Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přiznám se, že jsem pár věcí nepochopil. Prvně, proč dostala Gwen status "bodnutá do zad?" To bych v podobném případě čekal spíš u Sally, ale Gwen "Marii" považovala spíš za chutnou kořist, takže bych za vhodnější považoval spíš něco jako "vzala si příliš tuhé sousto." Následující vztah by pak mohl být spíš ve formě strachu a respektu než touhy po pomstě.

    Pak jsem nepobral motivaci Gwen ohledně návštěvy Bennyho v nemocnici a snahy zjistit, jestli je taky rift. Jedině snad, že pokud ano, tak by ho mohla konkrétněji varovat a pak jen zdálky sledovat ohňostroj (přitom celou svatbu sabotovat a znova rozpoutat válku rodin). Nebo se s Bennym chtěla spojit jen kvůli osobní pomstě "Marii" za to, že ji porazila defakto v sebeobraně? To vše s dost velkým rizikem a bez ohledu na to, jaké problémy přidělá ostatním? Uff, v každém případě jsem zvědavý na pokračování a dojmy po ukončení kampaně.

    • Sgt_Buckminster

      Poslední dvě epizody mi trochu splývají dohromady (natáčeli jsme je naráz), tak budu hodně opatrný, abych něco omylem nevyspoiloval. Možná obě ty věci ještě rozvádíme ve finále / debriefingu, ale obecně vzato:

      Ad status bodnutá-do-zad. Maria má tzv. custom move, který pravidlově říká, že jakmile s ní PC interaguje, háže si face danger proti Okouzlená/ý-5. A k tomu Maria umí tenhle stastus kdykoli (jako tzv. MC Intrusion) změnit na Bodnutá/ý-do-zad stejné úrovně - ať už to má reprezentovat reálné bodnutí do zad, nebo třeba zlomené srdce, prozrazení ostatním členům rodiny či cokoli jiného. Ty statusy se dají samozřejmě individuelně přejmenovat, ale účel je, aby dávaly hráčům možnost je interpretovat na míru svým postavám. Proto Sally byla okouzlená kvazi mateřským citem, zatímco u Gwen to byla spíš obsese - ale tu interpretační část už nechávám na hráčích, takže je pro mě snazší těm statusům nechávat stejné jméno, dokud všichni hráči vědí, co mají reprezentovat. To samé s bodnutím-do-zad. Kdyby ho dostala Sally, bylo by to pravděpodobně bodnutí emočního rázu; Gwen (resp Zuzka) si to vyložila jako určitou zhrzenost, něco jako suckerpunched-5: ta malá, bezbranná holka se psíma kukadlama ji zpráskala jak nic. Mohli jsme to přejmenovat, ale jednak mi ten wording seděl, druhak jsem nechtěl Zuzku tlačit do konkrétního typu emoční reakce, třeťak je to svého druhu nápověda k... spoileroidním věcem. Takže jsme to tak nechali :) 

      Ad Gwenina návštěva nemocnice: Mně to v tu chvíli smysl dávalo. Jednak určitě trochu na meta rovině (s výjimkou Robin hráči při návštěvě nemocnice nevěděli o jediném dalším potvrzeném Riftovi, takže možná hledali nějaký další faktor - příběhy v CoM se obvykle okolo Riftů točí nejvíc), ale i z hlediska postav: Měly podezření, neměly dostatek informací, nechtěly dělat ukvapené závěry. Benny byl (je) divoká karta, o jehož konkrétních plánech neví mnoho, a nemocniční pokoj je dobré místo pro klidný pokec. Já to jako MC dost ocenil, podobně diplomatický linky většinou nejvíc ztroskotají na tom, že postavy neudělají dostatečnej recon všech důležitejch aktérů. A Gwen je na infiltrace největší profík ze všech (má celé jedno téma na převleky), ten hod byl prostě jen strašná smůla; takže riziko bylo, kolem a kolem, asi přijatelné, kor, pokud měla Gwen jiné postranní plány, na které kvůli tomu nešťastnému hodu nedošlo.

      (V obou případech teda mluvím za Zuzku, tak snad nefabuluju. Ale takový jsem z toho při hraní měl dojem :) )

      Snad je to jasný a snad finále příští týden nezklame :) 

      • Pokud to Zuzka sama chtěla brát jako podraz nebo výzvu, tak fajn. Jen mi nepřišlo, že daný wording dává možnost to interpretovat jako její chybu a to, že si prostě spálila prsty. Nicméně agresivnější hra bývá zábavnější než ta přehnaně opatrná, takže je asi v pohodě to tlačit tímto směrem.

        Za tím, že jsem nechápal další průzkum je možná můj vlastní metagaming a tunelové vidění. Prostě už jsem si představil, jak je dobrodružství navržené a neviděl jsem důvod, proč by Benny měl být Rift. Prakticky potvrzená je i ta věštkyně a pravděpodobný je Guilliam (a trochu podezírám Hudsonovou, protože odchytla Marca a dala ho dohromady s dalším Riftem). To mi přišlo dost na relativně komorní hru. A výlet na ostrůvek s vyzvednutím pravé Marie měl největší potenciál posunout příběh kupředu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit