Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • milacekpublika

    Já si třeba říkám, proč takovéto konference, kde se řeší uhlíkové stopy, ekologie a emise obecně nefungují jako videokonference. Vždyť už dneska jsou ty systémy tak pokročilé, že se klidně může bavit dvacet lidí najednou. Řešili jsme to v práci nesčetněkrát, abychom nemuseli jezdit přes půl republiky. A oni jedou, nebo ještě lépe letí, přes půl světa. 

  • KIMCID

    Tak když na ten kongres půlka přilétla a půlka přijela auty taky to moc nevylepšili

    • Jistě, měli přijet na kole. 😉

    • Hlavním světovým tahounem prodejů čistě elektrických aut je opět Čína. Ta ve 3. čtvrtletí na silnice uvedla 782 tisíc čistě elektrických aut, to je meziročně téměř 3x více než loni.

  • tobro

    Klimatologický koncil v Glasgowě a ochutnávka budoucnosti, kterou nám chystají...

    https://tinyurl.com/rd9cvemn

  • Nevím, co je za ekologii zrušit těžbu uhlí v Evropě a nahradit ji uhlím dováženým v obřích lodích z Austrálie. Kdyby šlo opravdu o ekologii a ne o prachy, v první řadě by zakázali používat palmový olej a nahradili by ho řepkovým, dále pak by bylo zakázáno spalovat štěpky (biomasu) z deštných pralesů v evropských a jiných elektrárnách vyrábějících "čistou" energii. 

  • mun.go

    Klima není zas až takový problém. Problémy jsou ve zdrojích surovin a energie.

    Uhlík (kysličník uhličitý, metan) je zbytečně démonizován. Kysličník uhličitý ani metan se  nekumuluje, ale v přírodě prochází běžným koloběhem  (jako voda a vodní pára - ostatně vodní pára je také skleníkový plyn). 

    viz také: Lze snížit produkci metanu v chovech skotu? 

    S dostatečným množstvím energie a surovin umí člověk klima planety upravit - a pokud mu nevyhovuje, tak se přestěhovat ...

  • Pokud hlavní znečisťovatelé vyplázli na problém jazyk, tak řešení není.

    Nám se všechno zdražuje, aby si jinde dál dělali co chtějí. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit