- 
            
                	
	
Tohle je zajímavé sledovat v kontextu reklamy. Jasně, můžeme tu mít třeba LED světelné lankové závěsné systémy, ale ve finále ten koncept lidské reklamy, kdy vás zastavují na ulici lidi a snaží se vám více či méně podvědomě vnutit nějaký reklamní slogan funguje prostě a jednoduše nejlépe. Je to roky odzkoušené, jen to v poslední době vymizelo. Protože to je zkrátka a dobře nejdražší.
 - 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	Já bych řekl, že nejčastěji se lidem člověk dívá na záda :) - 
            
                	
	Kam se lidem díváme nejčastěji to vám řekne zdejší Hmm a další ubožáci, kteří si zde vylévají své choromyslné duševní zvratky.
 - 
            
                	
	kam?
 - 
                
- 
            
                	
	podle te reklamy se Scarlett asi fakt do oci...
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Do očí! Pohled do očí-pohled do duše.
2. Na ladné ženské křivky a na ňadra dmoucí. - 
                
- 
            
                	
	
			
		
			
			
		
		
		
			
	ale h@vno : na kozy 
 -