Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Myslím, že v tomto článku je obsažena odpověď na otázky v jiném článku o multitaskingu. Lidé nemají stavěný mozek na rozvíjení mnoha oblastí najednou, tudíž některé oblasti musí nutně časem zaostávat. Proto jsou někteří jedinci šikovní jen na určité věci. Přitom, aby byl výsledek opravdu efektivní a nesnižovalo se IQ, je nutné se od začátku až do konce soustředit na jeden cíl a nenechávat věci nedokončené. Pouze jistá "nepořádnost", což je i multitasking, nebo také prokrastinace činí vlastně z lidí hlupáky. Jedou také na sto procent, ale výsledek je v podstatě nulový.
  • Naprostý souhlas.
  • Ano, ale je pravda, že i mistr tesař se někdy utne. Jsem jeden z těch odborníků a přesto i mezi námi kolegy jsou někdy nejen dohady, ale i hádky :-) Koukám, že vám dal někdo mínusy :-) Potrefená husa se vždy ozve ;-)
  • tečka využívá 100 procent a je stále blbý jako koště!!
  • Seš hňup, když zohledníš 5% informací k tématu a navíc to nezasadíš do dnešních poměrů které jsou výsledkem opravdu komplexních pochodů tak ti vyjde pěkná chujovina. Marek Novák.
  • Odborníci tu diskutovat nebudou, na to zapomeň. :) Ti chodí jinam, nebo vědu sami popularizují, pokud umějí psát. Tyhle články jsou určené pro masu, psané vtipně a atraktivně žurnalistou, nikoliv vědcem a mají za cíl probudit alespoň nějaký zájem lidí o vědu.
  • Diskuze nech zamindrákovaným blbcům, případně placeným proruským agenturám, tohle nemá smysl.
  • Kdopak z diskutujících je lékař odborník, který může mluvit zasvěceně a k věci? A tak je to u nás naprosto se vším. Stačí umět nadávat, zesměšňovat, být téměř hulvátem a v tu ránu všechno ví a všemu rozumí...Pravda není výsledek našich domněnek, ale souhlas se skutečností. A kdopak tu skutečnost zná na sto procent? Jo nadávat, zesměšňovat, to by nám ještě šlo... A ta reklama našeho myšlení a našich znalostí ... !
  • Na Nečase to sedí, ale jinak mimo tématu. *16*