Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Doufejme, že práškování trochu poleví potom, co Zeman vyjednal s Trumpem omezení přeletů. Jestli chcete hned zlepšení, využijte jediný dosud známý protijed proti vlivu chemtrails:
    http://www.stalemladi.cz/ceny/dmg-dimetylglycin-vitamin-b15-125-mg-100-cps-now-foods/
  • tak by mne zajimalo damy a panove....co je toto: https://www.youtube.com/watch?t=35&v=Ui9TtL3r7P0
    spravne odpovedi posilejte na muj mail :D
  • Tohle musi bejt nejaky troll, ktery se tu snazi rozvirit debatu, takovy ho*na nikdo nemuze myslet vazne :)
  • Jsem zvědavý na vyjádření odborníka..... *14* *14*
  • Pan vjedec to opravdu hezky a jasně popsal. Ale jako vždy je možno říct jako onen pověstný Pilát Ponský, že řekl pravdu, ale jen tu svou. A ani tu neříká všechno.
    1. Spalováním nevzniká jen CO2 a voda, ale i sloučeniny ostatních prvků ve vzduchu a palivu. tedy minimálně NOx, a SOx.
    2.Nikdo a ani on nezná složení onoho paliva. (Opravdu tam může někdo něco legálně přimíchávat třeba pro zvýšení výkonu a t.d. Stejně jako lze "legálně" přimíchávat metylalkohol do lihovin, Ečka do potravin, různé přípravky do osiv a hnojiv a t.d. Klidně tak může někdo "legálně" likvidovat nebezpečnej odpad.). Pouze tak by bylo možno objektivně něco tvrdit.
    3. Při velikosti provozu nelze zenedbávat ani ony produkty kavitace a opotřebení komponent motoru, tedy minimálně těžké kovy a jejich sloučeniny. A to v daleko větší míře, než tomu bylo kdysi u "pístáků" *1* *1* *1*
  • Pokud by nebyli takoví blouznivci jako Realista, nebylo by dohadů o chemtrails. Neznám Vás. tak nevím jestli jste pomatenec z přesvědčení, nebo fonkcionář organizace strachu, který v populaci vyvolává obavy, aby tato populace byla lépe zmanipulovatelná.