Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • *V roce 1900 žilo na planetě 1,8 miliardy lidí, dnes je toto číslo 7, 5 miliardy. Takže diesel je jen velice podružný problém.
    • Hora se chvěje v základech, národ venku možná krvácí, a on nám sdělí, že si Vítové můžou gratulovat.
      HYNEK: Podívej, Veverko, ten rozkaz se pravda přímo nevyslovuje k tomu, co se venku děje, ale jsou tam cenné myšlenky. *1*

      Myšleno přehlížíme uprchlickou situaci a řešíme diesel. Přitom začmoudíno budou mít Němci ve městech i po absolutním zákazu vjezdu všech aut *8*
  • Měl jsem služební Fabku 3 hrnek a v nízkých otačkách jsem si myslel , že je to nafťák. *8*
  • Správně dělají. Nafta patří do traktorů. Už se těším na konec smraďochů. Jedou jak traktor a smrdí jak traktor.
  • Vůbec nejlepší je zařídit si život tak, aby člověk potřeboval jezdit co nejméně.

    Šťastni ti, kterým se to podařilo.
  • kdyby bylo konečně uvolněné embargo na Volnou energii, dám nadšeně svůj benzín do šrotu. Ale nevidím žádný smysl, vyřadit svůj benzínový samohyb a draze koupit elektromobil když dnešní licenční práva k nabíjecím elektrostanicím mají tytéž struktury které mi včera prodávaly natural.
    • Článek nás informuje a popisuje precedens o zákazu Dieselu v Německu.
  • Kdyby benzín tolik nesmrděl tak bych do něj šel, ale je z něj nesnesitelnej puch.
    • Když jsem byl malý chlapec, tak benzín voněl.

      Čert ví, co do něj dnes míchají za sr@čky.
  • Zájem o dieselové motory v osobních soukromých vozidlech v poslední době uvadá, i u nás.

    Fabie tuším v naftě už ani nedělají.
    Už nejsou 70-80 léta, kdy se jezdilo na "nalejvanou" naftu a na STK byl s emisemi klídek.
    Na silnici často potkávám vozy, 2-3 roky ve službě, trochu akcelerace a tvoří se za nimi tma.
    Na zadním skle nápis "NO SMOKE, NO FUN", prej tuning...
    Bych je dusil přímo v terénu, je to technický problém?
    Už kdysi dávno za komunistů měli policajti tzv. kouřoměr, a s jeho pomocí odstavili z provozu mnohé dýmovnice.
    • Zmiňujete tuningové exoty, ale toto se týká mnoha obyčejných lidí. Bohužel i těch, kteří mají auta po technické stránce naprosto v pořádku.Zájem uvadl hlavně po aféře VW kdy vyšlo najevo, že další utažení emisí jde nad současné technologické možnosti. Respektive by to obnášelo nemalé investice do vývoje a proto to začali výrobci sabotovat. Jako všude jinde jde hlavně o prachy. Pokles zájmu hlavně způsobují ekoteroristické čuňata svými nesmyslnými příkazy nebo restrikcemi.Průměrné stáří vozidel v Evropě je 9,6 let(rok 2014). Tzn. průměrně staré auto splňuje normu Euro IV. Podíl prodeje dieselových aut byl v průměru 50 %.Takže u aut, která jsou naprosto hojně zastoupena a splňují normu Euro IV zakážou vjezd do měst ? Smrdí to jako lobby nějakejch vychcánků. Malé motory byla p*čovina od samého začátku a stejně je do těch aut ser*ou. Zrovna tak elektromobily jsou p*čovina a prostě vám je narvou hlava nehlava. Až ovšem budete chtít ekologicky zlikvidovat vaše ekologické autíčko- tak se prohnete, protože se bude jednat o jedovaté a nebezpečné baterie.Podobně jako s eternitem(kdysi moderní krytinou), lidé pracující v eternitce povětšinou zemřeli na rakovinu plic.Žádná kompenzace či náhrada ba omluva.Za eternit jste platili jako za každou jinou krytinu. Místo, aby udělali globální bezplatný sběr nebo Vám poskytli nějakou výhodu pro ekologickou výměnu, tak vás omastěj ve výkupu nebezpečných odpadů, kde zaplatíte za tunu od 7000 Kč výše.
      Poté samozřejmě nějakej blbec to svrhne do řeky, protože to platit nebude a o tom ta "ekologie" je.
      Zrovna tak za ekologické autíčko platíte více než za smraďocha, protože o ekologii jde především.A když ty elektromobily nepůjdou na odbyt, tak ještě můžete zakázat smraďochy benzíny.
      Ještě otázka nakonec, tam kde nejsou nebo nebyly tak přísné emisní limity Indie, Čína nebo jiné, tak se prodávají stejná auta jako v Evropě nebo jsou přizpůsobeny potřebám trhu jako naše potravinové mňamky???
  • Tohle je diskriminace jak vyšitá.Pokud auto splňuje technickou a emise, tak nevidím jediný důvod pro jakékoliv omezení.To se netýká pouze dieselů. Částice nevadily, když se autíčko kupovalo za těžký prachy a stát se na tom nažvejk. U technické a emisí též nebudete platit méně za to, že Vám omezují vjezd do města.1000 kč pro důchodce, ale jen od 85 let výše atd..Na druhé straně většina muslimských černoušků nesplňuje parametry pro začlenění mezi evropské obyvatelstvo, ale světe div se - jde to i bez dokladů. 35 letí se vydávají za mladistvé, spousty jich jsou ze států, kde není žádný konflikt atd..atd.. Navíc většina je prokazatelně ekonomických migrantů.My je v ČR nechceme a oni zatím nechtějí být tady.Jedná se samozřejmě o naši mizernou minimální podporu. Bohužel i toto má řešení, bude se prosazovat ta německá.Samozřejmě, že se to nebude týkat místního obyvatelstva.
    Chce to puč a napíchat ty děfky na vidle.
  • KOnečně těm smradi dieslům bude konec šetřílci rakovinu rozsévaj kudy jezdí *12* *11*
    • No je vidět, že článek zacílil správným směrem- potrefená husa se ozvala. Parníky na Vltavě jezdící na mazut či co, ty nebudou vadit.Moderní dieselové a benzínové motory ty částice vypouštějí též, ale to zatím též nebude vadit. Též nevadí prach z brzdových obložení, brzdí se zrovna častěji ve městech.Bohužel z brzd bude sajrajtu nepočítaně atd...
      Hlavně, že máte radost, že pár exotů ve starých dieselových autech má zakázán vjezd do města. Vůbec nechápu zášť směrovanou vůči majitelům dieselu, oni neprovozují nic nelegálního. Dieslová auta se nabízela vždy dráž než benzínová, státu peníze z prodeje nesmrděly. Divím se, že jim žerete tuto komedii. Už se těším až pojedete se svým " čistým" elektromobilem do servisu a budete platit velké prachy za ekologickou likvidaci "Vašich" smrtelně jedovatých baterií( pak si na to vzpomeňte).
      • Soudruhu, máš vůbec auto ?
        • žigulíka máš jen ty Sajmone
  • Mně to nevadí, já mám benzín...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit