Přejít na výpis diskuzí

Grafik stvořil postavu k nerozeznání od člověka

15.10.2014 20:18
Lukáš Grygar 7 příspěvků

Počítačová animace dokáže bořit mosty, vdechnout život všelijakým monstrům i celým fantaskním světům. Má ale rezervy, co se lidských bytostí týče – čím věrněji počítačový herec vypadá, tím nepřirozeněji působí jeho výrazy a gesta.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • KIMCID
    to muselo dát práce přitom je to taková blbost *1*
  • a co je na tom? zivy herec pomoci motion capture model rozpohyboval nic jineho, az mlady grafik udela algoritmy, ktere prirozene rozpohybuji modely tak to bude opravdu neco!
    • "...tedy bez použití technologie snímání pohybu..."
    • V clanku pisou, ze motion capture nepouzili. A vypada to lip nez cokoli jsem doted videla (grafiku delam), fakt klobouk dolu.
      • Ovšem platí bod číslo jedna: 'true' má vždycky pravdu *3*
  • Docela hezký, ale má divný uši.
  • "uncanny valley" přeložit jako "tajemný val" je do nebe volající... bože vždyť i taťka google to kupodivu přeloží správně jako "tajemné údolí". Což tento termín v hovorové angličtině opravdu znamená :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit