Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na to se moc těším, protože to, co stojí nynější baterie do auta a jak často se musí měnit je prakticky k nevydržení... :-D Ne vážně, my jsme si nedávno museli kupovat úplně novou baterii protože se nám nějak vysekala a to už to byla asi 3. v tomto roce... Nevím, zda je špatně něco s naším autem nebo jsou to pouze vadné kusy. Tentokrát jsme ji kupovali odsud a doufám, že to tentokrát bude lepší...

  • V celém tom elektromobilovém šílenství půjde jen o to udělat osobní dopravu nedostupnou pro nižší vrstvy obyvatel, aby prostě na to chudina neměla vypadla ze silnic a dálnic a nezavazela tam boháčům. Kdyby se to s masovou elektromobilitou myslelo vážně, tak už s předstihem se staví další elektrárny a posiluje vedení. V EU se neděje nic a spíš se elektrárny zavírají. Podle mě ti nahoře vůbec nepočítají s tím, že se elektromobilita rozšíří. Akorát postupem času pod záminkou ekologie a bojem s uhlíkem ještě zakážou auta se spalovacím motorem a odkážou chudinu na veřejnou dopravu. 

  • aztli


    Čili fakticky to znamená, že ta baterie je zakomponována do celé
    karoserie. Takže, když odejde baterie, tak se musí vyměnit karoserie,
    což je totéž , jako ji zahodit a pořídit nové auto. Tak to je opravdu
    skvělé a úsporné.  Asi, jakoby u auta se spalovacím motorem byla
    startovací baterie nikoliv ta "kostka", co se dá běžně koupit a nahradit
    a celkem snadno vyndat a zandat, ale její články by byly rozloženy do
    celé hmoty karoserie.  Takže celá karoserie je tou baterií. Takže dojde
    baterie=vyhodit karoserii=vyhodit auto.  Zatím se má věc tak, že u
    elektroaut je vyměnitelná, ovšem velice obtížně. Tímto nápadem by celé
    auto bylo určeno k recyklaci v momentu, kdy baterie ztratí podstatně
    kapacitu a nelze ji vyměnit, jen celé auto i s baterií. Tak něco podobného se odehrává v jisté podobě i dnes, například v dodávce Peugeot Boxer, když se pokazí páčka od přepínání směrových světel, tedy přestane se pohybem volantu vracet a musí se ručně, jako za hodně starých časů, tak nejde jen vyměnit ten vracecí mechanismus či páčku, ale celý ten integrovaný díl a stojí to prý Kč 87 000,-. Tak to je opravdu úsporné, kvůli nepatrné součástce vyhodit velký díl s mnoha jinými prvky. Podobně i se zadními světly přestane svítit led dioda a nejde vyměnit jen ta část, musí se to celé vyhodit a za velké peníze nahradit. A zde mají tu drzost to nazývat, jako nějaký vývoj či pokrok. Pokrok vypadá o dost jinak, tohle je úpadek.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit