Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dřív mě takovéto hovory také štvaly. Poslední cca rok už se ale telemarketingu úspěšně vyhýbám. Na druhou stranu už nějakou dobu podnikám a jsem schopen to vidět i z druhé strany. Právě kvůli zákaznickému servisu jsme si také museli zařídit call centrum. Je to takto mnohem jednodušší, zvlášť když je zákazníků čím dál více. 

  • milacekpublika

    Ještě že jsou tu aplikaci na blokování a odhalování nevyžádaných hovorů jako https://kdo-vola.cz/ přijde mi totiž, že je to nekonečný souboj. Legislativa, GDPR a spoustu dalšího ta pravidla už roky zpřísňuje, ale vždycky se najde někdo, komu je to buď jedno nebo najde skulinku v zákoně. Nejhorší je, že když se začnete ohánět GDPR, tak oni to prostě típnou a pak dělají mrtvé brouky.

  • kajaja.hajaja
    ..."Pokud jsem si jistý, že jsem nedal souhlas s tím, aby mi byly podobné obchodní nabídky předkládány.... Tak k tomuhle - v dnešní době si nemůže být jistý prakticky nikdo, vždyť při téměř každém nákupu na internetu vás prodejce žádá o přístup a manipulaci s vašimi daty.
    Mě samotnému se jako 100% účinný ukázal jeden způsob odmítání telemarketerů.... Hned po jejich první větě řeknu, že je mi teprve 12 let a že pokud něco chtějí musím se zeptat maminky.... Neměním hlas nevytáčím se, jen stále opakuji, že nejsem plnoletý.... někdy je to prča, když to protivník nechce vzdát, upozorňuje na můj hrubý (dospělý) hlas... nesrovnalosti v jeho databázi atp. ....JENŽE v této chvíli ho máte na lopatě.... teď jste na koni vy a můžete si sním dělat co chcete.... často vznikne velmi zajímavá diskuse která vás zaručeně pobaví a potrénuje i vaše rétorické schopnosti... VEDLEJŠÍ EFEKT JE, ŽE SI DATA V DATABÁZI UPRAVÍ a četnost volání začne dramaticky klesat.... dnes mi volá tak max 1 telemarketer do roka!!! Přiznám se, že mi to už chybí a dokonce se těším, až se někdo ozve.

    Ad rada důsledně odmítat.... Je to blbost, nic se nezmění.... jakmile databáze přejde do rukou další firmy celé koleško obtěžování začne nanovo!!!
  • No krom volání mi taky na e-mail přišly nabídky na koupi e-mailových adres i s telefonními čísly. Za 4500,- za x milion šest účtůa čísel v četně souhlasů ze zasíláním.
    Týpek na sebe nechal i telefon.
    Krajně mne ta nevyžádaná pošta prudí zejména když mezi stovkou e-mailů musím hledat tři na které čekám. Tak jsem to přeposlal na PČR. Hádejte co se stalo.... *1* *1* *1*

    PČR Praha není kompetentní. Přehodili si to s Prahy na místní příslušnost. Místní příslušník mi dvakrát volal protože mu přišel jen průvodní dopis a ne ta nabídka. Pak mi přišel dopis že to odkládaj.

    Teď to za ne hasí ÚOOÚ a úřad na ochranu hospodářské soutěže a kdo ví kdo ještě.
    To je výsledek nekvalitní práce PČR nic víc. *16* *16* *16* *16*
  • nekdy ani neberu , nekdy prevedu tema na sex a chci si domluvit setkani s velice preverznim obsahem , jedno kdo vola kluk nebo holka . Uz jsem v tomhle tak dokonaly ze mi jich to par polozilo i kdyz pry nesmi . Velmi ucinna metoda , doporucuji se necervenat a jit opravdu do detailu.
    • Je mi jich kolikrát až líto, práce v call centru je jedna z nejhorších, jaká vás může potkat...někteří/některé mají tak beznadějný a zbědovaný hlas, jako by se chtěli hned po telefonátu jít oběsit na WC...
  • Nejlépe jest zvolat: "Nemám peníze!" a ukončit hovor.
  • jak začne mluvit zastavuji a pokládám
  • Obtěžuje vás nevyžádaný e mail? Tak ho jednoduše nečtěte a smažte. *2* *2*
    Obtěžuje vás reklama v TV? Jednoduše přepněte na jiný program. *2* *2*
    • ty ale vypnout nejdeš *10*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit