Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zase na chvíli, než se bude všechno opakovat. Dokud nebude účinná vakcinace, tak nebude s Covidem konec. A opatření můžeme dělat pořád dokola.

    Jsem jen laik, tak to nechám na odbornících. 

    • Obávám se, že z logiky věci "s Covidem nebude konec" nikdy - ono nejde poručit větru dešti, a aplikací jakési vakcíny způsobit konec existence čehosi, co s tady je (a s určitou dávkou jistoty i dávno bylo, jen to nebylo pojmenováno a medializováno), jediný "konec Covidu" nastane tehdy, až si někdo řekne, že vyvolaný strach a porobení lidstva he dostatečné, a že tedy ten konec vyhlásíme... Ne, nezpochybňuji existenci viru, a ani jeho působení na některé jedince, nezpochybňuji však ani to, že člověk může dospět k tisícům dalších nemocí, a že je smrtelný, a příčinou úmrtí může být nemoc, úraz, či čistě "jen" věk, kdy je organismus již "opotřebován" nebo člověk "jen" ztratí vůli žít...

      Uvědomme si, že žádný pes (PES), cenící na nás zuby, nás nespasí, a zamysleme se nad tím, co nám vlastně ten systém říká: v prvním, nejnižším stupni rizika nás stále čeká spousta omezení včetně sociálních rozestupů, roušek a podobných výmyslů, ale kdy platí tento stupeň? No, tehdy, když riziko je menší nebo rovna indexu 20, tedy i tehdy, pokud by ten index byl na úrovni nula... Již vám to dochází? Nulové riziko v životě neexistuje! Vždy vám něco hrozí, a i v případě, že by to bylo vztaženo čistě na covid-19, i zde i po zcela plošném a celosvětovém, povinném zavedení vakcín urcite riziko vždy bude.... Koneckonců, neříkali jsme, že jsme již vymýtili mnohé nemoci, a hle, najednou zde jsou znovu?