Přejít na výpis diskuzí

Jaroslav Foldyna

OSOBNOST 25.3.2013 
15 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • cepuk

    Pane Foldyno, protože žijete v Děčíně, podívejte se na článek v Ekolistu, autor Petr Maděra - Zbytečná katastrofa v Národnim parku České Švýcarsko. 

    Jelikož jsem sklářský technik, tak mne ten článek zaujal, protože se domnívám, že názor na způsob hašení je správný a odpovídá mým zkušenostem.

    • cepuk

      DOPLŇUJI: Zajímalo by mně jak by reagoval generál Pavel na situaci při požáru v Hřensku, kdy armáda spala a její pomoc se vlastně uskutečnila díky vypůjčenému bambi vaku asi od soukromníků pro armádní vrtulník. Proč armáda nepomohla více, co naše ženijní útvary, ty asi také spaly.

  • ...pane Foldyno skutečně si važim Vaši odvahy.Mám stejný názor na tuto dobu, kdy se překrucuje historie, dětem se lže. Pan Hamáček by se Vás měl se svou už dopředu pohřbenou stranou zastat.Ten s tou amer., vlajkou to je určitě placený provokater...pane Foldyno neomlovejte se, nic jste špatného neudělal !!! Zaprodanci a omezenci budou jednou litovat..neomlouvejte se ...zesměšni Vás a udělaji z Vás blázna !!!! Jsme s Vámi, buďte s námi...