Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Uzasna a rozumna rozhodnuti. Jiz se blizi bozi kralovstvi na zemi. Nastal cas, kdy muzeme ignorovat fyziku, staci rozhodnuti skvelych nevolenych vudcu. A na vic se to deje v dobe, kdy nas nejmilejsi, nejdobrejsi  a nejvyssi  vudce fialovy predseda je ten prvni mezi ohybaci. Zijeme v blazene dobe, kdy konecne rozum prohral....

    • Diwa

      Problém je v tom, že někdo do té EU chtěl vsoupit a každý další nový krok musí každý stát potvrdit souhlasem. Pokud EU vymyslela normu Euro 7, musel na ni kývnout i Český ministr sedící v Bruselu !!! Všechno si poserou jenom lidi sami. Plno lidí EU nechce, přesto pro ni skoro celá republika hlasovala ! Je to jako u nedávných voleb v naši zemi. Všichni brečí jak je všechno špatně a ve finále lidi zvolí to samé !!! Co víc k tomu říci ? Asi nic......co si lidi volí, to mají !!!

  • Jak by se nám asi žilo bez zákazů a příkazů Evropské komise, kdyby jela EU stále na úrovni EHS. Přežili bychom to? 🙂

  • Škodlivější je kouření. Psychiatři také uvádějí, že je stále více navštěvují psychicky nemocní lidé následkem politiky.

    • Například oxid uhelnatý u benzinového motoru má klesnout na polovinu,
      což znamená větší skok, než jakých benzinové motory dosáhly za
      uplynulých padesát let. O polovinu nižší limit se očekával i u oxidů
      dusíku pro diesely, komise nakonec kompromisně navrhla snížení o
      třetinu.

      Těchto hodnot však bude nutné dosáhnout v přísnějších podmínkách.
      Rozšiřují se totiž metody měření. Zatímco dříve vozidlo absolvovalo na
      válcové zkušebně předepsaný cyklus a naměřené emise byly rozpočítány na
      jeden kilometr jízdy, návrh Euro 7 stanovuje hodnoty pro jízdu do deseti
      a nad deset kilometrů. Tím se fakticky zpřísní měřítko na emise po
      studeném startu. 


      V návrhu se dále objevují zcela nové parametry, které dosud měřeny
      nebyly, jako emise formaldehydu a čpavku. A také emise odjinud než z
      výfuku. Konkrétně pevné částice z otěru brzd, do budoucna i pneumatik. K
      měření úniku uhlovodíků ze stojícího vozidla, které se provádí v
      hermeticky uzavřené komoře, přibudou i úniky při tankování.

      • Tobě tu klec zapomněly zavřít?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit