Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Matematika sice mladým moc nejde,ale proslýchá se ,že v sexu jsou povětšinou výborní.I když i v uvedeném pořád platí Leninovo heslo"Učit se!Učit se! A zase se učit!
  • Výsledky u maturitních zkoušek nikdy nebudou takové, jak si je představuje Chládek. Je naivní až to bolí. Je chybou, že nikdo z kompetentních nechápe, že i na gymnáziích nemusí být každý student matematik. A kdo tvrdí, že matiku bude potřebovat každý celý život, tak je také naivní. Bylo a je spousty velkých lidí, kteří se obešli bez matematiky. Je chybou, že se matematika vnucuje všem studentům. Matiku by měli studovat ti,co si ji sami vyberou a chtějí po matuře pokračovat na technických vysokých školách. Proč matikou trápit někoho, kdo se zajímá o humanitné směry??? Byly doby, kdy na gymnáziích byly třídy se zaměřením na přírodní a humanitní směry. Tak by to mělo být i dnes a matika by měla jistě u zkoušek jiné výsledky, než dnes, když se matika vnucuje všem studentům bez ohledu na to, zda na to mají, nebo ne. A přitom mají na úplně něco jiného, z čeho zkoušku dělat nemohou. A v tom je chyba našeho středního školství. A argument těch, co tvrdí, že maturant by měl umět všechno je blud. Potom by stačilo mít jenom jeden druh střední školy. Bohužel řady studentů nejsou jednobarevní ve svých vědomostech i schopnostech. A to dosud žádného ministra školství nenapadlo. A tápe v tom i Chládek a jeho technokrati na ministerstvu školství.
  • "ČTK: V ČR přibývá šestnáctiletých, kteří pravidelně pijí alkohol"
    "Český rozhlas: V Česku se opíjí stále více mladistvých, marihuanu kouří nejvíce v EU"
    "ČT: Přibylo pravidelných pijanů, denně kouří čtvrtina dětí"-----
    Není čas na "blbou matiku"!
  • už i děti pochopili, že se není potřeba učit. Stačí když budou vědět kde koho okrást podvodem, aby nemuseli těžce pracovat za peníze.
  • Kozel zahradníkem? Chládek sám měl z matematiky za 4 a teď rozdává rozumy. Je to vzkaz studentům: zmobilizujte své chabé schopnosti, prolezte s odřenýma ušima a můžete se státi ministrem. Také velký půvab má páně ministrova doktorská práce, nedosahuje prý ani bakalářské úrovně! A toto řídí školství. Chucpe. *16* *16* *16*
  • Hlavně,že si "učitelé" dokáží spočítat vejplatu a pořád řvou,že jsou nedoceněný.Učitelé co dokázali naučit šli v 89 od váluDnešní školství je výsledek havloidů a dementchládek, prý chce odškodňovat 100tisíci kč ty učitelé co nemohli učit v "totalitě" sám přišel k titulu jak slepej k houslím zmetek zavřít.až zčerná.a vykopat ten xindl jednou provždy i se zasranýmestébákem.
  • Někdo z odpovědných pracovníků se musí zamyslet /pokud má čím / zda jsou správně nestena pravidla a požadavky. Nikdy nepamatuji, že při maturitě neudělá zkoušku čtvrtina studentů.Když neuspěl jeden student bylo to maximum. U maturit lidé neuspějí, ale stovky debilů se dnes pyšní tituly Bc. a Mgr. které udělaly na pochybných školách zřejmě ze známosti a za úplatu.
    • Pornodcera nám potom povykládá, jak to chodí. *15*
  • Jak mohou žáci něco vědět, když se od zákl.školy učí asi toto: a) o pravdě a lásce. b) o Havlovi a Palachovi. c) o tom, že nás osvobodili amíci (bez zmínky o Rudé armádě). d) že socialismus přivedl národ do bídy a nezaměstnanosti. e) že za všechno vděčíme Bohu a jeho zástupcům na zemi atd. atd.
    Když k tomu přičteme hulení cigaret (zhusta i marjány) za školou, hazard na automatech, prohlížení porna na počítačích, "zdravou sváču" ze školních automatů a občas i tu láhvinku kořalky, tak na nějaké učení moc času nezbývá. Není ani motiv, když táta doma tvrdí, že za prachy se dá pořídit všechno včetně vysokoškolského diplomu,
    ps. Trochu jsem to přehnal, ale něco na tom bude....
    • já myslím, že nepřehnal, ta realita je bohužel skoro taková...
    • ...a když mají za svůj vzor "číroKchárla", který se v životě také nic neučil, neumí správně ani jeden jazyk (ani mateřský) a přece je knížetem. Dotáhl to na ministra zahraničí, předsedu polit.strany a teď má cca 150 litrů měsíčně za chrápání, nebo nepřítomnost ve sněmovně. To je pánečku vzor a idol, takovému nemůže žádný žáček odolat! To se potom běhá po náměstích s klecemi a rudými praporky se svastikou a řve se "pryč s komunismem"....
      To všechno za přítomnosti svých učitelů....
      Matematika musí uhnout před kapitalismem!
    • Toto jsou s prominutím kecy. Dosti pochybuji, že nějaké středoškoláky znáte, tušíte co se učí... A mám pocit, že byste maturitu z matiky zvládl Vy.
  • No ono se řekne jednotná maturita.. přeci jen je rozdíl v tom když gymplák má matiku 5x týdně.. zatímco někdo kdo je na učňáku jí má třeba jen 3x týdně a ještě k tomu každý sudý týden má praxi.. jak pak může být pro každého maturita stejná?..
    • Tomuto stále nerozumím. Proč má zedník umět matematiku stejně jako student gymplu, který míří na matfyz. Jenom aby nikdo neměl komplexy, že nemá maturitu? Není to směšné? *13*
      • A proč by jako instalatér, zedník či kadeřník měli dělat maturu? U nich koukám na kvalitu práce a ne zda vypočítaj nějaké matice, diskriminanty apod. nebo píšou v každém druhém slově hrubice. Člověk může mít jen základku, ale když je pracovitej a slušnej tak nemá z čeho mít komplexy. *7*
      • protože také potřebuje získat výpočty ke stavbě, sice ne těžkými vzorci, ale jednoduché vzorce jsou potřeba.
    • V té totalitě já říkám v opravdové demokracii bylo studium všeho na vysoké úrovni,která se podařila za 25 let tzv.demokracie totálně zničit.Můj případ.Nemohl jsem s vyznamenáním jít na střední školu,protože jsem mohl za to,že můj otec byl živnostník a matka to hrdě psala do mého životopisu.Šel jsem do učení a opět s vyznamenáním vyučil.Díky genům po rodičích a jejich charakteru mě bylo doporučeno studium na SPŠ a podnik mi zajistil přípravku z matematiky a českého jazyka.Z údajné šikany jsem dnes hrdý,že si můžu udělat mnoho věcí sám a nemusím se doprošovat předražených fušerů.Bohužel přišla normalizace a pokřivování charakteru po roce 1968 a karieristi dostaly zelenou a vidíme to dodnes.Kolikrát si říkám,že by spousta dnešních tzv.politiků nemohla ani kydat hnuj v JZD.Např.zvorálek jezdí si autem cca 170km/h.a dostane 2500 Kč pokutu a já podčlověk za nesmysl 1000Kč.Diskutovat v tomto absurdistánu nemá cenu.Jinak s panem Stropnickým naprosto souhlasím stran jeho prvotního vyjádření.
    • A proč by měly být učňáky s maturitou?! Ať se nejprve vyučí a kdo na to má, ať si udělá dvouletou nástavbu, kde má šanci se vše doučit. Maturita by snad měla být zárukou určitých znalostí. Student musí zvládnout určitou mez za kterou tu maturu získá, pod tu to prostě nejde. Seš hloupej na studium? Vyuč se a pracuj rukama, dyť to není žádná ostuda.

      Myšlenka dvou stupňů obtížnosti byla zajímavá (u M, jazyků), ale např. za podmínky, že kdoby zvládnul těžší část, mohl by být přijat na VŠ bez přijímaček.
      • Takto to bývalo na učilištích dříve. Kdo chtěl maturitu, tak pak měl 2 roky školy po vyučení. Jenže se to asi zrušilo,(nevím to přesně), protože to vymyslel komouš.
        • Stále to tak funguje. 2 roky deňáci, 3 roky dálkaři. Někde je možnost i dálkově nebo večerně udělat maturitní obor - většinou prodloužen na pět let.
      • Tady nejde o hloupost, sám jsem dělal nástavbu a tento rok jsem maturoval z matiky (úspěšně) ale v matematice jsme nestihli vše dobrat, poslední látky ani pořádně dovysvětlit.. tak jak se pak máme rovnat gymnáziím? Které prostě 4 roky berou matematiku na trošku vyšší úrovni a mají na všechno poměrně více času?
        • Na to, že v testu z matematiky byly příklady ze sedné třídy, je poměrně krátkozraké se vymlouvat na neprobranou látku. Nicméně vám blahopřeji k úspěšně vykonané zkoušce.
          • No jo oni se vlastně vektory berou v sedmé třídě já zapomněl. Nicméně máte pravdu, test nepatřil mezi nejtěžší, jen na něj bylo poměrně málo času, dle mého názoru.
        • Měla jsem za to, že píšete o maturitních učebních oborech, někde je např. kuchař s maturitou.

          Pokud nestíháte probrat, je o učiteli a studentech, jak se do toho obujou a jedou. Mělo by to být v zájmu učitele, aby jeho studenti uspěli co nejlépe.

          Já bych maturu z matiky nedala, protože naše matikářka byla katastrofa a já na ni vzpomínám jako na nejhorší učitelku z celé školní docházky. Nechápu jak někoho takového mohli na škole vydržovat. Za celé čtyři roky nás nic nenaučila a dokonce i za bezchybnou písemku jste mohl dostat za 2 a to jste ještě držel pusu a krok, aby vám nedala něco horšího.

          Jinak: hodně štěstí do zbytku matury, ať se zadaří *2*
  • Někomu jde líp matematika, nějakomu zase jazyky. Holt v tom předmětu, pro který má "méně buněk" musí víc máknout. Určitou základní znalost matematiky i jazyků musí být schopen získat každý. Pokud toho není schopen, nemůže mít maturitu. A pokud je zručný manuálně, nechť se vyučí nějakému řemeslu.
    Mně vždycly doma říkali "uč se, nebo půjdeš na zedníka". Tím bylo myšleno, že nebudu-li se učit, budu se muset živit namáhavu manuální prací. Když ale dnes vidím třeba i ty zedníky, kteří ovládají dobře své řemeslo, tak smekám. A to nejsem manuálně až tak neschopný, ve svém bydlení jsem si mnoho věcí udělal sám.
    • ostapkotab
      ses fakt dobrej,vole *2* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit