-
Duležitý film. Jeden z nejlepších road-movie filmu německého režiséra Wima Wenderse. Nesouhlasím s jeho špatným hodnocením na ČSFD. Skvělá hudba, vytříbená kamera a plně věrohodné a vždy přesvědčivé herecké výkony Michelle Williams a Johna Diehla.. Franz Lustig patří k nejlepším ve své profesi, je nejlepší evropský kameraman viz. mnohá ocenění za jeho profesi.
-
Je to duležitý film - ukazuje totiž Ameriku a stav její společnosti upřímně a pravdivě z jiného hlediska pohledu, z toho EVROPSKEHO hlediska pohledu než jsme ve filmu divácky zvyklí!! A to je zapotřebí!! Je to pohled na Ameriku očima němce a rozeného EVROPANA!! - Wimma Wenderse.
-
Nevěřte hodnocení filmu na ČSFD, to je hodně zavádějící. Tohle je jeden z pro mě z nejkrásnějších a z nejupřímnějších road-movie filmu Wimma Wenderse i přesně právě proto že Los Angeles v USA je (nebo spíše bylo) pro Wimma Wenderse jedním z jeho ,,Domovu", je to duležitý film o hledání životní jistoty v nejisté době po teroristickém utoku na New York z 11.září, o hledání své rodiny a domova v ,,současné" Americe plné osobní podezíravosti ,,k islámu", plné vzájemné nesnášenlivosti, vzájemného nenaslouchání si a neporozumění si či spíše neporozumění ,,stavu věcí" ve společnosti, plný násilí, šíření obav, strachu a paniky, plné chudoby a bídy spíše než Hollywoodského amerického snu ,,happy-endu pro všechny" zdaleka divácky ještě nedoceněný. A právě taková je ve skutečnosti Amerika. A zde musím psát až příliš často kriticky a v uvozovkách. Osobně nezapomínám že filmový kritik Kamil Fila psal moc srozumitelně a krásně právě recenzi o tomto filmu pro Cinemu, i když má to své ale... neshodnu se s ním na konečném hodnocení filmu, které je nezaslouženě nízké v dnešní době přemíry a záplavy povrchního a dost tupého trendu egoistické a lhostejné ,,americké" zábavy dnešní masově rozšířené anti-sociální konzumní společnosti jsou naopak filmy Wimma Wenderse vždy společenským přínosem a vzácností. Je to film svou křestanskou a intelektuální uměleckou hloubkou náročný na přemýšlení, nejen díky věrohodným a přesvědčivým hereckým výkonum, a podmanivé jinak sugestivní kameře jednoho z vubec právě nejlepších současných evropských kameramanu Franze Lustiga. I tohle zamyšlení nad tímto filmem Wimma Wenderse je pro mě ,,intelektuálně" náročné, nejsem filmový kritik, jen píšu od srdce co osobně už cítím a prožívám a jak to osobně vnímám, snad protože vím že jinak stále platí motto že ,,skrze sebe vnímám tebe". Takže tak... ponechám to jak jinak než pro mě opět nedopsáno.
-
Tak předchozí muj komentář k filmu stoji za pozornost. Jen mne tolik už chybi v diskuzním fóru Wimma Wenderse, kam patří. Pomocte mě ho tento komentář ho moc prosim zkopírovat tam kam patří - a to do diskusního fóra Wimma Wenderse. Považuji ho totiž za jeden z mich nejlepších komentářů k filmu. Předem děkuji.
-
Každý by tohle road movie měl vidět a snažit se pochopit. Wimm Wenders v nem znovunastoluje křesťanský soucit a znovuobjevuje a dokazuje filmovým divákům důležitost naslouchání, empatie a osobní neptedpojatosti. Nesmirne užitečný a důležitý film o potřebě nového domova, nalézání rodiny, důvěry a životní jistoty v těžké a v nejiste době plati nejen v americké společnosti otresene a vubec traumatizovane terroristickymi útoky z 11.zari bylo v Americe a v okolním světe dalecesahle a všudypřítomne. Doba pominula, ale road movie LAND OF PLENTY zůstalo nostalgií jasnou a srozumitelnou připomínkou chudoby, bidy, strachu a obav a úzkosti i nenávisti a xenofobie zejména vuci islámu. Důležitý film, který nám, naší době a společnosti nastavuje zrcadlo nás samých.
-
Jeden z nejlepších road movie filmu Němce Wimma Wenderse!!
-
Neznám prekrasnejsi a dojemejsi film od Wimma Wenderse, ktere lze pojmout a chápat jako křesťanské road movie o hledání svých nejbližších rodinných příbuzných a s tím i svého nového domova a důvěry navíc s překrásnou hudbou Thom and Nackt a s působivou kamerou Franze Lustiga. Nedocenene road movie.
-
Prostě nejlepší wendersovske road movie o hledání a nalezani sve rodiny, domova a důvěry.
-
Ma recenze na film zeme hojnosti je ke shlednuti a k precteni v diskusnim foru wimma wenderse a v diskusi die toten hosen. Ps. Jen ji zbyva umet dohledat.