Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tomasperny

    Za mě je to vlastně v pořádku. Když jsou věci jako vzduchojemy do aut a podobných věcí, tak prostě ok. Ať to dělají roboti. Ta efektivita výroba je větší, nižší riziko snížení chyby a tak dále a tak dále. A jako ta lidská obsluha, údržba a tak dále bude potřeba vždycky. Takže to není, že se sebere práce. Ale možná se modifikuje to pracovní místo.

  • Já z toho mám teda upřímně taky docela strach. Ono už je to vidět na těch strojích. Jeden člověk jich zvládne obsloužit několik, takže těch lidí ve fabrikách už není tolik potřeba. Pracuju jako účetní ve fabrice, kde je spousta strojů od Canmet a s přibývajícími stroji dostávají lidé výpověď.

  • Určitě vývoj robotů a jejich budoucnost je vnímána velmi negativně. To se dá chápat z hlediska toho, že by vzali lidem práci. Na druhou stranu si přiznejme, že taková robotizace výroby má i mnohé plus. Třeba zde https://www.kinali.cz/cs/slovnik-pojmu-v-prumyslove-automatizaci/robotizace-vyroby/ si můžeme o tom něco přečíst. Výroba je přece díky nim rychlejší a kvalitnější. Všímají si chyb a dalších věcí. Prostě každý má na to svůj názor, ale doba jde dopředu.

  • bezregistrace
    na co roboti je dost biorobotů typu homo sapiens
  • robotů se nebojím,bojím se špinavých prašivých muslimů
  • ..."Dělnické profese a zaměstnanci v průmyslu se tedy o svou práci nijak zvlášť bát nemusí."... ALE MUSÍ kampak asi půjdou všichni ti řidiči? NO do kanceláří moc ne a manageři z nich taky nebudou....
  • My u nás v CCCP ty prohnilé kapitalistické Roboty nemáme! My známe jenom Roboty od našeho soudruha spicovatele Čapka!
    • mun.go

      Slovo "robot" si nevymyslel spisovatel Karel Čapek, ale jeho bratr malíř Josef Čapek.

      Josef Čapek zemřel v roce 1945 v koncentračním táboře Bergen-Belsen.