Lidé ztrácejí zájem o zprávy, tradiční média zaostávají za influencery na TikToku
-
A je chybou čtenářů a diváků, že upadá zájem o média nebo je to chybou těch médií jak (ne)informují a jak neustále manipulují se čtenářem a divákem?
Stačí sledovat jak se dnes novináři a moderátoři pokládají otázky. Kdysi se zeptali: "Jaký máte názor na...... Nebo co si myslíte o......"
Dnes: "Vy si nemyslíte že bla, bla bla....vyřknou sami odpověď a od "experta" na danou tématiku čekají jen a souhlasnou odpověď. Pokud taková náhodou nepoadne, následují a další otázky pokládané s větší agresivitou a tak, aby žádný divák nebo posluchač nemohl nevědět, jaký politický názor má právě ten moderátor nebo novinář (aniž by to čtenáře nebo diváka vůbec zajímalo).
No a jelikož se to nemění a je to stále dokola, zájem o takové informace upadá. Což může být lhostejné zaměstnancům a vedení veřejnoprávních médií, které prostě zaplatí tak i tak koncesionáři a stát, ale rozhodně to nebude jeno majitelům soukromých médií, kde jde vždy o peníze. Tedy pokud to nedotuje Soros a jiní "dobrodinci".
-
Možná proto si taky ty influencery na TikToku platí vláda USA, aby šířili propagandu.
https://www.newsweek.com/white-house-using-tiktok-influencers-peddle-propaganda-opinion-1688698
Ale hlavně že... blabla Ruská dezinformace... blabla státní média v Rusku...😂
-
-
O zpravodajství lidé zájem neztrácejí.
Ztrácejí zájem o lacinou propagandu, která taková "oficiální nebo tradiční média" šíří. -
Šíření strachu zveřejňováním negativních událostí, se tedy světovému magorstvu vyplácí.