-
Tohle je zajímavé sledovat v kontextu reklamy. Jasně, můžeme tu mít třeba LED světelné lankové závěsné systémy, ale ve finále ten koncept lidské reklamy, kdy vás zastavují na ulici lidi a snaží se vám více či méně podvědomě vnutit nějaký reklamní slogan funguje prostě a jednoduše nejlépe. Je to roky odzkoušené, jen to v poslední době vymizelo. Protože to je zkrátka a dobře nejdražší.
-
Já bych řekl, že nejčastěji se lidem člověk dívá na záda :)
-
Kam se lidem díváme nejčastěji to vám řekne zdejší Hmm a další ubožáci, kteří si zde vylévají své choromyslné duševní zvratky.
-
kam?
-
-
podle te reklamy se Scarlett asi fakt do oci...
-
-
Do očí! Pohled do očí-pohled do duše.
2. Na ladné ženské křivky a na ňadra dmoucí. -
-
ale h@vno : na kozy
-