Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už aby bylo jaro a mohla jsem sázet vlastní zeleninu. není nad čerstvou ze zahrádky. Jsem sice začátečník pěstovatel, ale nějaké ty ředkvičky, kedluby, salát, papriky, okurky, rajčata a hrášek vypěstovat dokážu. Neustále je ale co zlepšovat, tak si přes zimu hledám různé články o pěstování, abych měla ty další úrody lepší a lepší :-) .

  • Vražte si to do špic nenažranci! Ještě že se to da skladovat jen krátce, než vam to zhnije. Kdo chce moc, nemá nic!

  • mun.go

    Nejen drahá je zelenina, také jedovatá ... 

    • Bio baby špenát - dovoz Itálie (ve špenátu byl překročen maximální limit pro obsah dusičnanů.)
    • EggPlant White Tomato - dovoz Kambodža (v potravině byl překročen maximální limit reziduí pesticidů - acephate devatenáctinásobně, chlorfenapyr trojnásobně, ethion třináctinásobně, fipronil trojnásobně, methamidophos trojnásobně, profenofos pětinásobně)
    • Rajčata - dovoz Polsko (v rajčatech byl překročen maximální limit reziduí pesticidů - chlorfenapyr šestinásobně a pirimiphos-methyl dvojnásobně)
    • Petržel řapíkatá - dovoz Kambodža (V potravině byl překročen maximální limit reziduí pesticidů - oxyfluorfen (téměř trojnásobně), profenofos (dvojnásobně)

    S jablky z ČR to vypadá tak, že zemědělci kácejí sady. Pěstování ovoce se nevyplatí kvůli vysokým nákladům i konkurenci z Polska - píše Radiožurnál. "Likvidace 26 hektarů. Na střední Moravě někteří pěstitelé kácejí i tisíce jabloní a višní. Plochy sadů zmenšují třeba ovocnáři zemědělského družstva, které se nachází v Senicích na Hané."

    Přitom v roce 2013 se v září psalo: Kde teď seženete šťavnatá jablka a výrazně ušetříte (velký seznam sadů): Zemědělské družstvo Senice na Hané, Sady Vilémov u Litovle - cena za 1 kg: 14 až 16 Kč

    V únoru 2022 měla prodejna Bissolo (sady u Nivnice) jablka Stark Spartan za 19,90 - viz  odkaz zde.