Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmm, jednodušší, méně pravidel, minimalistické, realističtější,  elegantní...to mi zní dobře.

  • Pěkný přehled, díky za článek.

    Zajímavé je to, že samotné OSRIC vlastně moc jednoduché není. Při pohledu na to množství tabulek se mi vybavily staré dobré (nebo "dobré"?) časy s Dračím Doupětem, které vycházelo právě ze starých verzí DnD. DnD 5e je pravidlově vlastně jednodušší (a nahrazuje to možnostmi při tvorbě postavy). Moderní OSR mají s OSRIC společnou spíš tu nekompromisnost než jednoduchost, což mi přijde jako správný směr. Pro hry s velmi složitými mechanikami tu už dlouhou dobu máme počítače, které nás od té hromady pravidel odstíní. U stolu to chce něco jednoduššího, pokud chceme primárně hrát RPG a ne wargame.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit