testovaci text

Diskuse pro Článek

Vodafone vám po vyčerpání dat vypne internet, stejně jako O2.

10. 8. 2017 – nasepenize.cz

Další operátor si připravil pro zákazníky nepříjemné překvapení. Vodafone zavádí úplné zastavení datových služeb po jejich vyčerpání, pokud si za navýšení nepřiplatíte. Změna nastane ke konci sprna a ...

zpět na Článek
1

komentářů v diskuzi: 3

napsat komentář

sony (inkognito)

2 souhlasí, 0 nesouhlasí

Docela by mě zajímalo, z jakého důvodu někdo nesouhlasí s předchozím mým příspěvkem. Patrně je zaměstnancem této zlodějské firmy.
14.8.2017
vlákno reagovat

Zákazník (anonym)

2 souhlasí, 0 nesouhlasí

Smlouvu, nikdy !
11.8.2017
vlákno reagovat

sony (inkognito)

5 souhlasí, 2 nesouhlasí

Vodafon je ZMETEK. Doufám, že si to konečně někdo kompetentní z této firmy přečte, aby věděl, co si o nich myslí jejich zákazník. Nechová se ani zdaleka jako O2, který má sice taky předražené tarify, ale aspoň se svými zákazníky komunikuje. V případě Vodafonu tomu tak není a pouze usiluje o to, jak svoje klienty bez podání jakékoli informace co nejvíc okrádat a na nich nestoudně bohatnout. Můj vztah s ním začal zhruba před deseti lety, kdy mi nabídl mobil za symbolickou 1 Kč a podnikatelský tarif po TELEFONICKÉM (!) uzavření smlouvy. Tuto smlouvu obnovoval AUTOMATICKY (!) i v případě, že měnil původně smluvené podmínky (!) a rovněž přešel na elektronické vyúčtování, kterému jsem nerozuměl, protože mi je nikdo nevysvětlil (!). Za celou dobu jsem od něho nedostal žádnou písemnou kopii této smlouvy (!). Začátkem roku 2013 jsem odešel do starobního důchodu, což jsem Vodafonu oznámil písemně spolu s návrhem o ukončení smlouvy. Nejen že jsem se nedočkal odpovědi, ale nic se nezměnilo ani po odeslání urgence a protože jsem odcestoval na delší dobu do zahraničí a nedočkal jsem se žádného vyjádření, usoudil jsem, že MLČENÍ JE SOUHLAS a další vztah s Vodafonem neřešil. Můj syn měl moji plnou moc s vyřizováním osobní korespondence a placením účtů v místě mého trvalého bydliště a netušíc žádnou zradu platil i upomínky, které Vodafon posílal klasickou poštou s obavou, aby nenaletěl exekuci. V té době už jsem dávno měl uzavřenu smlouvu s O2 za mnohem výhodnějších podmínek. Jaké bylo moje překvapení po návratu domů, že mi Vodafone účtoval neoprávněně sumu, jejíž součet dosáhl téměř 50000 Kč! Bohužel žádné vyjádření neobdržel ani můj syn, který se byl na tuto záležitost informovat. Vypadá to, že se budu muset obrátit na soud. *16*
10.8.2017
vlákno reagovat
Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

napsat komentář

píšete jako anonym, chcete se přihlásit?

zobrazit jiný kód

Krátká diskuzní rukověť

  • Diskutujte pouze k tématu článku, kterého se diskuze týká
  • Jakékoli urážky autorů či ostatních diskutujících jsou zakázány a budou trestány banem
  • Vulgarismy v jakékoli podobě jsou zakázány a budou trestány banem
  • Respektujte názor ostatních, ať už jde o autora nebo ostatní diskutující
  • Pamatujte, že smyslem práce novinářů není manipulovat se čtenáři, ale nabízet jim kontext a podnět k zamyšlení nad jiným úhlem pohledu.

Úplnou verzi pravidel diskuzí na Tiscali.cz najdete ZDE.