Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mun.go

    Škoda, že tady nezmiňujete Arrivu, zaštítěnou DB.

    Ta nabízí služby za nejnižší ceny - pravda, jízdenky koupíte jenom v automatu a vlaky jsou vyřazené / repasované jednotky mateřské DB - no neberte to na sedm let ...


    • mun.go

      Svobodný trh a privatizace má ještě další výdobytky:

      Když se v ČR nasekolo 14 pidikrajů a v každém z nich 10 provozovatelů dopravy, je problém se zakoupením jízdenky v úsecích s více dopravci.

      Proto se za drahé peníze vymýšlí rovnák na ohýbák - integrovaný krajský dopravní systém - který, ejhle, ve vedlejším kraji už nefunguje ...

      • mun.go

        "nasekolo" ... původně jsem měl na mysli poněkud jadrnější, leč nespisovný výraz.

        Takže "nasekolo" = nasekalo

  • sow.da

    Tak jsem si myslel, že máme antimonopolní úřad a ne, že se do takových věcí bude montovat nějaká evropská komise. Nebo jsme opravdu jen kolonií ?

    • mun.go

      Nakolik jsme kolonií se můžete podívat zde:

      Liberecký kraj na Českolipsku usiluje o nové kontrakty od prosince 2021 tak, aby zabezpečil fungující dopravní spojení v regionu i
      v dalších letech. Jedná se o linky L2 Liberec – Česká Lípa – Děčín a L4
      Mladá Boleslav město – Česká Lípa – Rumburk – nově pod názvem
      Českolipská železnice.

      V současnosti zde jezdí České dráhy a. s. Rada kraje se rozhodla
      zintenzivnit další jednání se společností Die Länderbahn, která podala
      na tyto trasy nejvýhodnější nabídku. Od prosince příštího roku by tak
      vozidla v regionu již osvědčeného německého dopravce mohla vyjet na
      lince L4, o rok později i na trase L2.

      Skandální selhání Ministerstva dopravy a čím dál větší chaos na železnici

      V tomto týdnu se obrátilo dvanáct odborových svazů na
      vicepremiéra a ministra dopravy Karla Havlíčka, aby kvůli lince R14
      Pardubice – Liberec – Ústí nad Labem přehodnotil 5. října oznámený výběr
      dopravce Arriva, ke kterému dospěl po sérii netransparentních kroků
      odboru veřejné dopravy Ministerstva dopravy (MD), a nechal vypsat řádnou
      veřejnou soutěž.

  • Konečně došlo na darebáky.Kde vzala tato smečka dobrodruhů nápad, nazývat se Národním dopravcem? A to jako proč?Na trati mezi Prahou a Ostravou jedete u nich za babku. Ale už menší cesta po kraji, nebo nedej Bože mezi kraji se přibližuje ceně té jízdenky uvedené shora. Slovem jsou to opravdoví křiváci. Odpad. Odpad v železniční přepravě. Ale zejména. Než přišel Pan Jančura, chtěli tihle vykukové za jízdenku mezi PHA a OV třikrát tolik, než dnes.

    • mun.go

      Na lukrativní trati se může uplatnit více dopravců - a taky se tam cpou jeden přes druhého.

      "Menší cesta po kraji" se žádnému dopravci nevyplatí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit