Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Výsledky maturit nejsou špatné jenom proto, že se studenti málo připravovali, ale větším dílem to, že si střídající ministři školství chtěli "postavit pomník" a na ministerstvu řádili a vymýšleli si ptákoviny. Jak mohli vzdělaní lidé dojít na to, že všem středoškolákům zadávají stejná zadání, když různorodost středních škol také představuje různorodost počtu hodin matematiky, zaměření a následné využití v praxi. V zahraničí se tyto odlišnosti respektují a proto výsledky maturit jsou výrazně odlišné od našich. Také lpět na matematice, coby strašáku studentů, jako povinný předmět, je také jenom výsledkem těch, co matice hoví a přehnaně v ní vidí budoucnost lidstva. Zdá se dost pochopitelné, že pokud si student vybere vysokoškolské studium zaměřené na technické směry, kde matiku bude potřebovat, tak se matice jistě bude věnovat, aby vyhověl přijímačkám. Proč trápit studenta matikou, když bude z něj umělec, učitel materské školy, nebo jiných předmětů než matika atd, atd. Význam matematiky v životě lidí se zbytečně moc přeceňuje.
    • Naprostý souhlas. Proto v cizině (té vyspělé západní) sice uznávají akademický titul, ale důležitější je na které universitě ho dotyčný získal.
  • Úroveň našeho školství po roce 1989 výrazně klesla a tento trend pokračuje.Je to být vidět
    i na výsledcích maturit.
  • Někomu nejdou počty, ale umí si poradit v řemesle. Jiný je zase matematický génius, ale když vezme do ruky šroubovák, má pracovní úraz. Ať tedy každý dělá to na co má buňky a co umí. A když bude taková dělba práce a bude fungovat spolupráce, budeme se mít dobře.
  • Čeští maturanti jsou čím dál hloupější. Stačí si, po některých, přečíst jejich psaný text. Nic neumí, o nic se nazajímají, ruce maji volšový. Za vše může 28 let devastované školství a zrušené učňovské školství v 90. letech minulého století. Zlaté socialistické školství. Tehdy by si dnešní maturanti ani nevrzli.
    • To CX5:
      Ona se kvalita či "kvalita" studia projeví vždy s určitým odstupem. Za komunismu učili ti co vystudovali ještě za svobodné ČSR, kdežto dnes vyučují ti co vystudovali či "vystudovali" za komunismu. A navíc tenkrát museli studenti číst a psát obsah přečteného, kdežto dnes si žáček ten obsah vygůgluje na PC, přece se s tím nebude číst, že. A když jsme se museli učit nazpaměť básničky, ono to také mělo svůj význam: cvičila se paměť a učilo se kultivovaně a srozumitelně mluvit. Zato dneska když někdy člověk často slyší i v rozhlase to "kultivované" blábolení, drmolení, polykání slov...
    • Stejný názor.Jako syn obchodníka jsem nemohl studovat a dnes komunistům děkuji,protože jsem si mohl vše udělat a nemusel jsem být v područí řemeslníku.A i díky potom komunistům jsem si udělal výběrovou školu a byl jsem vysmátý.Soudruzi ještě jednou díky.Nechtěl bych mít deformatické vzdělání jako mají nyní mladí lidé.Matematika je matka věd.Tam ,kde není nemá tento člověk nárok na vyšší mzdu jako jsou komedianti,politologové,právníci apod.Ona má vliv i na logické myšlení,které tady mnohým schází,proto si také vážím kvalitních lékařů a sester.
      • Kritiku, že bys logikou vynikal, tak to teda ne *1*
        • O tom jsem se přesvědčil u tebe v tém rozsáhlém příspěvku,proto jsem to napsal.
      • ObcanHavel
        blahoslavení chudí duchem

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit