můžu kupovat rádio do auta kažý rok... A teď k tomu přidejte paláce, které staví nebo kupují, techniku, jako jsou pořád nové počítače nebo nová auta, velmi slušné platy a odměny atd. Na tohle milióny mají. Ale vyplatit pár tisíc, s tím už je problém.
  • No Kooperativa ! Mě Avia s kontejnérem,krerý skládala za sebe podřela a poškodila blatník vylomila boční ukazatel směru a poškrábala a promáčkla sloupek a přední dveře. Ve Vršovicích technik Kooperativy ofotil a sepsal poškození. Podotýkám,že řidič poškození uznal a podepsal a taktéž garážmistr firmy která Avii provozovala orazítkoval a podepsal záznam o nehodě. Tak mě pracovník pojišťovny řekl,že mohu jet do servisu Opel Srba. Druhý den mě přišel e-mail,že mi to nezaplatí,jelikož to nebyla škoda způsobena provozem vozidla,nýbrž v popsané situaci se nejednalo o škodu způsobenou provozem motorovým vozidlem, a že v dané situaci byla Avia jako stavební stroj. Jsem pojištěn u DAS, tak asi po ročních průtazích samozřejmě s advokátem DAS ky se to jevilo,že mě to zaplatí. Ale chybka. Konečná verze byla,že je podnik provozující Avii v konkurzu a že mě to nezaplatí.Tak to je jednání,co ?!
  • Většina tuzemských pojišťoven až na výjimky je v zahraničním vlastnictví. Stačí jen porovnat obchodní podmínky pojišťovny Alianz u nás a v Rakousku. Zatímco třeba pojišťovna Allianz v Rakousku má své obchodní podmínky vypsané na jedné stránce ve formátu A-4 jasně zřetelným písmem s formulacemi pochopitelnými i běžnému člověku (na druhé straně papíru je jen velké logo Allianz), české pobočky Allianzu mají naopak obchodní podmínky vypsány na několika stránkách formátu A-4 a ještě velmi nečitelným písmem s mnoha formulacemi těžko pochopitelnými i profesionálním právníkům, natož laikovi. Zahraniční pojišťovny si ve svých mateřských zemích nedovolí zákazníka ojebávat, zato s českým zákazníkem si zahraniční pojišťovny doslova vytírají řitě a český stát to toleruje. U našich sousedů podvodné fígle pojišťoven nejsou trpěny, u nás ano. Proto taky je u nás řešeno tolik nesmyslných soudních sporů pojištěnců s pojišťovnami, které se cukají plnit své smluvní závazky vůči svým klientům.
    • Promiňte ale co s tím má stát společného? Je potřeba aby se hlavně lidi probrali a sami za sebe se rozhodli s takovou pojišťovnou nespolupracovat, popř si takové zacházení nenechat líbit. Jsou to soukromé a ne státní firmy. *3*
    • presne nedavno o tom byl i porad v TV ta sama pojistovna v nemecku ma zisk 4% zbytek jde na vyplacene pojistky a u nas 50% a to furt breci ze lidi hodne bouraji a musi proto zvysovat cenu pojisteni.... *11* *16*
      • No právě. Nízký zisk pojišťovny v Německu je prostě sanován z velkého zisku české pobočky, proto si pojišťovny v Německu můžou dovolit vyplácet svým klientům mnohem větší pojistná plnění a vyplácení probíhá bez žádných obstrukcí ze strany pojišťovny. To je taky jen důsledek koloniálního postavení naší republiky vůči Německu.
  • Zažil jsem situaci popsanou ve druhém případě. Výnos ústavního soudu jsem znal. Stačily dva varovné dopisy a pojišťovna postupně uhradila plnou výši opravy. Ale máte pravdu, zkoušeli jak si je člověk jistý svou věcí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit