Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • K tomuto tématu jen tří věci

    1)Elektro auta by měla být alternativa             ( pokud by nešlo o všiváctvi)

    2) potřebujeme ve vládách " indiány", aby.    nám řekli, že ta teorie elekro aut je.                   nesmyslná

    3) kolikrát myslíte, že se posune rok 2035 

  • Zákaz aut se spalovacím motorem a podpora elektromobilů nemá s ekologií nic společného. Jedná se o podlý politický záměr vytlačit většinu vrstev obyvatel z přeplněných evropských silnic a dálnic. Pod pláštíkem záchrany planety se chystá velké omezení svobod lidí, v první řadě svobody osobní mobility. Bruselští šmejdi chtějí lidi uvázat na jednom místě, jako ovce v ohradě v tzv. 15 minutových městech aby byli pod trvalou kontrolou.

    https://www.autoforum.cz/zajimavosti/lide-v-bruselu-jsou-slepi-a-hlusi-chteji-jen-dostat-obycejne-lidi-z-aut-rika-sef-jedne-z-nejvetsich-automobilek/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=0&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=dxdyXmT7Riz-202211141335&dop_id=18472339

    • Je to tak.

  • Ono to je těžké,jedni chtějí pouze E auta a druzí si kupují obrovské jachty,letadla,stále je v provozu spousta zbytečných aut a nejsou to jen trapně závodní,včetně těžkých náklaďáků na okruzích a do Dakaru,trapné jsou i obří výletní lodě a také výlety do kosmu.Stejně trapné je že Lidl a Kaufland budou obchody zavážet E náklaďákem,ale tisíce km z Itálie a Španělska  neustále dovážet to,co umíme sami:brambory,mrkev,papriky,okurky.Korunou tomu jsou okurky Znojmia - vyrobeno v Turecku.

  • Stávající auta se spalovacím motorem jsou ekologičtější než elektroauta. Navíc lze mít ekologičtější auto na vodík a také byl vyvinut nový typ spalovacího motoru, který je k životnímu prostředí nejméně o mnoho šetrnější než stávající spalovací motory. Například WDG (Wave Disk Generator) je výsledkem několikaletého výzkumu, který měl za cíl přinést zásadní pokrok v konstrukci motoru na fosilní paliva. WDG motor má podobu diskového kotouče s přesně tvarovanými radiálními
    kanály. Zjednodušeně řečeno, palivová směs vstupuje přes centrální
    hubici do jednotlivých sekcí. V důsledku rotace disku se kanál po
    naplnění palivem uzavírá. Následně dochází ke kompresi a zapálení směsi. Exploze pootočí disk a vypustí spaliny do výfukového potrubí – ve
    stejný moment se otevře nová sekce, do které se skrz hubici vstříkne
    nová palivová směs. Vše se děje za velmi vysokých otáček disku.  V popsaném řešení odpadá spousta složitých a komplikovaných dílů,
    které snižují účinnost klasických spalovacích motorů. Pro představu,
    standardní spalovací motory mají účinnost kolem 15 %, avšak dle Dr.
    Müllera bude mít diskové řešení účinnost až 60 %! To vše při mnohem
    menších rozměrech a hmotnosti, a tedy i levnější výrobě. Dr. Müller říká, že má motor emise CO2 nižší až o 95 % oproti klasické koncepci.V Japonsku vyvinuli motor na čpavek, neboli amoniak. Dosáhne výkonu 163 koní a ve srovnání se spalováním benzínu produkuje o
    90 % méně emisí. Kdyby se tyto motory zavedly do sériové produkce,
    nemuselo by například dojít k úplnému zákazu spalovacích vozů, jak plánuje Evropská unie do roku 2035. Výroba čpavku však musí zefektivnit. Jeho výroba je poměrně energeticky náročná a je také velkou
    zátěží pro životní prostředí. Kromě dusíku, který se získává z
    atmosféry, je na výrobu čpavku potřeba vodík – a ten je získáván ze
    zemního plynu. Výsledkem je spotřeba 3-5 % celosvětové produkce zemního
    plynu s podílem téměř 2 % na celosvětové produkci emisí oxidu
    uhličitého. Navíc je poměrně vysoce toxický, výbušný, hořlavý a
    reaktivní, tudíž je náročný na skladování, přepravu i manipulaci. Zatím se stále čeká, vědci pracují naplno. Z těchto důvodů se v brzké době pravděpodobně nedočkáme automobilů
    jedoucích na čpavek. Avšak pracuje se na novém postupu výroby pomocí
    elektrolýzy, která nespotřebovává tolik energie a zdrojů, takže by se
    hlavní neduh čpavku, coby paliva budoucnosti, vyřešil. Perspektivně - naftařská lobby z USA snad uvolní blokované patenty na získávání volné energie. Nikola Tesla  na takovém vozidle jezdil.

  • Tenhle zákaz s jistotou odložíme všichni, protože zelení šílenci jsou mimo realitu. 

  • Přišli na to, že ten elektrokram stoji za velké kulove...

  • Rozum vyhrál 

    • Rozum nevyhrál, jen se rozhodli vařit žábu pomaleji.

      • Uvidíme 

    • 👍...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit