Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je to stejná s v i n ě jako ostatní
  • Kdyby nebylo 89. tak by žádné centrum s protonem ani nebylo . Dostal byste acylpirin a šel do rachoty . Mimochodem , chtěl a nebo potřeboval ?
  • Všichni tito odborníci jsou pouze odborníci na své odměny a zlodějny, mohl by mi někdo říci jestli se vám zdá, že tito lidi někdy něco dělali. *16* *16* *16*
  • Becherovičova vláda "odborníků".
  • Dnes jsem chtěl udělat lékařský zákrok na protonu v Praze 8.Nemám nárok,protože banda příživníků od r.1989 saje miliony a tak na to nejsou peníze.Budou se jenom montovat do států kolem nás a kecat a lhát jako to provádí EU a USA a rádoby karierní diplomat Zaorálek.
  • Vida, jak měl Špidla pravdu, peníze sice na nic nejsou, ale zdroje na ministerstvu financí jsou. Pro ně. Špidlova posvátná věta realizovaná přímo ministrem financí v krizi Fischerem v praxi. .
  • Potřeboval doplatit presidentskou kampaň.

    Nejlépe se státní peníze vyvádí, přes právní nebo IT služby.
    Tam neexistuje strop ani relevantní porovnání.

    I když Drábek překonal všechny, zaplacením IT programu, který dosud nefunguje a už teď je ještě přeplacen oproti původní částce. A nejhorší na tom je, že se ani neštítil tyto peníze sebrat invalidům a lidem bez práce!

    Stačí dostat svýho koně (poslance do vlády) a pak si založit IT firmu a jste vystaranej.
    Na co se dřít od školy do důchodu, když se to dá zvládnout (zabezpečit se do důchodu), v jednom volebním období ?
    *2*
  • To je výkvět celý Fišer. Lotrům všechno prochází. však peklo si ho pohlídá *16*
  • Naprostý souhlas.Tady je vidět jaký xindl je v politice.
  • Státní dluh roste. Zadlužení domácností roste. Nezaměstnanost roste ale panstvo
    které tento nefungující stát spravuje si rozdává královské odměny.
    Všichni však mají jasno v tom že almužna teda plat se lidem zvedat nebude protože
    to by prý naše ekonomika neutáhla. Peněz je však dost. Jen se díky nenažranému