Přejít na výpis diskuzí

Zprávy BBC údajně manipulovali sponzoři

18.1.2020 0:50
Redakce NašePeníze.cz   žádný komentář

Britská veřejnoprávní televize BBC má vážný problém. Výrobu některých jejích pořadů platily vládní organizace i autokratičtí vládci, uvedl deník Independent.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit